WSBK Slowchat seizoen

Wie wordt er WSBK 2022 kampioen?

  • Toprak Razgatlioglu

    Stemmen: 24 26,1%
  • Johnathan Rea

    Stemmen: 13 14,1%
  • Alvaro Bautista

    Stemmen: 43 46,7%
  • Michael van der Mark

    Stemmen: 4 4,3%
  • Scott Redding

    Stemmen: 2 2,2%
  • Andrea Locatelli

    Stemmen: 2 2,2%
  • Michael Rinaldi

    Stemmen: 0 0,0%
  • Xavi Vierge

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iker Lecuona

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iemand anders

    Stemmen: 4 4,3%

  • Totaal aantal stemmers
    92
Status
Niet open voor verdere reacties.
Trendsetter? :+

Sleepjes is natuurlijk al wat langer.
Met name voor de rijders in het achterveld.
(Hoe heet die rijder van vijftien jaar geleden ook al weer die door zijn vriendin in elkaar geslagen was :? reed ook Ducati)
Maar zo openlijk en constant als MM na zijn comeback was bijzonder.
🤷‍♀️

Van mij mag ie komend seizoen alles op een hoop rijden. 🤓

Misschien gaat er bij hem wel een hele rits op sleeptouw.

We gaan het meemaken.
 
Hector Barbera in 2013.
Zijn vriendin kreeg vijf maanden gevangenisstraf en Hector zes.
Hadden elkaar flink toegetakeld.
Hector+Barbera+MotoGP+Tests+Sepang+Day+Three+_TXdfarCpxsx.jpg

In 2016 mocht hij nog invallen voor Iannone.
Kwalificeerde zich als achtste op een voor hem onbekende motor.
Viel letterlijk uit in de race vechtende voor positie vijf of zes. :}

Let op de aero in 2016!!
PSX_20240127_103815.jpg


Van mij mag ie komend seizoen alles op een hoop rijden. 🤓

Misschien gaat er bij hem wel een hele rits op sleeptouw.

We gaan het meemaken.
Inderdaad. ;)
 
Hector Barbera in 2013.
Zijn vriendin kreeg vijf maanden gevangenisstraf en Hector zes.
Hadden elkaar flink toegetakeld.
Bekijk bijlage 1967565
In 2016 mocht hij nog invallen voor Iannone.
Kwalificeerde zich als achtste op een voor hem onbekende motor.
Viel letterlijk uit in de race vechtende voor positie vijf of zes. :}

Let op de aero in 2016!!
Bekijk bijlage 1967566


Inderdaad. ;)
Ik ben het effe kwijt, wat heeft het 1 met het ander te maken :?
 
Ik ben het effe kwijt, wat heeft het 1 met het ander te maken :?
Ik heb last van associatief denken. ;)
Dat was een rijder die (zoals MM de laatste jaren) constant op zoek was naar een sleepje in de MotoGP.

"Sleepjes is natuurlijk al wat langer.
Met name voor de rijders in het achterveld.
(Hoe heet die rijder van vijftien jaar geleden ook al weer die door zijn vriendin in elkaar geslagen was :? reed ook Ducati)
Maar zo openlijk en constant als MM na zijn comeback was bijzonder."
 
Verschil is wel dat MM het deed omdat de Honda beter zou werken in vuile lucht dan zonder, iets wat ik nog steeds bijzonder vind.
Barbera en z'n vriendin was wel een apart verhaal trouwens 🤣
 
Verschil is wel dat MM het deed omdat de Honda beter zou werken in vuile lucht dan zonder, iets wat ik nog steeds bijzonder vind.
Barbera en z'n vriendin was wel een apart verhaal trouwens 🤣
Dat is het verhaal nu inderdaad.
Toen MM net terug kwam van zijn blessure en operatie was het verhaal dat hij de rempunten kwijt was. :?

Luca Marini zijn eerste test ging in ieder geval heel goed.
Die leek niet enorm aan de "Alien Honda" (buitenaards slecht in dit geval :+ ) te moeten wennen.
Verder moeten we de conclusies natuurlijk nog open houden. ;)
 
Dat is het verhaal nu inderdaad.
Toen MM net terug kwam van zijn blessure en operatie was het verhaal dat hij de rempunten kwijt was. :?

Luca Marini zijn eerste test ging in ieder geval heel goed.
Die leek niet enorm aan de "Alien Honda" (buitenaards slecht in dit geval :+ ) te moeten wennen.
Verder moeten we de conclusies natuurlijk nog open houden. ;)
Marini heeft toch alleen op de nieuwe 2024 Honda gereden? Volgens mij niet op de '23, want dat was niet relevant meer aangezien die helemaal anders is.
 
Marini heeft toch alleen op de nieuwe 2024 Honda gereden? Volgens mij niet op de '23, want dat was niet relevant meer aangezien die helemaal anders is.
Marini hoeft inderdaad niet te vergelijken.
Dus dan is MM net op tijd weg na drie, vier jaar zeuren om updates. :+
 
Ik had vorig jaar Discoveryplus, dat beviel me eigenlijk ook wel. Kost ook weer 60 euro voor een jaar zie ik.
 
En dat ook nog is op een baan waar hij altijd iets minder lekker gaat.
Hopelijk is de race pace van de bmw ook gewoon goed.
 
Ik ga het voor het 3de jaar verlengen kijken wanneer ik het wil etc.
Zolang het die 39,99 is, laat ik het ook maar doorlopen, maar alleen omdat ik elk jaar stiekem hoop dat het beter wordt. Die player zit (mi) zo bedroevend slecht in elkaar:
* onduidelijk welke wedstrijd je nu gaat kijken als je iets aanklikt (NL commentaar, Engels, samenvatting, volle race, of gewoon geen commentaar komt ook voor, tja, dan mis je toch wat beleving);
* daarnaast kun je aanvinken dat je geen spoilers wil (dus niks verklappen want je hebt nog niet gekeken), maar dan krijg je doodleuk op de hoofdpagina: Bautista deed het fantastisch in race 2! Euh, ik heb inderdaad nog niet gekeken, maar je hoeft geen raketgeleerde te zijn om in te schatten dat Bautista niet zal zijn uitgevallen met zo'n kop; |(
* heen- en terugspoelen is qua functionaliteit bijna alsof we terugzijn naar het tijdperk van de VHS (voor wie dat nog weet);
* verminderd internetsignaal maakte direct dat je het hele proces van race opstarten en zoeken waar je was gebleven weer opnieuw kon doen, player liep ook vaak vast (leek laatste jaar wel minder vaak);
* tot voor kort (dit euvel is bij mij verholpen na 2 jaar, vandaar dat ik hoop hou) kon je bij een verminderd internetsignaal direct geen rondetijd meer lezen.

Maar goed, dit topic is niet bedoeld voor de review van de Eurosport Player, maar voor het WSBK en daarover ben ik zeker niet gefrustreerd :+. Dat Toprak de snelste tijd rijdt maakt juist dat ik weer reikhalzend uitkijk naar het gebruik van die 'fijne' Player...ook al zegt één snel rondje nog niet veel. *O*
 
Je kan ook Discovery+ gebruiken, lijkt iets "beter"te werken.
Weet alleen niet wat het kost en heeft verder geen meerwaarde tov player tenzij je graag "reality drama tv kijkt"
 
Ik heb net afgelopen vrijdag Discovery+ weer verlengd voor een jaar.
Dit doe ik nu voor het 3e jaar via iemand die een abonnement heeft en het deelt met 4 andere mensen waaronder ik.
Zo betaal ik €15,- per jaar. Niet alles wat ik hierboven lees over de nadelen van de Eurosport player herken ik.
Het afspelen, vinden van de juiste wedstrijd (Engels/NL commentaar, WSS of WSBK is vaak lastig.
Ook het vooruit en terug spoelen lang niet perfect.
Gelukkig geen spoilers over de race, en haperen doet het bij mij eigenlijk ook nooit.
Ik kijk alleen maar motorraces op Discovery+. De rest van de meuk sla ik graag over.
Het schijnt wel zo te zijn dat de diensten Discovery+ en HBO Max dit jaar samengevoegd gaan worden in 1 app.
 
Nee, voor die 39,99 hou ik het bij de Eurosport Player, dankje. En dat is voor mij al drama genoeg. ;)
Net een mail van eurosport gekregen wat een 😳 toeval.
Puntje nu is dat er geen jaar-abonnement meer is en omgezet naar een maand-abonnement voor €6.99 .
Die van mij eindigt eind Maart.
Dus om het hele seizoen(9 maanden)nu mee te maken via Euro gaat het natuurlijk weer meer kosten al zal ik er geen slaapproblemen van overhouden pffffffff.
Het WKSBK seizoen zit raar in elkaar, in de maand Mei helemaal geen race en dan nog 5 maanden met één WKSBK weekend .
 
Zolang het die 39,99 is, laat ik het ook maar doorlopen, maar alleen omdat ik elk jaar stiekem hoop dat het beter wordt. Die player zit (mi) zo bedroevend slecht in elkaar:
* onduidelijk welke wedstrijd je nu gaat kijken als je iets aanklikt (NL commentaar, Engels, samenvatting, volle race, of gewoon geen commentaar komt ook voor, tja, dan mis je toch wat beleving);
* daarnaast kun je aanvinken dat je geen spoilers wil (dus niks verklappen want je hebt nog niet gekeken), maar dan krijg je doodleuk op de hoofdpagina: Bautista deed het fantastisch in race 2! Euh, ik heb inderdaad nog niet gekeken, maar je hoeft geen raketgeleerde te zijn om in te schatten dat Bautista niet zal zijn uitgevallen met zo'n kop; |(
* heen- en terugspoelen is qua functionaliteit bijna alsof we terugzijn naar het tijdperk van de VHS (voor wie dat nog weet);
* verminderd internetsignaal maakte direct dat je het hele proces van race opstarten en zoeken waar je was gebleven weer opnieuw kon doen, player liep ook vaak vast (leek laatste jaar wel minder vaak);
* tot voor kort (dit euvel is bij mij verholpen na 2 jaar, vandaar dat ik hoop hou) kon je bij een verminderd internetsignaal direct geen rondetijd meer lezen.

Maar goed, dit topic is niet bedoeld voor de review van de Eurosport Player, maar voor het WSBK en daarover ben ik zeker niet gefrustreerd :+. Dat Toprak de snelste tijd rijdt maakt juist dat ik weer reikhalzend uitkijk naar het gebruik van die 'fijne' Player...ook al zegt één snel rondje nog niet veel. *O*
Het is niet top, goed kijken welke je opstart.
Heb het idd al een aantal keer gehad dat ik dacht niet deze:X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan