Chopper tips

Ik heb afgelopen zondag zwetend mijn eerste les erop zitten en het bevalt goed.
Daarom ben ik alvast gaan kijken naar wat mooie motoren en heb al wat op het oog.
Ik hoop z.s.m. mijn rijbewijs te halen, maar weet natuurlijk nog niet hoe snel dat gaat.

Mijn keuze is gevallen op de volgende choppers vooral vanwege het model en de dubbele uitlaat.
En natuurlijk de daarbij behorende power.
1. Honda vtx1300
2. Yahama xvs1100
3. Suzuki intruder c1500
4. Ultiem een Harley Davidson, maar dat kost nogal wat. (Neem deze keuze nog maar niet mee, aangezien dit een einddoel zal zijn. )

Zijn dit goede startmotoren?

Even kort nog over mij. Ik ben 29 jaar, 1.74 lang en65 kg, dus vrij licht.
 
Ik wee niet wat zo'n ding tegenwoordig moetr kosten maar hij is de helft te duur. :)
Lijkt trouwens verrekte veel op een oud model introedert.Haalt Harley tegenwoordig daar zijn inspiratie?



_O- _O- _O- _O-

Begin maar vlug weer te blowen jonge, volgens mij mankeert er iets aan uw ogen...
 
Zet er maar eens een 1400 naast.Zoek de verschillen,behalve dat de suzuki minder vaak kapot gaat.


Tja vent, het kan mij geen f*ck schelen wat je denkt of zegt, ik rij er mee, tis de mijne, hij rijd zalig en gaat als een speer...

Blijf jij maar lekker met uwe troep rijden, ik rij wel met de mijne, en als ge ooit zelf nen Harley koopt waar ge al minstens heel uw miezirige leven van droomt, kom dan maar eens terug om nen deftige babbel te doen met mij in plaats van een ander zijn gerief af te zeiken, sukkelaar...
 
Moet je niet zo'n plaatje van je juppebak plaatse met de text "ff doorspare" als iemand een fiets voor max.2300e zoekt.

Over het Afzeike van iemands plezier gewsproke eikel
 
Laatst bewerkt:
Goede tips eikels }) :} *O* :9 :X :+

En inderdaad eens rondkijken voor een intruder 700/750.... 800 valt denk ik nog net buiten budget.

Suc6
 
Tja vent, het kan mij geen f*ck schelen wat je denkt of zegt, ik rij er mee, tis de mijne, hij rijd zalig en gaat als een speer...

Blijf jij maar lekker met uwe troep rijden, ik rij wel met de mijne, en als ge ooit zelf nen Harley koopt waar ge al minstens heel uw miezirige leven van droomt, kom dan maar eens terug om nen deftige babbel te doen met mij in plaats van een ander zijn gerief af te zeiken, sukkelaar...

Ga lekker met Ultra :r in belgie rijden.......

hij zoekt een motor voor 2300 euro, jij komt met een motor die het 6 voudige kost :?

En dan ook nog met een grote bek net doen of iedereen z'n hele leven van een HD droomt...
 
En voor Minoter, een goede raad, koop u een Amerikaan, of Jap, of Italiaan, of Brit of van eender welk land of merk, maar spaar verder en leer rijden met nieuw materiaal in plaats van met een ander zijne ouwe brol die ze niet meer willen, wees nu eens eerlijk, voor 2300Euro verwachtje toch geen deftige Chopper? Het enige wat je voor dat bedrag vind is volgens mij afgetrapte ouden brol. Zoek u voor dat geld dan beter een Yam XJ600 of CBR600 of zo iets. En mensen die u niet willen naaien zullen mij gelijk geven...

(btw: Ik rij al 20j motorfiets, luister eens naar de goede raad van nen ouwe wijze papegaai).


Bekijk het maar, ik ben er mee weg...

suc6...
 
Laatst bewerkt:
Tien keer liever een ouwe introedert dan dat geval van jou.Tering ik haat twincams.Ik zou nog niet op die frietbak van jou schijte.
 
Laatst bewerkt:
Wil je een betrouwbare motor?

Koop een jap!

Een chopper, (ver)bouw je overigens zelf ("chop-per" what's in a name!!)
Als jij je hele leve gaat sparen en dromen, koop dat aub wel iets orgineels. Standaard HD is wel erg standaard |(
 
Hallo duds,

wat is hier aan de hand; schrik me te pletter!

Waar is onze (mijn) grondgedachte "Vrijheid, Blijheid".

Snap het allemaal niet zo goed meer, iemand heeft een budget van 2300,-- pleuro; wil een chopper, vraagt advies; dat advies kan toch niet zijn een nieuwe HD?? :?
Of door sparen! _O- _O-

Schaam me nu wel een beetje voor een mede-Belg (is niet mijn eerste keer, dat ik dat moet doen, gaat niet echt goed).

Dus dan toch kijken voor een bike van 2300,-- en dan zelf kijken hoe to chop!

:] :] :]
 
....Ge kunt den pot op domme hollander...

:] })

Voor de duidelijkheid: de Belgen zijn dom en de Hollanders zijn gierig.


Alvorens ik de volle laag krijg: ik heb bijna 15 jaar in België gewoont en geleeft en woon en leef al bijna 17 jaar in Nederland. Ik hoop dat ik van beide zijde het goede heb meegekregen maar ik ben er bang voor
 
Laatst bewerkt:
Tja vent, het kan mij geen f*ck schelen wat je denkt of zegt, ik rij er mee, tis de mijne, hij rijd zalig en gaat als een speer...

Blijf jij maar lekker met uwe troep rijden, ik rij wel met de mijne, en als ge ooit zelf nen Harley koopt waar ge al minstens heel uw miezirige leven van droomt, kom dan maar eens terug om nen deftige babbel te doen met mij in plaats van een ander zijn gerief af te zeiken, sukkelaar...
Mijn leven is in ieder geval niet zo miezerig dat ik 16000 pleurotjes moet schudden om mijn ego op te krikken alsik 40 word.Verder droom ik niet mijn hele leven van zone strontbak.Ikrij al bijna 20 jaar Harley.Maar ik hoef gelukkig niet na 800km naar de dealert om mijn oliefilterke te laten verwisselen.Maar gaste zoals jij brenge me aan het twijfele.Misschien moet ik maar eens voor een ouwe introedert gaan kijke.Wil niet met gaste zoals jij geassocieerd worden.
 
Mooi ding Ve-fke! :9~

Maar wazdanou voor een tip :?
Die jongen wil nu iets rijden voor een budget van max. 2250,- en dan kom jij aan met een 2007 HD,.. dan kan ie de komende 5 jaar (of misschien nog wel langer) motorrijde wel uit zijn hoofd zetten.

@ Ninoter:
Ik zou al ik jou was, je budget op een veilingsite bij uitgebreidzoeken ff intypen.
Dan krijg je een beter beeld van wat er rond die prijs te koop is.
 
Ik heb spijt dat ik mijn vorige reactie zo genuanceerd heb gebracht...
(Voortaan alle pagina's lezen, voor dat ik reageer |( )

Wat een arrogantie van die irritante gast...
Zeker weer zo'n kalende 40+er, zo'n jup met een bovengemiddeld salaris.. of een raamambtenaar met een kutkantoorbaan die veel te veel gemeenschapsgeld opstrijkt en die in het weekend de stoere jongen uit wil hangen tsss... Poser!

Neej maat,.. er zijn ook nog mensen die studeren of niet zoveel geld uit kunnen/willen geven..

Respecteer de mening van een ander! met je grote bek.. :N

NIX MIS MET EEN HD OVERIGENS! blijft ook nog steeds mijn droom.
 
@Murph,
Laat je toch niet zo verleiden, "wij" weten toch wel beter, zelfs dat je een
mooie Harley rijdt. :} :} FLH :}

@Pedro,
niks mis mee met 40+ en ambtenaar zijn *D *D *D
Zelfs voor ons salaris moeten we werken :+
 
En voor Minoter, een goede raad, koop u een Amerikaan, of Jap, of Italiaan, of Brit of van eender welk land of merk, maar spaar verder en leer rijden met nieuw materiaal in plaats van met een ander zijne ouwe brol die ze niet meer willen, wees nu eens eerlijk, voor 2300Euro verwachtje toch geen deftige Chopper? Het enige wat je voor dat bedrag vind is volgens mij afgetrapte ouden brol. Zoek u voor dat geld dan beter een Yam XJ600 of CBR600 of zo iets. En mensen die u niet willen naaien zullen mij gelijk geven...

(btw: Ik rij al 20j motorfiets, luister eens naar de goede raad van nen ouwe wijze papegaai).


Bekijk het maar, ik ben er mee weg...

suc6...

W.T.F. ????????????????? _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan