WSBK Laguna Seca 7-9 Juli

Echt geen klap aan en ik heb slechts de laatste 7 ronden gezien. Eerste wedstrijd vond ik ook al vrij bloedeloos.

Ook eeg jammer dat Yamaha echt niet mee kan komen. Haalt voor mij persoonlijk behoorlijk wat van het kijkplezier weg.
Om nog maar te zwijgen van de dominantie van Rea.

Ik vind de eerste ronde van race 2 altijd wel "spannend"
Vraag me dan altijd af hoe snel de kawa's weer vooraan te vinden zijn ( duurde nu 3 bochten vanaf p 10 oid )
 
Paul Denning heeft eigenlijk altijd wel een ontwikkelingsteam.
Het was bij Suzuki altijd al sappelen met weinig succes.
Nu hebben wij wel makkelijk praten langs de lijn, maar dit viel me vroeger al op. :?

Precies, Crescent heeft in de WSBK nooit echt de top behaald. Vandaar dat in ieder geval mijn verwachtingen niet te hoog waren.
 
Laatst bewerkt:
Ik vindt de WSBK al een paar jaar niet echt meer boeiend. Maar op dit moment is het echt verschrikkelijk saai. En dan dat krankzinnig uitgerekte seizoen met veel te lange tussenpozen.... '( |(

Dorna weet precies hoe ze iets moeten slopen. Twee manches op ene dag was iets wat juist hoort bij productie machines om aan te tonen dat ze dat aan kunnen itt prototypes, die vroeger compleet uit elkaar gehaald en weer opnieuw opgebouwd moesten worden, tussen races en zelfs trainingen.
Dat is misschien niet meer van deze tijd ok. Maar de manches op twee verschillende dagen rijden......, :N dan snap je er echt geen reet van.

Gelukkig hebben we het BSB nog... :} :]
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan