Chopper tips

Tja vent, het kan mij geen f*ck schelen wat je denkt of zegt, ik rij er mee, tis de mijne, hij rijd zalig en gaat als een speer...

Blijf jij maar lekker met uwe troep rijden, ik rij wel met de mijne, en als ge ooit zelf nen Harley koopt waar ge al minstens heel uw miezirige leven van droomt, kom dan maar eens terug om nen deftige babbel te doen met mij in plaats van een ander zijn gerief af te zeiken, sukkelaar...

Door kerels als jij ben ik diep beschaamd om belg(met kleine b) te zijn. Jij bent echt wel een maatstaf voor de gemiddelde belg van hedendage moet ik zeggen, dikkenek,arrogant en uit de hoogte doen omdat ge een lening afbetaald voor een Harley.
Zelf heb ik ook nog Harley gereden, een Fatboy dus net iets mooier dan hetgene jij mee rijd, maar ik ben overgestapt op een Intruder C1500 en daar heb ik nog geen moment spijt van gehad.
Eindelijk rij ik op een motor de naam motor waardig, vetter uiterlijk, betere prestaties,betere remmen en vooral veel betere rij-eigenschappen! Wie een Harley koopt doet dit praktisch altijd om te laten zien dat hij of zij zich een dure machine kan veroorloven,althans in belgie toch, en om uit de hoogte te doen tegen het 'gewone volk' dat maar met een Jap rijd. Mijn Intruder is wel cash betaald, groot verschil tegenover de gemiddelde Harley rijder dus.

En om on-topic te blijven, voor max 2500 euro koop je wel een mooie Shadow 600 of een Magna 750 die iets ruimer zit.
Een maat van mij had een Vulcan 1500 verkocht voor 2500 euro, zit ruim en het blok levert voldoende prestaties.
Maar vooral een Intruder lijkt me interessant, een 750 is een goed betrouwbaar blok en indien je er forwardsteps op plaatst zit je zeker comfortabel.
Verder kan ik u enkel succes wensen met je zoektocht naar een mooie chopper :]
 
Maar nog iemand serieuze tips?
Dat verhaal over belgen en nederlanders kan me gestolen worden... Respect voor belgen en nl'ers is hier wel op zijn plaats!

Kom on boys met een goeie tip. Ben nog steeds zoekende, heb nog kleine 2 maanden zoek tijd!!

Thanks voor de massale reactie's
 
Heb trouwens net op Marktplaats gekeken en daar staan veel leuke intruders op voor betaalbare prijs... rond de 2200 eurie...

Maar ik wacht nog FF want ik wil er 1 hebben die zeker uit 90 tot 92 bouwjaar heb...
 
Ninoter, probeer op zoveel mogelijk machientjes te rijden, want dat is ten slotte wat je ermee gaat doen (hoop ik) Zo krijg je zelf een goed beeld van wel en wat niet bij jou past.
 
Een van de redenen waarom dat andere forum draaid.

Klopt! ;) Ik zou zeggen, stel 'op dat andere forum' dezelfde vraag en je krijgt fatsoenlijk antwoord zonder dom geblaat over dure TwinCams die betaald zijn door www.lenen.be ;)

In de genoemde prijsklasse zijn genoeg 'deftige' (haha) cruisers te vinden hoor. Intruders, Shadows, Magna's en noem maar op. Gewoon veel rondkijken en proefritjes maken zodat je op een gegegen moment wel weet wat DE fiets voor jou is. Kijk ook 's van een afstandje (door de wimpers zeg ik altijd) want het gaat om de basis (en niet om de bolt-on meuk die er aan hangt, denk dat gewoon weg...), die met enige aanpassingen kan worden omgevormd tot JOUW bike. Succes!
 
Tja, als je niet kunt lezen en schrijven moet je stoppen met blowen en terug naar school he sukkel...

_O-


Wat ben JIJ een etterbak!!
Wie denk je wel dat je bent? Stuk onbenul!

Hoop je graag eens te ontmoeten, altijd bereid!!

Gvd, waar Murph heeft staan te pissen, mag jij nog niet eens komen ruiken.
Als je geen verstand hebt moet je niet op dit forum zitten, l*l
 
Sorry Ninoter dat je topic zo om zeep is geholpen!

Je vindt best een chopper in jouw prijsklasse en waar jij van kunt zeggen, dit is mijn motor en die ga ik naar MIJN zin maken!!

Heel veel suc6 ;) ;)
 
~
zonder dom geblaat over dure TwinCams die betaald zijn door www.lenen.be ;) ...



Mja, nee bij www.lenen.be werd mijn lenig geweigerd wegens te klein ambtenaars loon van 1100Euro per maand. Ik moest gaan lenen bij een vent die op cafe zijn zaken regeld, tjonge die ging vol met van dat goudwerk rond zijn nek, en zijn dikke Mercedes.. amai. Ik werd direct goedgekeurd maar vond de interestvoet van 60% wel een beetje hoog. Maar allee, ik ben blij dat ik nu toch eindelijk een motorfiets heb waar een ander niet wil op schijten en die gelijkt op een introeder...

:]
 
Wat ben JIJ een etterbak!!
Wie denk je wel dat je bent? Stuk onbenul!

Hoop je graag eens te ontmoeten, altijd bereid!!

Gvd, waar Murph heeft staan te pissen, mag jij nog niet eens komen ruiken.
Als je geen verstand hebt moet je niet op dit forum zitten, l*l


Zeg maar waar en wanneer... :j
 
Laten we ons maar weer gedragen als eerbare burgers, als betrokkene nog niet eens zijn adres wil bekend maken zegt mij dat voldoende })

Voor de rest blijf ik achter mijn woorden staan! Hij kent niemand van ons en gaat dan zo verbaal lopen te schoppen.

O ja, K. bedankt!!

Voor die zak :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan