minibike circuits of parkeerplaatsen

patjeklok

Rookie
23 nov 2005
3
0
hilversum
wie kan mij vertellen waar je kunt racen met de minibike op welke tereinen of parkeer plaatsen ik heb namelijk zo,n ding gekocht alleen worden mijn buren er niet vrolijk van mij met 70 door de straat heen hahahahahahaha ik wil ook graag meer mensen ontmoeten in deze brance wil het samen met mijn zoon gaan doen wie helpt mij daar mee dank je wel groetjes patrick :} :} :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
uden, lommel(B), mol(B), zaltbommel, harderwijk, den haag en veel andere kartbanen
 
http://www.minibike.nl/agenda.php

Alstu ;) .
En bij mij in de buurt weet ik ook nog zat locaties. Als ik wat bikes heb ingekocht wil ik er een paar gebruiken om te tunen en af en toe mee te rijden dus dan kun je gezamelijk rijden ;) . Had overigens nog het id om de volgende mfmmm hier te houden. Betreft een leuke klinkerparkeerplaats bij de sluizen en daaraan ligt een asfaltweg die vaak is afgesloten voor auto's en waar ze zowieso amper komen dus als er mensen hier belangstelling voor hebben en wat pilonnen o.i.d., een goed humeur mee en hun bikes mee willen brengen om er een gezellige dag van te maken :P .

Kwam eens een groep minibikers tegen hier in de buurt die reden rondjes op een skateparkje van een paar meter. Ze kwamen uit Apeldoorn omdat daar zo'n jacht op minibikes werd gemaakt. Ik heb ze toen meegenomen naar die parkeerplaats bij de sluizen en dat vonden ze echt perfect. Maar natuurlijk zie je echt nooit politie daar en wat kwam er toen langsrijden :+ . Je raad het al, maar ze deden niks, keken ff om en reden gewoon verder. Die zullen dus ook inzien dat een groep minibikers op een rustige parkeerplaats buiten de bewoonde wereld niet veel overlast willen veroorzaken maar gewoon veel fun ;) .
 
Laatst bewerkt:
De kartbaan waar ik werk organiseerd ook om de 14 dagen op een zondagavond om te gaan minibiken. Het is dan wel in Veendam, niet echt om de hoek dus, maargoed zijn vast wel mensen uit de buurt die dit lezen :9
*spam-indoorkartracingveendam-* dusss... O-)

blijf er wel bij dat het er niet uitziet _O-
 
hier in de buurt ( poeldijk ) heb je ook de kartbaan van van der ende, daar kan je soms ook minibike. ik doe het gewoon vlakbij mijn huis op een industrieterreintje ( 3X woordwaarde ) want daar rijdt bijna geen verkeer
 
Hier in de buurt, we hebben er een speciale baan voor, de skelerbaan, en verder is het eigen terrein. Als je anders gepakt wordt ben je um kwijt (openbare weg, parkeerplaatsen etc.)
 
Op de binnen parkeerplaats van Circuit Zandvoort heb je een kartbaan waar vaak mini bikes aan het rond rijden zijn.

Kan gewoon gratis maar afentoe moet je van de baan vanwege een bedrijfsuitje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan