Moto Guzzi Norge 1200 GTL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag Allemaal,

Even een vraag in het Norge forum gezien het breva forum wat minder druk is.
Ik rij zelf een moto guzzi 1200 sport 4v (dus niet de 2v) en heb laatst bij TLM de modificatie laten doen aan de nokvolgers de guzzi heeft ook gelijk een nieuwe mapping gekregen. Echter is mijn verbruik voor mijn gevoel echt abnormaal gestegen voorheen reed ik gemiddeld 1 op 16 a 1 op 18. 320km op een tank was te halen. Echter ben ik nu eerder aan een verbruik van 1 op 12 met toch een redelijk rustig rij gedrag, heeft iemand dezelfde ervaringen? mijn gevoel is dat de mapping veel te rijk is...
 
De motorblokken verschillen allemaal niet zo. 1 : 12 is echt extreem. Ik denk inderdaad dat je weer even bij TLM langs moet.
 
Mooi! Bevallen de spiegels goed? Ik heb zwarts kunststof "Tuono" spiegels, altijd gedacht dat die standaard waren in 2009.

En zo te zien heb je nog niet het oliepeilstokje van TLM. Daar moet je nog eens naar kijken, dat is echt veel handiger.

Spiegels bevallen goed. Tot 120km/u prima zicht. Boven 140km/u wordt het minder.
TLM peilstokje valt vandaag in de bus :Y
 
voor mij valt de zaterdag af, mijn vrouw en ik werden verrast door de kids met een etentje voor a.s. zaterdag. Succes allemaal, het weer zal vermoedelijk super zijn!
 
Leuk, Edpa, ontmoeten we elkaar eindelijk! En Jur, we zullen je missen. En ja, de weersverwachtingen zijn precies goed :]
Ik kom samen met een kennis, wel een Suzukirijder. Tja. En we pikken onderweg misschien passagiers op. Niet bang zijn als we een kwartiertje later komen!
 
Pak in het vet gezet, botspet gepoetst, getankt, banden opgepompt. Het wordt wel een stuk kouder dan de afgelopen dagen. 8-)

full
 
Eindelijke door de zure appel heen gebeten en Helibars gekocht.
Het monteren was wat meer werk dan ik dacht maar uiteindelijk gelukt.

Toen ik op de motor ging zitten om hem te starten om te controleren of er geen gekke dingen gebeurde met het gas als ik aan het stuur draaide vroeg de motor plotseling "enter code".

Wtf? Accu los gehad, reserve sleutel geprobeerd, maakt allemaal niks uit.
De dealer waar ik hem gekocht hebt weet het ook zo snel niet meer.
Complicerende factor is dat hij het nu natuurlijk razend druk heeft omdat iedereen wacht tot het mooi weer is om zijn motor voor het jaarlijks onderhoud weg te brengen.

Iemand dit wel eens meegemaakt?
Ik heb wat boekjes bij de motor maar daar staat geen code in.
 
Bedankt, die had ik onderdaad ook gevonden en geprobeerd, maar helaas...

Ook geprobeerd:
00000
00001
12345
01234
11111

Allemaal niks...
 
Ik heb dat probleem ook gehad en de dealer waar ik hem kocht heeft TLM gebeld omdat zij mijn motor in nl nieuw hebben verkocht/ op naam hebben gezet. TLM had voor zover ik meekreeg de gewoonte hun postcode in te voeren, + een 0. Ik ben daar echter niet 100% zeker van maar t kan een tip zijn.
 
Die van mij had een vorige eigenaar in Italië aan de boekjes te zien, maar ik ga het proberen.

Ik had overigens TLM gemaild en die vermoed dat de ring die de transponder uitleest wellicht beschadigd is.
Klinkt aannemelijk, het luisterde zo nauw dat ik (wel voorzichtig) wat aan de bedrading heb moeten trekken.
 
Nou het is gelukt.
Ik zag dat onder het slot een stukje zwarte bescherming miste van de bedrading naar het slot.
Na wat heen en weer frunniken en duwen tegen de bedrading had ik weer contact, onmiddelijk heb ik toen de user code vervangen.
Hij staat nu bij de dealer die het slot gaat nakijken.


P.s. Jullie hebben er fantastisch weer bij!!!
 
Was gezellig en het weer was geweldig.
Rit was leuk en goed te doen.

Mensen bedankt en tot een volgende rit
 
Ook weer thuis. Zoals gewoonlijk weer leuk om oude bekenden en nieuwe gezichten te ontmoeten. Leuke rit ondanks dat Badslipper en ik even de weg kwijt waren in Amerongen :$ .
Voor het eerst met passagier(es) gereden. Dat ging wel goed denk ik, want beide dames weer onbeschadigd bij het eindpunt afgezet. :Y Met het weer hadden we het ook niet mooier kunnen treffen. Op naar de volgende rit wat mij betreft. :]

sfeerimpressie van de lunch in Scherpenzeel.

full
 
Laatst bewerkt:
Hele leuke dag gehad! Maar ik voelde het wel: toch ruim 450 km erop gezet gisteren :] .

Toch lijkt me het leuk, ook voor wie niet mee konden deze keer, om nog eens een meeting te hebben. Wie heeft er nog zin: 9, 23 of 30 juni?

Sommige stukjes die we gisteren reden, kwamen bekend voor. Dat maakt het niet minder leuk. Echt niet. Maar het is geopperd (niet door mij! O-) ) om eens de kant van Drenthe op te gaan. Het is wel mooi toeren hier, maar ja, dan eindigen sommigen de dag met meer dan 400 km op de teller. Daar hebben we het ook over gehad: zo kom je wel aan de jaarlijkse 10.000 beurt toe!

Wel een opluchting, Fate, dat het met die code opgelost is. Dat zijn van die ontmoedigende momenten.
 
Voor mij komt 9 juni uit. De andere data hopelijk ergens in Europa met de motor en tent... 8-)

full


Ik weet alleen nog niet waar...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan