HOG

  • Onderwerp starter Anoniempje599
  • Startdatum
Helemaal mee eens. In een land waar pedofielen een politieke partij op willen richten is alles mogelijk...

Maar hebben ze geen eigen forum?
 
Ik vindt het wel passen bij 80% van die HD rijders,....

Ze kopen een image, geen motor, moet je het niet gek vinden dat ze een clubje willen oprichten en daarmee hun image proberen te onderstrepen,..

Dat ze, in ieder geval bij motorrijders, juist gezien worden als fake, zal ze volgens mij een rot zorg wezen,.. Ze hebben nog 80% van de bevolking die geen reed van motors af weet en nog steeds denkt dat mensen op HD outlaws zijn ipv van zakenmannetjes, mid life crisis idioten, motorliefhebbers etc. etc.

Gewoon lekker laten leven, zolang ze maar rechts houden...

Vindt het zowieso een beetje typerend bij HD rijders,. enorm gebrand op het naampje van de motor,.. zelfs bij de echte motofreaks, noem hun bopper geen chopper en omgekeerd, daar kunnen hele discussie over heen gaan.. wtf is in a name, het gaat om het plezier dat je ermee hebt..
 
Laatst bewerkt:
Ja Dyna rulez, ik heb het reeds vermeld; dit is het anti-Harley-Davidson forum.
Tot wat jaloersheid kan leiden. Met zekerheid vernam ik dat een van de afbrekers hier zelf geen motorfiets heeft maar een door hem verwoeste bike doorverkocht. Zoals de haan op de kerktoren in alle richtingen draait,draaien deze simpelen ook van mening. :N
 
Ja Dyna rulez, ik heb het reeds vermeld; dit is het anti-Harley-Davidson forum.
Tot wat jaloersheid kan leiden. Met zekerheid vernam ik dat een van de afbrekers hier zelf geen motorfiets heeft maar een door hem verwoeste bike doorverkocht. Zoals de haan op de kerktoren in alle richtingen draait,draaien deze simpelen ook van mening. :N

Het is hier echt niet anti-harley... hooguit anti standaard harley..

De meesten hier zijn gewoon geen fans van standaard fabrieksfietsen...
 
En laat ik het nu met Gixxer eens zijn...

Ook al rijd ik zelf een standaard Dyna (waar ik weliswaar heel erg trots op ben! :Y ), ik vind meestal de niet-standaard Harley's een stuk mooier. Ik hoop ook ooit iets 'eigens' aan mijn eigen motor toe te voegen. Hoe, dat weet ik nog niet (aangezien ik niet zelf kan sleutelen, weet gewoon niet hoe dat moet = ja, erg triest, ik weet het... '( ), maar dat komt wel in orde.

Vaak hebben verbouwde Harley's meer karakter en uitstraling, puur doordat de eigenaar er echt zijn of haar motor van heeft gemaakt. En dat levert soms supergave dingen op. 8-)
 
En laat ik het nu met Gixxer eens zijn...

Ook al rijd ik zelf een standaard Dyna (waar ik weliswaar heel erg trots op ben! :Y ), ik vind meestal de niet-standaard Harley's een stuk mooier. Ik hoop ook ooit iets 'eigens' aan mijn eigen motor toe te voegen. Hoe, dat weet ik nog niet (aangezien ik niet zelf kan sleutelen, weet gewoon niet hoe dat moet = ja, erg triest, ik weet het... '( ), maar dat komt wel in orde.

Vaak hebben verbouwde Harley's meer karakter en uitstraling, puur doordat de eigenaar er echt zijn of haar motor van heeft gemaakt. En dat levert soms supergave dingen op. 8-)

Tnx.. ;)

Denk dat het anti-harley verhaal hier nog wel meevalt...
 
Ja Dyna rulez, ik heb het reeds vermeld; dit is het anti-Harley-Davidson forum.
Tot wat jaloersheid kan leiden. Met zekerheid vernam ik dat een van de afbrekers hier zelf geen motorfiets heeft maar een door hem verwoeste bike doorverkocht. Zoals de haan op de kerktoren in alle richtingen draait,draaien deze simpelen ook van mening. :N

Over wie heb je het nu?

Als het over simpele zielen gaat die met alle windrichtingen meedraaien zul je wel haast een HOG lid moeten bedoelen.
 
En laat ik het nu met Gixxer eens zijn...

Ook al rijd ik zelf een standaard Dyna (waar ik weliswaar heel erg trots op ben! :Y ), ik vind meestal de niet-standaard Harley's een stuk mooier. Ik hoop ook ooit iets 'eigens' aan mijn eigen motor toe te voegen. Hoe, dat weet ik nog niet (aangezien ik niet zelf kan sleutelen, weet gewoon niet hoe dat moet = ja, erg triest, ik weet het... '( ), maar dat komt wel in orde.

Vaak hebben verbouwde Harley's meer karakter en uitstraling, puur doordat de eigenaar er echt zijn of haar motor van heeft gemaakt. En dat levert soms supergave dingen op. 8-)
Breng hem ff naar mij voor een week-end.Ik beloof je karakter.Ligt een joekel van een sloot voor mijn deur. _O-
Heb ervaring met sleutelen aan hd......................................................................................................................................................................behalve die !##$%bout.Maar ooit...als de koppen krom zijn als hoepels gaat die los...
 
Ja Dyna rulez, ik heb het reeds vermeld; dit is het anti-Harley-Davidson forum.
Tot wat jaloersheid kan leiden. Met zekerheid vernam ik dat een van de afbrekers hier zelf geen motorfiets heeft maar een door hem verwoeste bike doorverkocht. Zoals de haan op de kerktoren in alle richtingen draait,draaien deze simpelen ook van mening. :N
Hoef echt geen motor te bezitten om te weten dat ik nooit op zo'n tank gezien zou willen worden.Geloof me ..als het er uit ziet als een Goldwing en het klinkt als een Goldwing,dan is het een....
 
Niet 350,00 € , maar 600,00 € voor mijn rekening en ik trakteerde mijn vriendinnetje op een Associate-life-membership aan 300,00 €.Ik pluk de dag en ben helemaal niet triestig.Morgen door Limburg tuffen, volgend week-end Winterberg in Sauerland. En jullie?
350 e voor die shit.Wat heb je gerookt man?Ik geloof dit niet.Je gaat toch niet betalen voor die shit.Ik wor hier niet goed............... :r :r :r :r

Ik geloof het ercht niet.
Kan nie waar zijn.
Jew tilt ons

Toon je afrekening.
 
OK OK! Je hebt me overtuigd!

Ik verkoop morgen m'n oude barrels en zal een dyna aanschaffen die ik 'bobber' noem. Ik zal hem volledig volhangen met 'screamin eagle' opschroef accessories, koop een leren broek zonder kont (ook eentje voor m'n vrouw!!), 2 dezelfde helmen, een genuine HDtm jas, intercom setje, dure zonnebril en een setje golfclubs... oh wacht, die had ik al.

Verder verbrand ik m'n boeken over motor/chopper historie en ook m'n manuals. Ik zal proberen m'n opgedane kennis te verbannen uit m'n geheugen. M'n gereedschap geef ik aan Slow, ik breng m'n bobber immers naar de authorized dealer.

Ik zat ook te denken aan een abbonement op de Easyriders, of is dat the heftig? Ik weet het eigenlijk ook niet hoor, ik ben nogal onzeker dus dan doe ik maar liever wat de rest van de members doen. Organiseren jullie ook reizen om de route 66 te rijden? Ik wil dat echte chopper gevoel wel eens ervaren. Lijkt me leuk man!

Hoe en waar kan ik lid worden? Ik wil het zekere voor het onzekere nemen en zat te denken aan een life membership.

Alvast bedankt en tot op de eerste clubavond!
Mot dat ouwe rooie barrel koste? :]
 
En dan nu de tip van de dag;Spaart uw afrastering.Ga nooit het gras maaien op een mooie dag met een vette homegrown op.Zekers niet op ene Deutz. '(

Ps.Ik mag van de dokter niet meer blowe! :?
 
Oeps....

full
 
Ja Dyna rulez, ik heb het reeds vermeld; dit is het anti-Harley-Davidson forum.
Tot wat jaloersheid kan leiden. Met zekerheid vernam ik dat een van de afbrekers hier zelf geen motorfiets heeft maar een door hem verwoeste bike doorverkocht. Zoals de haan op de kerktoren in alle richtingen draait,draaien deze simpelen ook van mening. :N

Jonge jonge, over het paard getild?

Dit is geen anti-harley forum. Wat mensen hier pissig maakt is jouw harley-only instelling. Het maakt mij geen moer uit of je fabrieksnieuw uit het krat of totaal verbouwd rijdt en ook niet of je een brik rijdt van 500,- of 50.000,-. Ook het merk kan me niet boeien. Maar ga niet vertellen dat ik jaloers op je zou moeten zijn omdat jij een hoop poen uitgegeven hebt en ik niet. Wat je overigens niet weet natuurlijk maar ik ga er gemakshalve maar even van uit.

Wat de HOG betreft. Als die club nu werkelijk iets te betekenen heeft voor motorrijdend Nederland en Belgie, wat doen ze dan voor mij als niet Harley rijder? Een beetje motorclub in Nederland is bijvoorbeeld MAG ondersteunend. Als ik op de website MAG-NL kijk http://www.mag-nl.org/motorclubs/aangesloten.htm zie ik een hoop clubs, maar geen HOG. Ondanks de hoop poen die je neertelt kan een ondersteuning er niet van af. Flinke jongens hoor!

Dus HOG is het geluid wat ik maak als ik moet kotsen.
 
Kan iemand die Ultra een life membership van deze site geven.

Ik lach me echt te barsten met die eikel
 
Laatst bewerkt:
Om even ONTOPIC te blijven.
Je krijgt het lidmaatschap GRATIS 1 jaar lang, als je je post niet wilt lezen (net als reclameblaadjes) gooi je het toch in de oudpapierbak? Je hebt het nu dus gratis, dan word je volgende keer toch geen lid meer?
Is niet zo moeilijk toch?
De HOG doet zijn best en jij vind er niks aan. Zou iemand daar mee kunnen zitten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan