TT Assen. Het topic wat niemand wilde maken

Waarom niet.

  • Omdat we al een algemeen topic hebben

    Stemmen: 6 8,5%
  • Geen zin in.

    Stemmen: 26 36,6%
  • Boeit mij niet

    Stemmen: 19 26,8%
  • Wat is TT Assen

    Stemmen: 30 42,3%

  • Totaal aantal stemmers
    71
Dan zul je waarschijnlijk mijn plekken hebben gekregen.🤗 Na 9 jaren in de GT tijd voor wat anders….veel plezier.🏍️🏍️🏍️
Ik zat er 2 jaar geleden ook al, vorig jaar omdat ik te laat was Winterdijk. Mijn 2 zonen vroegen om terug GT te nemen en die is ook wel beter.
 
Goedenavond, ik weet niet of het hier mag anders verwijder het bericht maar.

Ben al een paar keer naar de tt geweest maar iedere keer voor 1 dag. Nu willen we (mijn vrouw en ik) gaan kamperen voor 3 dagen en zijn we opzoek naar een camping, we houden van gezelligheid maar de hele nacht in feest en herrie hoeft voor ons dan ook weer niet. We zijn dus opzoek naar een camping in de buurt waar een klein tentje en een motor kan staan. Heeft iemand ervaring? goede camping schoon sanitair en ook nog een beetje een goede nachtrust.
 
Goedenavond, ik weet niet of het hier mag anders verwijder het bericht maar.

Ben al een paar keer naar de tt geweest maar iedere keer voor 1 dag. Nu willen we (mijn vrouw en ik) gaan kamperen voor 3 dagen en zijn we opzoek naar een camping, we houden van gezelligheid maar de hele nacht in feest en herrie hoeft voor ons dan ook weer niet. We zijn dus opzoek naar een camping in de buurt waar een klein tentje en een motor kan staan. Heeft iemand ervaring? goede camping schoon sanitair en ook nog een beetje een goede nachtrust.
Camping de hondsrug in eext.
Super relaxed
 
Terug
Bovenaan Onderaan