Welke remklauwen 70mm hoh bevestiging?

irwa

Rookie
30 jul 2006
22
0
Twijzelerheide
Hallo,
Ik ben Walter en ik ben bezig allerlei onderdelen te verzamelen om van een Suzuki GT750 een mooie caferacer te kunnen maken.

Op het moment heb ik een voorvork van een GSX 750es uit '84 die precies past in m'n GT frame, ik ben nu alleen opzoek naar andere remklauwen.

De Remklauw bevesting zit op m'n voorvork 70 mm van elkaar.
Nu is mijn vraag welke remklauwen kan ik hier voor gebruiken welke hebben de zelfde bevestiging?

Alvast bedankt, Walter
 
Ik heb geen probleem hoor :)

Ik gaf je antwoord, maar dat was niet goed genoeg voor je. Je wilde stiekem toch wat anders.

Maar dat maakt mij niet uit hoor, we zijn uiteindelijk hier om elkaar te helpen.

Je vraag kon gewoon op meerdere manieren uitgelegd worden, en het komt vaker voor dat mensen iets in het hoofd hebben, en er vanuit gaan dat het voor iedereen duidelijk is.

Maar goed, als je maar bruikbare tips krijgt :Y

Hoi Martell,

Sorry maar aan "slimme" reacties heeft TS niet zo veel. Doe niet zo moeilijk man. Niet iedereen is zo slim als jij. Geef die jongen gewoon goed advies of reageer anders gewoon eeeh... niet?


Hoi Irwa,

Je kunt eigenlijk iedere axiale remklauw monteren die jij mooi vind. Als het niet 1:1 past kun je schetsplaten/adapters laten frezen die je monteert op de originele remklauwbevestiging op je voorvork. Daar monteer je je "nieuwe" remklauwen op.
Ik kan zo 123 geen foto's vinden als voorbeeld, maar misschien kun je aan Mr.Q hier op het forum vragen of hij een tekeningetje wil maken van hoe dat ongeveer er uit gaat zien. Hij kan dat heel goed :Y

succes :)
 
V
Hoi Martell,

Sorry maar aan "slimme" reacties heeft TS niet zo veel. Doe niet zo moeilijk man. Niet iedereen is zo slim als jij. Geef die jongen gewoon goed advies of reageer anders gewoon eeeh... niet?



succes :)

Martell is ondertussen bijna 2 jaar ouder en wijzer. Maar nog steeds een moeilijk man en zelden te betrappen op een goed advies......
 
zoiets...

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan