GSX-R 600, Kapotte distributie ketting/spanner

JJSTNN

MF'er
17 mrt 2013
39
0
Tilburg
Hey allemaal.

ik ben vanmiddag stilgevallen met de motor.
gelukkig was de lokale Suzuki dealer open. de man die in de winkel stond had van de techniek zelf vrij weinig verstand maar wist dat de distributie ketting & spanner een vaker voorkomen probleem zijn, maar kon hier verder niks over zeggen. ze kunnen er ook pas de 28ste aan beginnen.
iemand hier ervaring mee wat er allemaal vervangen moet worden en een eventueel kostenplaatje?

Alvast bedankt.

gr. Justin
 
Volgens mij heb jij mij niet begrepen. :N . Ik geef nl ook aan dat je moet horen, voelen en dan zoeken. En ik heb nergens een diagnose gesteld, ik durf wel wat te vermoeden.
Nl: een stuk van de magneet afgebroken. Maar ik ben t met je eens dat t van achter een toetsenbord gissen blijft.

Ik heb jou niet gequote omdat ik het niet tegen jou bedoelde :j
 
Om bij iedereen de spanning weg te krijgen. Het enige wat ermee mis was waren 3 boutjes van de dynamo die losgetrild waren. Ze hebben dus boven in het blok gezocht terwijl het geluid duidelijk hoor en voelbaar was aan de onderkant. Maar gied. Verder geen interne schade en hij loopt weer perfect. Een meevaller dus.
 
Om bij iedereen de spanning weg te krijgen. Het enige wat ermee mis was waren 3 boutjes van de dynamo die losgetrild waren. Ze hebben dus boven in het blok gezocht terwijl het geluid duidelijk hoor en voelbaar was aan de onderkant. Maar gied. Verder geen interne schade en hij loopt weer perfect. Een meevaller dus.
Altijd leuk om te horen hoe dit soort verhalen aflopen... *O*
 
Om bij iedereen de spanning weg te krijgen. Het enige wat ermee mis was waren 3 boutjes van de dynamo die losgetrild waren. Ze hebben dus boven in het blok gezocht terwijl het geluid duidelijk hoor en voelbaar was aan de onderkant. Maar gied. Verder geen interne schade en hij loopt weer perfect. Een meevaller dus.
Kevinblade had dus weer een doos Belgische slagroomtruffels kunnen verdienen door dit ''probleem'' op te lossen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan