honda old skool: spacy. lead, elite

Hoi Hawk , zal leuk zijn!!!

Heb al een heleboel folders e.d. gedownload.

Kan je de achter knipperlichten makkelijk verplaatsen naar die witte reflectoren en dan gewoon een oranje lampje er in??? Een van de eerste dingen die ik ga doen is op zoek naar de maximale bandenmaat wat er goed oppast, zitten nu nog hele oude Dunlops op, leuk voor een kruiwagen, ik wil mooie Michelins o.I.d.

En welke rollers moeten er in voor iets meer topsnelheid??
als je een beetje handig bent kan je de knippers naast het achterlicht inbouwen,had ik ook gedaan bij mijn rode lead.
de witte reflectors had ik doorzichtig geschuurd en toen een lampje er achter gemaakt.

als de rollen nog goed zijn ,zou ik het ringetje tussen de vario uit halen.
 
Ga ik zeker doen, vind die knippers heel lelijk zo.

Aks het toch open ligt gaan er nieuwe rollers in maar welke???
Moet met nieuwe rollers die ring er ook uit voor iets meer topsnelheid?
 
file.php
 
Ik ben sinds een tijdje de troste eigenaar van een Honda Elite, 125 cc bouwjaar 1984. Hij is goud metallic, met koffer :).

De uitlaat was geheel doorgeroest, dus ik maak nu een nieuwe. Maar voor ik ermee de weg op ga moet er vooral nog wat met de banden gebeuren. Wie heeft er advies voor banden die goed passen bij deze Honda?
 
Vario olie ververst, kwam een beetje zwarte drab uit, met een spuitje lekker gevuld met verse olie. Nu nog even op zoek naar mijn 90 graden bochtje om de band goed op te pompen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan