Moto Guzzi Norge 1200 GTL

Status
Niet open voor verdere reacties.
21 april is goed wat mij betreft. Misschien het Theehuis in Bunnik nog een keer en dan een toertje richting Amersfoort en terug of zo. Er is wel iets van te brouwen in die omgeving.
 
We kunnen een beetje improviseren. Ik vind Bunnik prima. En er hoeft geen kant en klare route te zijn om een beetje te toeren. Omdat het zo'n korte termijn is ga het niet helemaal in "waar is wat te doen" zetten. We kunnen het voorlopig een pre-meeting noemen. En in Mei - Juni nog eens :] .

Voorlopig hebben we:
Tyketto
Badslipper
Dolf
Juro
 
Ik zou graag aanhaken maar de agenda zit tjokvol. Vandaar ook dat ik zo laat reageer. Ik maak wel flink km's maar t is allemaal werkgerelateerd. Maar da's geen straf met deze lentetemperaturen. Veel plezier met de toer.
 
Laten we in ieder geval maar wat gaan afspreken.

Om 11:00 bij Theehuis Rhijnauwen

We kunnen - er is vast iemand met een TomTom Rider - met kronkelroutes bijvoorbeeld via Barneveld - Ede - Schaarsbergen een ritje maken. Er is onderweg vast wel een uitspanning, en dan eindigen we weer bij Bunnik. Goed plan?

We kunnen daarnaast evengoed een datum gaan prikken voor een tweede voorjaarsmeeting in Mei of Juni. Ik had hierboven al een paar suggesties gedaan. Daarvoor is dan wat meer voorbereidingstijd.



Alleen: als het regent ga ik niet!
 
Prima, Theehuis Rhijnauwen is vanaf 10 uur open. Ik heb wel een Rider met kronkelroutes Zie jullie zaterdag de 21ste.
 
Ben sinds vorig weekend trotse eigenaar van een Norge uit 2009 met 14.000km op de teller. Ben na 1 toertje en weekje woon-werk (Leiden-Houten) erg blij.

Ooit begonnen op een Kawa GT550, vervolgens het Guzzi virus te pakken gekregen met een zelf uit Italië geïmporteerde SP1000II en na een zeer aangenaam uitstapje van ruim 15 jaar naar een concullega italiaanse V-twin (Aprilia SL1000 falco) toch weer terug bij de oude liefde.

Hoop hier op het forum ervaringen te delen. Groet uit Leiden van Jeroen
 
Welkom hier! Goeie keus, Jeroen. Ik heb ook wel eens een stukje op de Falco gereden. Pittig ding, maar op de Norge zit je lekkerder. 9 Jaar en 14.000 km, 't is geen werkpaard geweest tot nog toe. Ik denk dat dat gaat veranderen :] ! En geloof me, de Norge zal er blij mee zijn.

Twee dingen hopen en verwachten we van je:

1. Kom volgende week naar de meeting. Als je Leiden - Utrecht rijdt, is het een bekende weg.
2. Foto van de italiaanse schone.

Ik heb vandaag de jonge dame gepoetst. Ook uit 2009. Ruim 60.000 km intussen, en tja, 't is jammer, maar de leeftijd wordt een beetje zichtbaar. Of het gebrek aan zorg. Ik heb het pekelverhaal altijd met een korreltje zout genomen ;) , maar de coating van het blok begint nu serieus te bladderen. En het zijn maar kleine plekjes, maar op de velgen en de voorpoten is de deklaag ook niet overal fris meer.
 
Laatst bewerkt:
Dit is r!
full

Treffen gaat helaas niet passen. Maar wie weet volgende x.
 
Laatst bewerkt:
Mooi! Bevallen de spiegels goed? Ik heb zwarts kunststof "Tuono" spiegels, altijd gedacht dat die standaard waren in 2009.

En zo te zien heb je nog niet het oliepeilstokje van TLM. Daar moet je nog eens naar kijken, dat is echt veel handiger.
 
Ja wat een mooie Norge is het toch! Als ex eigenaar krijg ik best wel een weemoedig gevoel. Veel geluk , plezier en veilige kilometers ermee Jeroen!
 
Ik ben wat aan het stoeien geweest in mijn nachtdienst met kurviger.
Hier de link voor de route. Zo te zien in myrouteapp ziet het er goed uit?
zal hem nog in basecamp laden deze week en als track en als gpx in mijn Garmin zetten.
Als er geen "kronkelroute" tom tom aanwezig is??

link: Kurviger - Your Motorcycle Route Planner Streets


Je kan op deze link klikken en dan openen. Kom je op kurviger website met de route, deze kan je dan zo inladen in jullie device?

Het is maar een idee?
Hoor het wel of het wat is, anders zie ik jullie hopelijk zaterdag bij het theehuis :Y :Y
 
Tyketto, super gedaan! Lijkt me een leuke route.

Maar! ruim 3 uur rijden, waar we onderweg nog een keer lunchen moeten, wordt wel veel te lang. Kan je die lus vanaf Scherpenzeel er niet af halen? Je moet bedenken dat ik (bijvoorbeeld, anderen komen misschien ook van ver) er al ruim 150 km op heb zitten voor we beginnen. En ik moet ook weer naar huis....

Bij zo'n lange route krijg je het dat halverwege mensen afhaken om op tijd thuis te zijn. En dan rijdt je opeens alleen. Ik zou streven naar iets van 1 à 2 uur, 150 km.

Maar! Wel een goed initiatief! Niet opgeven!
 
He Jeroen, mooi exemplaar! Is amper ingelopen...

Helaas gaat mij dit keer helaas niet lukken om aanwezig te zijn.
Wens jullie wel een hele mooie rit! :]

Groeten, Maarten
 
Ik ben normaal zeker te porren voor een leuke rit, echter zit ik de komende weken al dusdanig vol dat ik deze even moet overslaan.
Vrijdag gaat de MG mee voor een dagje sturen voor gevorderden op Lelystad, Volgend weekend lang weekend Eifel en na de vakantie de BACA 100 miles....

Ze vinden het thuis ook wel eens leuk als ik gewoon eens een weekendje thuis ben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan