TT Assen. Het topic wat niemand wilde maken

Waarom niet.

  • Omdat we al een algemeen topic hebben

    Stemmen: 6 8,5%
  • Geen zin in.

    Stemmen: 26 36,6%
  • Boeit mij niet

    Stemmen: 19 26,8%
  • Wat is TT Assen

    Stemmen: 30 42,3%

  • Totaal aantal stemmers
    71
De enquête van Dorna ff ingevuld en duidelijk gemaakt dat ik niet naar Assen ga om de rijders op een platte kar te zien rondrijden ipv op hun motoren in de warm up. Zal wel niet helpen maar wie zwijgt stemt toe.....Denk er echt over om volgend jaar op zaterdag te gaan en zondag met een biertje thuis te kijken.
En die Amerikaanse toestanden met volkslied en vuurwerk hoef voor mij ook niet.
Waar kun je die enquête vinden?
 
1693382867981.png
 
Voor wie een vriendenloterij VIP kaart heeft en nog geen tickets voor vrijdag/zaterdag of zondag.
Vrijdag/zaterdag 50% korting en voor zondag 25%. Max 4 kaarten per VIP pas.

Overigens kun je dit jaar geen los ticket meer voor zaterdag kopen, maar moet je verplicht een ticket voor vrijdag en zaterdag a €68,- kopen. Of een weekendticket.

https://www.vriendenloterij.nl/vipkaart/aanbod/tt-assen-2024
 
Laatst bewerkt:
Voor wie een vriendenloterij VIP kaart heeft en nog geen tickets voor vrijdag/zaterdag of zondag.
Vrijdag/zaterdag 50% korting en voor zondag 25%. Max 4 kaarten per VIP pas.

Overigens kun je dit jaar geen los ticket meer voor zaterdag kopen, maar moet je verplicht een ticket voor vrijdag en zaterdag a €68,- kopen. Of een weekendticket.

https://www.vriendenloterij.nl/vipkaart/aanbod/tt-assen-2024
Dank voor de tip👍 hier ga ik zeker gebruik van maken .
 
  • Leuk
Waarderingen: MB84
Voor wie een vriendenloterij VIP kaart heeft en nog geen tickets voor vrijdag/zaterdag of zondag.
Vrijdag/zaterdag 50% korting en voor zondag 25%. Max 4 kaarten per VIP pas.

Overigens kun je dit jaar geen los ticket meer voor zaterdag kopen, maar moet je verplicht een ticket voor vrijdag en zaterdag a €68,- kopen. Of een weekendticket.

https://www.vriendenloterij.nl/vipkaart/aanbod/tt-assen-2024
Zucht, waarom moeten leuke betaalbare dingen weer de nek omgedraaid worden. Vorig jaar afscheid genomen van de zondag wegens beperkt aanbod voor max geld. Toen met een paar kinderen op zaterdag top dag gehad. 42 euro en alle kinderen gratis. Dat word nu dus ook weer omhoog geschroefd, jammer 😡.
 
Zeker mee eens! Kinderen zijn nog steeds gratis t/m 15 jaar.
Misschien ken je iemand die lid is van de vriendenloterij. Dan kun je nu voor iets minder dan €40,- naar de vrijdag en zaterdag.

Vind het ook heel stom en vooral dom dat ze het nu zo doen.
Kan mij ook ergens niet voorstellen dat als je zaterdag aan de kassa staat je nog steeds €68,- moet betalen. Want dan koop je iets waar je niks aan hebt.
 
We zouden dit jaar met ons clubje op zaterdag gaan omdat we het aanbod op de zondag erg mager vonden....geen warm up.....platte kar gedoe...
Horeca bij de haarbocht was ook kud itt voorgaande jaren, 20 minuten in de rij voor een hamburger 8)7
En dan komen we er nu achter dat het van 42 naar 68 gaat. Zelfde prijs als voor de zondag. Belachelijk gewoon.

Net even op de site gekeken, nog geen enkele tribune uitverkocht. Zelfs voor de GT kon ik tickets reserveren.
Die was voor zover ik weet al bij de voor reservering uitverkocht.
Lijkt er idd op dat de belangstelling terugloopt.
 
Laatst bewerkt:
Zeker mee eens! Kinderen zijn nog steeds gratis t/m 15 jaar.
Misschien ken je iemand die lid is van de vriendenloterij. Dan kun je nu voor iets minder dan €40,- naar de vrijdag en zaterdag.

Vind het ook heel stom en vooral dom dat ze het nu zo doen.
Kan mij ook ergens niet voorstellen dat als je zaterdag aan de kassa staat je nog steeds €68,- moet betalen. Want dan koop je iets waar je niks aan hebt.
Ik denk niet dat de prijzen aan de kassa anders zullen zijn tov voorverkoop. Het is gewoon geen slimme zet, want mensen die van verder moet komen (zoals ik) gaan niet 2x op en neer rijden, vrijdag vrij pakken, en overnachting boeken omdat het nu een 2 daags ticket is. Ze zullen vast hopen dat de zaterdag mensen bijna 50% meer gaan betalen, ben benieuwd hoe dat plan uitpakt.

Van de site: "Alleen voor het zaterdagticket hebben we een grotere prijsverhoging moeten doorvoeren. Dit heeft een direct verband met de organisatiekosten, die oplopen nu de zaterdag een volwaardig (sprint-)raceprogramma biedt. We hebben om die reden voor een andere constructie gekozen en van de zaterdagkaart een combikaart zaterdag&vrijdag gemaakt. Als je dus een zaterdagkaart koopt heb je ook op vrijdag toegang. Dit tweedagen-ticket is vrij overdraagbaar en op beide dagen heb je vrije plaatskeuze". Gelukkig zijn de wc's vanaf dit jaar gratis, dus met 48 keer naar de wc gaan heb je de prijsverhoging er uit! :)
 
Laatst bewerkt:
Hier is het weekend ticket binnen... Als je zaterdag en zondag gaat krijg je de vrijdag er gratis bij, zo kun je het ook bekijken.:+
Tis maar hoe je het bekijkt, het is gewoon een belachelijke verhoging als je alleen op zaterdag wil gaan.
En ik weet ook dat de Dutch TT een van de goedkoopste is maar ik ben een Nederlander, dus zuinig en altijd wat te zeiken :+

We zullen wel gewoon gaan zaterdag en dan de hele dag klagen dat het zo duur is _O-
 
wat een gezeur over de prijs van de kaartjes. heb inmiddels veel prijzen meegemaakt van dit mooie evenement. Mn eerste was in 1974 destijds een kinderkaartje. Maar tot nu toe geen enkele TT over geslagen op de Corona tijd naar dan. En dit jaar ga ik weer zowel de zaterdag als zondag. Je gaat wel of niet maar zit niet te zeuren over de prijs. Is het te duur blijf je thuis en kijk je op de TV. Ga je wel wat ik doen zeur dan ook niet over de prijs. En ja ook ik moet er iets anders voor laten maar ga wel en zeur niet over de prijs .
 
Terug
Bovenaan Onderaan