Waar kopen jullie je banden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Microdude

Die hard MF'er
20 jan 2003
366
0
Winsum (Groningen)
Ik ben wel nieuwschierig waar jullie je banden kopen. Ik heb achter een band erom die kost in de winkel zo'n 300 euro. Best te erg.
Waar kopen jullie een nieuwe band? Iemand een goedkoop adresje?

Duitsland?

Zeg het maar!!
 
Ik haal mijn banden in Belgie, bij een zaak Quickly genaamd (www.quickly-bvba.be). Voor mij is het maar een eindje en het scheelt aanzienlijk, zeker wanneer ik er meer afneem. Omleggen doe ik overigens zelf.

Op een bepaalde noppenband scheelde het bijna de helft...
 
HEEY,,

Ik heb 2 weken geleden in belgie me banden gekocht,
pilot powers van michelin...

:} :} Lekker bandje. :} :}

mijn bandenmaat is voor 120-60-17.
achter 160-60-17.

en ik was 300 euro kwijt, en ik had er ook nog 2 90graden ventielen op laten zetten, alles dus compleet.
Erheen rijden met oude banden, en je rijd er weg met nieuwe.....

En die haal ik dus bij:

BANDENHANDEL ROEGIERS
Hulleken 83
evergem.
belgie
TEL: +3293574444.

GROETJES RUDY
 
Laatst bewerkt:
hey micro, je moet gewoon eens bij mij langs crossen en dan gaan we naar s en g in numansdorp die zijn de goedkoopste in mijn regio scheeld erg veel pegels en krijg daar nog extra clubkorting! Kunnen we gelijk elkaars bike bewonderen!
 
Zijn ze bij kwikfit wel goedkoop met motorbanden
Want met autobanden adverteren ze wel dat ze goedkoop zijn maar de waarheid is anders
Pas nog een gevalletje gehoord dat ze 25% duurder waren met dezelfde autobanden als een andere zaak

Van te voren even bellen. In mijn geval; band net zo duur als bij de dealer met korting maar dan gratis montage. En je rijdt er even langs en een half uurtje later ben je weer weg. Ik doe het tegenwoordig zo dat als het gelijk uitvalt met een beurt, dan bij de dealer. Als het er tussen valt, de Kwikfit.

Mike
 
hey micro, je moet gewoon eens bij mij langs crossen en dan gaan we naar s en g in numansdorp die zijn de goedkoopste in mijn regio scheeld erg veel pegels en krijg daar nog extra clubkorting! Kunnen we gelijk elkaars bike bewonderen!

Haha prachtig! Kom jou ook overal tegen he!
Maar ja.. kunnen we wel doen! Mijn band is op zich nog goed hoor, maar ben alvast aan het informeren voor mijn volgend setje...

[offtopic]
Had ook geen mail meer terug gehad na mijn laatste mail... Geen vragen meer over de PO?
[/offtopic]
 
En toch worden we genaaid door alle aanbieders van banden,laatst een mich.pp 180/55 zr 17 bij de dealer incl mont.e.d € 239,00,vandaag langs 4 versch.bandenaanbieders voor 2 voorbanden in de maat 225/65/16 voor 4wd,prijzen ontliepen elkaar niet zoveel,pl.garage was nog goedkoper dan 2-fastfitters,nl €250,= voor 2-st incl.montage,vent,en verwijd.bijdr.,dus 10x zoveel rubber ;)
 
Ik ben wel nieuwschierig waar jullie je banden kopen. Ik heb achter een band erom die kost in de winkel zo'n 300 euro. Best te erg.
Waar kopen jullie een nieuwe band? Iemand een goedkoop adresje?

Duitsland?

Zeg het maar!!


eigen economie eerst, bij de dealer! En ik hoop dat hij er nog wat aan kan verdienen ook!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan