TT Assen. Het topic wat niemand wilde maken

Waarom niet.

  • Omdat we al een algemeen topic hebben

    Stemmen: 6 8,5%
  • Geen zin in.

    Stemmen: 26 36,6%
  • Boeit mij niet

    Stemmen: 19 26,8%
  • Wat is TT Assen

    Stemmen: 30 42,3%

  • Totaal aantal stemmers
    71
In 2023 ook alleen de zaterdag geweest en vrijdag en zondag voor de tablet/buis gezeten. Dat voelde toch niet goed.
Voor dit jaar ligt de ticket voor 3 dagen al lang weer klaar, met op zondag het vaste stoeltje op de winterdijk tribune.
Tuurlijk zijn die prijs verhogingen ieder jaar k*t, maar alles wordt duurder en dat geld ook voor het TT circuit. Die moeten ook winst maken anders is er straks geen Dutch TT meer.
Ik heb dit jaar weer wat loonsverhoging gehad, dus onder de streep blijft het gelijk.
 
In 2023 ook alleen de zaterdag geweest en vrijdag en zondag voor de tablet/buis gezeten. Dat voelde toch niet goed.
Voor dit jaar ligt de ticket voor 3 dagen al lang weer klaar, met op zondag het vaste stoeltje op de winterdijk tribune.
Tuurlijk zijn die prijs verhogingen ieder jaar k*t, maar alles wordt duurder en dat geld ook voor het TT circuit. Die moeten ook winst maken anders is er straks geen Dutch TT meer.
Ik heb dit jaar weer wat loonsverhoging gehad, dus onder de streep blijft het gelijk.
Vorig jaar ik ook alleen de Zaterdag Vrijdag voor de tv en die Zondag ook,beviel mij prima.Zaterdag kan je zonder problemen zo van het parkeerveld geen drukte etc terug ik zeg :} .
 
Mee eens. Ooit tankte je onderweg naar de TT ook voor een gulden in plaats van €2,30 per liter. :')

e9066e80-2f85-38cf-a84c-4d2b52961f50.jpg
 
De prijsverhogingen zijn (helaas) wel verklaarbaar. Wat mij dan meer tegen staat is het programma, en dan met name de zondag. Het is ondertussen leuker om op vrijdag of zaterdag naar de TT te gaan en de zondag maar te skippen.

Een passe-partout is nog een mooie oplossing, en de Hema heeft ook vaak nog wel een vaderdagactie waardoor je voor een mooie prijs zondag op het talud kan plaatsnemen.
 
Het WKSBK staat ook in de agenda die is toch ook verhoogd t.o.v vorig jaar of vergis ik mij hierin?
 
Wij gaan toch wel weer het hele weekend.
188 euro 🥵
Je leeft maar 1x zal ik maar zeggen. *O*
En zo lang we het kunnen betalen blijven we gaan.
Helaas, gezien de prijzen van entree en de benzine heb mijn vaste stek op GT tribune na 9 jaar opgegeven. Ik kan het wel betalen, maar ik hoef me niet de helm over de oren te laten trekken.
Veel plezier daar en misschien tot tankens..💪🏼
 
Terug
Bovenaan Onderaan