Chopper tips

Echte bikers zwaaien niet... :] 8-) })

aa7afe9b33e1745a0170e06a62c6176d

ve-fke, In andere topic's ben je al net zo'n gezellig type!

ik begin nu echt medelijden met je te krijgen, of ja, eigenlijk meer met je naasten!
 
Zeker weer zo'n kalende 40+er....

Ja, kenne we ff dimme.....Ben al jaaaaaaaren 40 en al jaaaaaren kaal...en rijdt lekker vt600...zelf versjopt. Dus Tip: kijk inderdaad eens voor een VT600, zijn niet al te duur en mooi te versjoppen. Voor dat geld heb je zeker een uit 92/93, hoewel een hoop zotten er tegen de 3000 voor vragen. Rijdt heerlijk.

Oh ja, stond die belg niet in de BT van februari ????







_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
 
(Van Swanman, lees dit een goed door)
Ninoter,

we hebben net alle perikelen met Gixxer achter de rug

Koop je gewoon wat leuks of spaar door voor een Harley, gewoon zelf stad en land afzoeken, internet struinen, forum "te koop aangeboden" goed volgen...

Hoe willlen wij nu weten wat JIJ zoekt
Hoe groot ben je, hoe zwaar, hoe oud/jong; ga gewoon zelf op zoek, toon initiatieven

Informeer bij verkopers, waarschuw het hele dorp of stad! Plaats een item op "te koop gevraagd

We kunnen met z'n allen, 100 motors aanbieden en jij zegt dan: nee, is niet wat ik echt zoek....WAT zoek je ECHT, dat moet je zelf zoeken.

Wens je heel veel succes, wat die Harley betreft gewoon sparen, zuinig zijn, niet trouwen of samenwonen, geen huis kopen, niet opstap, niet drinken, niet roken. Eigenlijk gaan leven als een monnik.
Heb je het geld bijeen; koop die bike, er zijn hier zoveel voorbeelden van verbouwingen door de verschillende members (alleen hier al).

Wil eigenlijk gewoon zeggen: DOE JE EIGEN ZIN!!



(Van Murph)
Ik wee niet wat zo'n ding tegenwoordig moetr kosten maar hij is de helft te duur.
Lijkt trouwens verrekte veel op een oud model introedert.Haalt Harley tegenwoordig daar zijn inspiratie?...

Zet er maar eens een 1400 naast.Zoek de verschillen,behalve dat de suzuki minder vaak kapot gaat...



(Van Gixxer)
Wilde eigenlijk vragen of je stiekum toch weer blowt..........maar.......je hebt gewoon gelijk..

heb de foto nog 2x bekeken...



En ga zo maar verder...

En ik ben de ambetanterik?

Volgens mij zitten hier op zulke forums weinig menssen met gevoel voor humor en een hoop gefrustreerde jaloerse tikken die niets liever doen dan een ander zijn gerief afzeiken of alleen maar lezen wat ze willen lezen. Sorry jongens maar ik heb meer medelijden met jullie...

Mijn excuses aan Minoter voor mijn gedrag op zijn topic, maar na de onozele reactie's van Murph en zijn vriendenkring zit ik hen al 2 dagen te jennen en ze snappen het niet.

Ik hoop voor u dat je uw gerief vind, en nog eens, het is eender wat je koopt, maar kijk uit uw doppen. Schuim eens een paar handelaars af (zonder intentie te kopen) ga eens op een paar modellen van uw voorkeur zitten en vlooi u eens goed in dat zadel met uw voet(ten) op de pedalen, en stel uzelf de vraag of je daar minstens een uur zou kunnen blijven opzitten. Zoals ik al schreef heb ik 20 jaar ervaring in motorrijden, ik heb ze allemaal gehad Suzuki, Honda, Kawa, Yamaha, ik kan boeken schrijven over de problemen. De enige 4 modellen waar ik geen problemen mee gehad heb (en ik spreek nu alleen voor mij zelf) waren mijn Kawa VN750 van 1994, mijn Yamaha Virago 1000 van 1987, mijn Harley Sportster 1000 IronHead van 1985 en mijn Sportster 1200 van 1989. Verder kan ik u dus boeken schrijven over de problemen met oude brikken waarvan versnellingsbakken in mul draaien, een van 92 waar je na 30000 km een sigarettenblaadje tussen de lagers en de krukas kon steken, een nieuwe van 1999 die na 1 jaar zomaar te pas en te onpas stil viel zonder reden dat de dealer er grijs haar aan over gehouden heeft en ik een zere bankrerkening, een van van 2000 die na 100km bijna stond te smelten van de hitte, enz, enz, helaas waren het allemaal Jappen... Maar allee dit hoef jij of een ander niet allemaal tegen te komen en dit wil niet zeggen dat ze allemaal slecht zijn, en het was toch een beetje mijn eigen fout omdat ik steeds het budget voor mijn 2de hands motorfiets zo laag mogelijk wou houden en dus ook goedkoopste zocht en kocht. Ga ook eens praten met mensen in uw buurt of vrienden die ervaring hebben met motoren en motorfietsen. Hopelijk kan ik u met mijn ervaringen een beetje op de goede weg helpen...

Suc6.
 
http://www.superrally2007.nl/

Kom maar langs, Franky-boy. En maak je geen zorgen, aan je geleende fiets komen we niet.

Sorry vriend, maar naar dit soort mietjes bijeenkomst ga ik niet...
Je zal mij in de toekomst misschien nog wel ergens tegen komen, dan wil ik gerust met jullie allemaal persoonlijk eens een deftige babbel doen en kunt ge mij eens leren kennen, en als je dan nog op mijn smoel wilt slaan, ga uw gang, ik kijk er naar uit (een sparring partner is altijd welkom). En verder wens ik niet meer te reageren op jullie gefrustreerde en kinderachtige reacties en ik stel ook voor om te stoppen met Minoter zijn topic om zeep te helpen.
 
Volgens mij zitten hier op zulke forums weinig menssen met gevoel voor humor en een hoop gefrustreerde jaloerse tikken die niets liever doen dan een ander zijn gerief afzeiken of alleen maar lezen wat ze willen lezen. Sorry jongens maar ik heb meer medelijden met jullie...

Suc6.

Ik ken genoeg voorbeelden van mensen die jarenlang stad en land afcrossen met een oude Jap van pakweg 200 Euro (of een kratje bier) en op een kleinigheidje na nooit problemen hebben ;) Zolang er olie en benzine in zit blijft zo'n jap gewoon rijden. :} Perfect toch?


Iedereen z'n ding en voorkeur, er is niemand jaloers op je en iedereen gunt je jouw droombike, jouw droombike is niet ieder ander zijn droombike, ik rijd liever op mijn cheap ass ratbike met karakter dan op een splinternieuwe TwinCam, geen jaloezie, gewoon verschil van smaak, respecteer dat en hou het gezellig.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt trouwens verrekte veel op een oud model introedert.Haalt Harley tegenwoordig daar zijn inspiratie?

Wakker worden Murph, documenteer U.
De Street Bob behoort tot de Dyna-familie, net zoals Wide Glide, Low Rider en Super Glide Sport. Het basismodel verscheen in 1971, ik herhaal 1 9 7 1! De eerste Intruder verscheen pas 1988, en aapte Harley-Davidson na.
Alle jappen (hoyasuka) bouwden klonen, ergens gelijkend op een of ander type van H-D.
Harley-Davidson haalde nooit inspiratie bij hoyasuka.
Van al die klonen blijft niet veel meer over: virago, wild star, vulcan: niet meer gewild.
De Intruder draait nog wat mee, ik weet niet of die goed is.
Trouwens, wordt die nog nieuw aangeboden?
 
Wakker worden Murph, documenteer U.
De Street Bob behoort tot de Dyna-familie, net zoals Wide Glide, Low Rider en Super Glide Sport. Het basismodel verscheen in 1971, ik herhaal 1 9 7 1! De eerste Intruder verscheen pas 1988, en aapte Harley-Davidson na.
Alle jappen (hoyasuka) bouwden klonen, ergens gelijkend op een of ander type van H-D.
Harley-Davidson haalde nooit inspiratie bij hoyasuka.
Van al die klonen blijft niet veel meer over: virago, wild star, vulcan: niet meer gewild.
De Intruder draait nog wat mee, ik weet niet of die goed is.
Trouwens, wordt die nog nieuw aangeboden?


:N
 
Toch niet heel slimme belgen, de eerste intruder werd reeds in 1986 gebouwd... :o

als je dan toch mensen te slim af wil zijn zorg dan wel dat je de feiten kent.. })

Verder, wees gelukkig met je nieuwe HD..... maar bedenk ook dat er veel mensen zijn met een andere smaak... :W
 
Toch niet heel slimme belgen, de eerste intruder werd reeds in 1986 gebouwd... :o

als je dan toch mensen te slim af wil zijn zorg dan wel dat je de feiten kent.. })

Verder, wees gelukkig met je nieuwe HD..... maar bedenk ook dat er veel mensen zijn met een andere smaak... :W


Neem aan dat dit voor mij bedoeld is? Sorry ik volg die Intruders niet, was maar een gok. Ben idd heel gelukkig met mijn HD, ik heb er hard moeten voor werken en sparen (tot tegenstelling wat andere denken of beweren). Verder hoop ik dat bij deze de strijdbijl begraven is, ik heb geen zin om zo verder te doen.
 
Neem aan dat dit voor mij bedoeld is? Sorry ik volg die Intruders niet, was maar een gok. Ben idd heel gelukkig met mijn HD, ik heb er hard moeten voor werken en sparen (tot tegenstelling wat andere denken of beweren). Verder hoop ik dat bij deze de strijdbijl begraven is, ik heb geen zin om zo verder te doen.

Strijdbijl..?
ik vind het zonde van de energie..
 
Wakker worden Murph, documenteer U.
De Street Bob behoort tot de Dyna-familie, net zoals Wide Glide, Low Rider en Super Glide Sport. Het basismodel verscheen in 1971, ik herhaal 1 9 7 1! De eerste Intruder verscheen pas 1988, en aapte Harley-Davidson na.
Alle jappen (hoyasuka) bouwden klonen, ergens gelijkend op een of ander type van H-D.
Harley-Davidson haalde nooit inspiratie bij hoyasuka.
Van al die klonen blijft niet veel meer over: virago, wild star, vulcan: niet meer gewild.
De Intruder draait nog wat mee, ik weet niet of die goed is.
Trouwens, wordt die nog nieuw aangeboden?

Kletskoek.Je gaat een strietbop toch niet vergelijken met een FXs of FXWG shovel he.Enige overeenkomst is dat ze twee wielen en een stuur hebben.Het gaat me om die twincam.Net een intruder 1400 zoals ik al zei.Ik ken mijn Harley modellen Ultra.Tenminste tot 1984.
 
Ik wil graag een mooie chopper kopen en weet eigenlijk niet goed welke...

Graag stoer eruit zien (recht stuur, mooi geluid) en hij hoeft niet te zwaar te zijn.

Budget max 2250

Wie o wie
Als je zelf goed kunt sleutelen heb ik nog wel een Suzuki Intruder 750 uit 1985 voor weinig staan....heeft bijna 2 jaar stilgestaan en heeft het nodige werk nodig...
 
Terug
Bovenaan Onderaan