VTR tourdag

ga je mee en wat vindt je ervan

  • zeker

    Stemmen: 14 77,8%
  • misschien

    Stemmen: 2 11,1%
  • nee

    Stemmen: 2 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    18
Oke dan ff rondje Voorne-putten en georee overflakkee in text....wel precies volgen anders mis je de leukste bochten!

Ik neem ff aan dat jullie het begin van de N57 wel kunnen vinden.

-Neem de afslag Rockanje,
-Alsmaar Rechtdoor tot rotonde deze 3/4 nemen,
-Leuk dijkje helemaal afrijden tot NA de tunnel dan links,
-Op T splitsing Rechts,
-Rechtdoor tot kruising daar 2x links,
-Komt je weer op de N57 uit daar Links richting haringvliet
-NET NA de haringvlietbrug eraf mooi doordraaier wel vangrail aan de buitenkant!!
-kruising rechts
-helemaal rechtdoor stellendam in tot Rotonde deze 3/4
-helemaal rechtdoor tot rotonde deze 3/4
-rechtdoor tot watertoren daar bij stoplichten links (halverwege Flitspaal)
-Aan't eind middelharnis/sommelsdijk inrijden
-doorgaande route vasthouden tot rotondes bij BP
-Grote rotonde 3/4
-Volgende rotonde 1/4
-LEKKER DIJKJE (binnen 1 km flitspaal)
-Stad aan't haringvliet heeft ff scherp bochtie in de Bebouwde kom bebouwde kom uit Gas erop!

Aan't eind van de Dijk kom je weer op de Grote doorgaande route hier kan je kiezen richting R'dam, terug naar Stellendam of rechtdoor binnendoor weer naar middelharnis... staat goed aangegeven.

Have fun en pas op voor de eventuele zand modder.


Je hoort wel hoe het was.
 
'k maak wel ff een kaartje... ff snel dan,


mhhh valt ff tegen...kan geen gedetaileerde kaart vinden waar het netjes op kan aangeven en via routeplanner ga je over de doorgaande wegen..saaiii...

'ts niet goed aan te geven via de routeplanner/kaart :(
heb zeer gedetaileerde kaarten ter beschikking via mijn werk van geheel nederland (elke boom en schuur staat erop ;) )
 
nu zeker, originele dempers gaan er terug op(eerst de essentiele dingen herstellen, daarna terug Blueflames)
Bij mij ook :P ;gisteren een toertje gaan maken met de vriendin achterop }) ,zei ze achteraf dat ze pijn had aan haar nekje :] :]
Vandaag terug de DAM's erop gestoken :9 :) :) :)
 
Makke, misschien kunnen we eens afspreken, ik ben van Willebroek.
En je kan me regelmatig vinden in het Mechelse studentenleven(ik studeer al 6 jaar niet meer, maar ben daar zo'n beetje blijven hangen).
Ten laatste donderdag heb ik mijn Storm terug.
(we kunnen misschien eens met 2 meegaan met de Hornetclub, dan weten ze zeker niet wat er gebeurt :P )
 
Ik ben niet daar wezen rijden, misschien de volgende keer. Ben naar een paar motorzaken geweest.

@ Deeptone, ik zag pas te laat dat je anders mee wilde rijden.
 
Oke dan ff rondje Voorne-putten en georee overflakkee in text....wel precies volgen anders mis je de leukste bochten!

Ik neem ff aan dat jullie het begin van de N57 wel kunnen vinden.

-Neem de afslag Rockanje,
-Alsmaar Rechtdoor tot rotonde deze 3/4 nemen,
-Leuk dijkje helemaal afrijden tot NA de tunnel dan links,
-Op T splitsing Rechts,
-Rechtdoor tot kruising daar 2x links,
-Komt je weer op de N57 uit daar Links richting haringvliet
-NET NA de haringvlietbrug eraf mooi doordraaier wel vangrail aan de buitenkant!!
-kruising rechts
-helemaal rechtdoor stellendam in tot Rotonde deze 3/4
-helemaal rechtdoor tot rotonde deze 3/4
-rechtdoor tot watertoren daar bij stoplichten links (halverwege Flitspaal)
-Aan't eind middelharnis/sommelsdijk inrijden
-doorgaande route vasthouden tot rotondes bij BP
-Grote rotonde 3/4
-Volgende rotonde 1/4
-LEKKER DIJKJE (binnen 1 km flitspaal)
-Stad aan't haringvliet heeft ff scherp bochtie in de Bebouwde kom bebouwde kom uit Gas erop!

Aan't eind van de Dijk kom je weer op de Grote doorgaande route hier kan je kiezen richting R'dam, terug naar Stellendam of rechtdoor binnendoor weer naar middelharnis... staat goed aangegeven.

Have fun en pas op voor de eventuele zand modder.


Gisteren dit gereden, was echt super. Weinig verkeer (iedereen zat op het strand natuurlijk) en weinig modder. Goeree-Overflakkee nodigt helaas wel uit om veel te hard te rijden O-)
 
als we nou 11 september met z'n allen naar Arie Molenaar gaan kunnen we daar onder t genot van koffie eea bespreken ;)
 
Ik ga Natuurlijk ook mee, het is gelukkig mijn vrije weekend de 11e , op de 18e moet ik helaas werken.

Ik hoor nog wel hoe of wat :} :}
 
Makke, misschien kunnen we eens afspreken, ik ben van Willebroek.
En je kan me regelmatig vinden in het Mechelse studentenleven(ik studeer al 6 jaar niet meer, maar ben daar zo'n beetje blijven hangen).
Ten laatste donderdag heb ik mijn Storm terug.
(we kunnen misschien eens met 2 meegaan met de Hornetclub, dan weten ze zeker niet wat er gebeurt :P )
Patje,sorry dat het zolang heeft geduurd dat ik antwoorde,ben nl.op vakantie geweest 8-) ,we gaan zeker is afspreken hé :9 :P :]
 
OK Makke, nu van mijn kant sorry: ik durf het bijna nie zeggen, maar was al even vergeten om dit topic te checken.
Ik schaam me diep
En ik hier maar wachten op een antwoord van je :+
Ps mooi filmpje trouwens en wat een mooie geluid had je })
Hoop dat September wat beter weer wordt hé ,dan kunnen we eens gaan :] ;)
 
ik hoop ook dat september beter wordt, 1 ste weekend van september ga ik met enkele Hornets naar Normandië, 19 september de VTR meeting op de Veluwe, en tussendoor is ne keer afspreken mé een paar belgische firetorms(hopelijk) voor te gaan bollen.
(en ik zit verd*mme nog altijd te wachten op mijn open uitlaat, da blijft percies maar duren '( )
 
Gasten, ben er niet bij de 11e, zowel dan weet ik dat pas op het allerlaatste moment. Maar de 19e ben ik van de partij... :]
 
Hai, hier ben ik dan weer eens (net terug van vakantie)
Ik kan 11 september wel mee gaan naar Arie maar de 19e niet mee met een toerdag. Ik ga dan lekker klussen in me huisje, 17 sept de sleutel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan