Ducati Deel #121 Xmas edition

Laat ik de stilte maar eens verbreken door weer eens wat zeggen....

Verdeel mijn aandacht/tijd tussen andere dingen en het meiske maar na de zomer toch maar eens bezig met de banaan, zonder remmen lopen langs de baan is ook niet wat :]

Is het einde van MF gekomen; tenslotte, de MF-app, bestaat die al? Tijden van desktop-gestuurde business zijn aan het verdwijnen.... Laatst nog wat gesproken met ex-Postbank mensen. Sinds het begin van de jaren 90 is er veel veranderd....
 
Is het einde van MF gekomen; tenslotte, de MF-app, bestaat die al? Tijden van desktop-gestuurde business zijn aan het verdwijnen.... Laatst nog wat gesproken met ex-Postbank mensen. Sinds het begin van de jaren 90 is er veel veranderd....
Still alive :W

De mf app bestaat al meerdere jaren ;) lees eigenlijk nog wel dagelijks mf, maar post zelden wat, zoals zovelen denk ik.
Persoonlijk vind ik het forum nog altijd iets hebben, geeft nog altijd iets meer een gesprek, terwijl op facebook iemand iets zegt waarop mogelijk iemand iets zegt of het leuk vind, maar de dag erna is t weer weg.

Tevens leerde je hier mensen kennen, terwijl je bij fb of whats app alleen maar met mensen die je al
Kent omgaat.

Helaas, misschien leeft het nog eens op.
 
Still alive :W

De mf app bestaat al meerdere jaren ;) lees eigenlijk nog wel dagelijks mf, maar post zelden wat, zoals zovelen denk ik.
Persoonlijk vind ik het forum nog altijd iets hebben, geeft nog altijd iets meer een gesprek, terwijl op facebook iemand iets zegt waarop mogelijk iemand iets zegt of het leuk vind, maar de dag erna is t weer weg.

Tevens leerde je hier mensen kennen, terwijl je bij fb of whats app alleen maar met mensen die je al
Kent omgaat.

Helaas, misschien leeft het nog eens op.

Zal het ooit weer eens retro worden? En zo'n app, ik heb er geen belang bij. Doe ook niks met FB. App wel. Nogal veel xD. En kijk hier af en toe eens voorbij. Ben de laatste tijd niet echt spraakzaam, mja er is ook weinig om op te reageren.
 
De SL gaat weg? Waarom :?

Ik ben een beetje klaar met bezit, dat lijkt me de basisreden. Ik heb zoveel en gebruik zo weinig. Er staat hier nog meer rollend spul wat in de verkoop is. Daarbij weet ik niet hoe lang ik nog in Nederland blijf.

Hoe is het met jou?
 
Laatst bewerkt:
Van weekend ook eens tijd om de duc uit de garage te halen voor wat rondjes om de kerk.
Gisteren rondje veluwe en vandaag rondje Giethoorn.. met pitstops op de juiste momenten. :9 *O*
 
Mijn kerkrondje op de 749S.

p6pb14974354.jpg

p6pb14974350.jpg

p6pb14974347.jpg

p6pb14974341.jpg

p6pb14974343.jpg
 
Ik ben een beetje klaar met bezit, dat lijkt me de basisreden. Ik heb zoveel en gebruik zo weinig. Er staat hier nog meer rollend spul wat in de verkoop is. Daarbij weet ik niet hoe lang ik nog in Nederland blijf.

Emigratieplannen?

Hoe is het met jou?

Goed, nu bijna een jaar student-af en met veel plezier in het werkende leven gestort. Binnenkort voor het eerst dit jaar weer eens een rondje op de 748 op Assen :]
 
Emigratieplannen?Goed, nu bijna een jaar student-af en met veel plezier in het werkende leven gestort. Binnenkort voor het eerst dit jaar weer eens een rondje op de 748 op Assen :]

Het weer in Nederland vind ik niet geweldig. Het lijkt me fijn om te verkassen naar een land waar het lekker warm is. Dat lijkt wel tot de mogelijkheden te gaan behoren. Inmiddels wat beslissingen in m'n leven genomen en de werksituatie drastisch aangepakt. Het lijkt me het beste om niet meer afhankelijk te zijn van een woonplaats.

En jij aan 't werk...wat doe je nu en welk deel van 't land ben je geland?
 
Hallo luitjes, ff bij gelezen . Post zelf zelden nog wat . Allezzz verders goed hier. Werk sinds kort als koerier(werd gevraagd of ik aub bij wou springen, zou 12-20u p/wk zijn maar al week of 7 40 u p/wk) Niet echt mijn ding maar het werkt 2-kanten uit zeg maar , alhoewel je voor een appel&ei onderweg bent. Nog steeds motorloos dus weinig te melden op dat gebied, behoudens circuitdagen bij Racecracks begeleiden.
Sportief nog steeds op de racefiets (7.500km tot nu toe dit jaar) maar kom daar nu minder aan toe , vaak op avond ff of zondags.

groeten
 
Het weer in Nederland vind ik niet geweldig. Het lijkt me fijn om te verkassen naar een land waar het lekker warm is. Dat lijkt wel tot de mogelijkheden te gaan behoren. Inmiddels wat beslissingen in m'n leven genomen en de werksituatie drastisch aangepakt. Het lijkt me het beste om niet meer afhankelijk te zijn van een woonplaats.

En jij aan 't werk...wat doe je nu en welk deel van 't land ben je geland?

Ik woon nog steeds in het prachtige Twente. Ik kom nu als consultant bij heel veel innovatieve bedrijven over de vloer. Zitten echt super interessante ontwikkelingen tussen :Y
 
Kom nog wel eens op het forum maar dan in supermotard topic :) heb al me duc's verkocht, oude 750 Sport is naar een verzamelaar gegaan en heeft een goed tehuis gekregen anders had ik hem niet verkocht :N ben nu druk met het racen op de husky 450 supermotard, dit is echt geweldig :] :] t z t zal er vast nog wel een Duc weer bij komen maar dan wel weer een oude :)
 
Ik woon nog steeds in het prachtige Twente. Ik kom nu als consultant bij heel veel innovatieve bedrijven over de vloer. Zitten echt super interessante ontwikkelingen tussen :Y

Dat klinkt goed! Ik zit tegenwoordig ook wat in de innovatie, met compagnons een bedrijf gestart met een mooi concept. Veel werk om zieltjes te winnen voor het idee, maar we hebben goede middelen en contacten. Innovatie is erg inspirerend.
 
Ik woon nog steeds in het prachtige Twente. Ik kom nu als consultant bij heel veel innovatieve bedrijven over de vloer. Zitten echt super interessante ontwikkelingen tussen :Y
Leuk dat hier woont, is nl een groot probleem om jongeren hier te houden.....en succes hè.
 
Gisteren nog op de golden oldie 888 een rondje gereden: heerlijke fiets is het... :]

Ohja, VTEC nog steeds niet gekocht....nog niet de juiste tegengekomen: prijs/kilometers/uitvoering.
 
Leuk dat hier woont, is nl een groot probleem om jongeren hier te houden.....en succes hè.

Ja, dat is sowieso bijna overal behalve het westen een probleem. Bijna elk ict bedrijf heeft mensen nodig, dat merkte ik ook wel toen ik mijn (hobbymatige) programmeerervaring in mijn cv noemde, bijna meteen werd ik uitgenodigd voor ict traineeships.
(Gelukkig is wat ik nu doe een stuk leuker dan de hele tijd achter een pc zitten code kloppen;))
 
Terug
Bovenaan Onderaan