Het Ten Kate Yamaha Raceteam topic

ok i tand corrected. maar op dit niveau moet je niet aan het begin van het seizoen nog moeten testen en uitvogelen. dat is gewoon te laat.



fuzzy,

ik begrijp je redenatie :Y

dit is waar ten kate al 100 jaar mee worstelt ..

ik gun het ze dat hayden en bradl top 5 rijdt of hoger :Y :Y :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
C27ZqbVXUAAQ46e
 
Nicky 9e net voor Michael, Bradl 12e, misschien nog niks om voor te juichen, maar valt me eigenlijk nog niet tegen op een gloednieuwe motor waar ze voor vandaag nog geen meter op hadden gereden...
 
Dikke fiets ! Gun hayden het ook wel om vooraan mee te kunnen doen en zeker te winnen. Het is een harde werker. Gaat er altijd vol passie voor.
 
Helemaal niet best............

Michael tweede tijd, dat is dan weer mooi.

Voor we weer veel te veel verwachten: Honda komt nu sinds 10 jaar met een nieuwe motor. Zie seizoen 2017 als een seizoen om op te bouwen. En verwacht in 2018 pas een echte verbetering. Dat lijkt mij reëler. Verder mis ik oa. Rea en Sykes in de uitslagen. Dus lijkt me voorbarig om nu al conclusies te trekken.
 
Laatst bewerkt:
Voor we weer veel te veel verwachten: Honda komt nu sinds 10 jaar met een nieuwe motor. Zie seizoen 2017 als een seizoen om op te bouwen. En verwacht in 2018 pas een echte verbetering. Dat lijkt mij reëler. Verder mis ik oa. Rea en Sykes in de uitslagen. Dus lijkt me voorbarig om nu al conclusies te trekken.

ja ja, weet ik wel maar als de duitsers van een absolute katastrophe spreken ben ik als Nederlander en blade fan toch ein bischen aus den feld geschlagen |(
 
RedBull is wel duidelijk de hoofdsponosr geworden!!
Nergens meer een Ten Kate stickertje te zien zelfs..
 
Terug
Bovenaan Onderaan