Honda X-ADV 2021

Whitejack

Rookie
26 nov 2022
1
0
Goedenavond sinds kort deze mooie motor mogen aanschaffen hij is uitgerust met een volledige Akrapovic, ik kom van een R1250 GS die ik inmiddels heb verkocht naar mijn gevoel is deze ADV niet echt krachtig of snel dat kan prima aan mij liggen mijn vraag aan jullie is is er een mogelijkheid om deze motor op een of andere manier toch op te voeren of snaren te krijgen door middel van bijvoorbeeld sportfilter..

Ik hoor graag
 
Voor 2 man is deze ADV te licht,maar voor 1 persoon is deze perfect ben er mee naar de dolomieten gereden op 1 dag 1000km en na 8 dagen ook op 1 dag terug.Moet zeggen deze heeft zich prima gehouden en kon makkelijk in de bergen op de sportstand menige motor bijhouden.Daarbij hoef je niet te schakelen en is deze motor super zuinig 1 op 27.Kom zelf van een bmw 1200 rt,bj2015 daar was het schakelen al een ramp,kan ook aan mij hebben gelegen Daar de bmw 1200 met droge koppeling ik nooit het gevoel had,dat ik moest nadenken bij het schakelen.De bandjes van de ADV gaan ook redelijk lang mee ,ben er zo,n 12000km mee gereden,inmiddels zitten er nieuwe op,verder heeft de motor geen krimp gegeven,
Ik heb ook gekeken voor eventuele tuning,maar na div.bonnetjes van in de duitse eifel hier toch maar vanaf gestapt,Ook de bagage was geen probleem,daar heb ik een rugsteuntje voor gemonteerd via italie besteld,en de bagagerol was voor mij nog te groot,gelukkig kon ik daardoor nog wat extra cadeautjes mee terug nemen voor thuis te scoren .Eigenlijk zou het ook leuk zijn om met een aantal ADVtjes eens te eifelen Ik kom er in het voorjaar en de hele zomer,met dagtripjes,van ongeveer 230km,dwz;Voor mij is het 3kwartier en ik ben bij de rursee. De vulkaaneifel isveel bochtjes en motorplezier.Daar krijg ik wel een dag om.
 
Terug
Bovenaan Onderaan