Ducati 1000 Sport Classic ervaringen?

beste,

Ik zou graag een SC1000 kopen, maar die die ik op het oog heb heeft al 58000km...
Is er hier iemand die al zoveel km gereden heeft zonder noemenswaardige problemen?

Mvg
een SC1000 wannabee
 
beste,

Ik zou graag een SC1000 kopen, maar die die ik op het oog heb heeft al 58000km...
Is er hier iemand die al zoveel km gereden heeft zonder noemenswaardige problemen?

Mvg
een SC1000 wannabee


Kijk eens op www.biggelaar-performance.nl. Daar staat een Yeppow Sport voor 8900 met 6500 kilometer op de teller ! Ding heeft ook nog eens veel extra's.

Verder is Biggelaar HET Ducatiadres in Nederland. :} :}
 
Hier is een foto van de achterkant van de motor. Ik heb de originele foto niet meer, dus dit is de gephotoshopte versie. :)
full
 
Ik heb nu pas 12.000 op de teller dus helaas kan ik je hiermee niet helpen. Volgende week de eerste grote beurt, helaas niet bij Biggelaar, is toch beetje ver rijden en ik heb geen geld voor de luxe grote beurt daar.

Ik heb wel bij Biggelaar mijn eerste proefrit gedaan op de Sport Classic en de nieuwe Monster toen hij net uit was, ik werd goed geholpen en deden heel aardig. Dit ben ik ook wel eens anders tegen gekomen bij motorzaken.
 
Hier is een foto van de achterkant van de motor. Ik heb de originele foto niet meer, dus dit is de gephotoshopte versie.

Ziet er erg goed uit :Y een vraagje over je uitlaat, dit zijn toch de zelfde als die "Nickske" heeft maar dan niet in het zwart maar gepolijst :? wel erg mooi heb ze nog nergens gezien! Heb zelf de zwarte besteld net als "Nickske" :$ vindt zwart het mooiste bij een gele ducati met zijn zwarte stepen :Y
full
 
Laatst bewerkt:
beste,

Ik zou graag een SC1000 kopen, maar die die ik op het oog heb heeft al 58000km...
Is er hier iemand die al zoveel km gereden heeft zonder noemenswaardige problemen?

Mvg
een SC1000 wannabee

Ik zelf heb hem nog niet zolang, heb hem gekocht met 1900km op de teller en er zelf ca 1000 bij gereden zonder problemen :P had ook niet anders verwacht. Zou zelf ook een beetje twijfelen bij een km stand van 58000km :/ .

Ik heb hem hij Goedhartmotoren gekocht, echt een prima zaak heb er al drie motoren gekocht nieuw en gebruikt, en ook in onderhoud. Zij zijn ook Ducati dealer en ze hebben nog meer dealerschappen makelijk als je een jap wil in ruilen op een Ducati dan krijg je er ook nog wat voor terug, uit er varing valt het bij een alleen Ducati dealer wat tegen :9 .

Ze hebben er nog een rode Ducati Sport 1000 staan met zo'n 18000km op de teller voor niet al te veel euris ;) met mooie extra's


full
 
Ziet er erg goed uit :Y een vraagje over je uitlaat, dit zijn toch de zelfde als die "Nickske" heeft maar dan niet in het zwart maar gepolijst :? wel erg mooi heb ze nog nergens gezien! Heb zelf de zwarte besteld net als "Nickske" :$ vindt zwart het mooiste bij een gele ducati met zijn zwarte stepen :Y [afbeelding]

Zwart is idd. het mooiste bij de zwarte strepen op de lak :Y

Goede keuze })
 
Voor dat geld (8250) zou ik toch echt die bij Biggel kopen !
Veel meer opties en minder km.

Zou zelf ook gaan voor de ene met de laagste km stand, maarja moet je wel ca 500 euro meer kunnen besteden, en de kans dat je meer terug krijgt bij Goedhart voor een jap is wel wat groter schat ik zo, want biggelaar hebben ze toch alleen Ducati dus zul je wel de handels prijs voor je inruiler terug krijgen ze gaan hem echt niet in de showroom zetten :N . Ben er nog nooit geweest heb erg wel veel goeds over gehoord :Y .

Gr Mario
 
Laatst bewerkt:
Klein vraagje aan jou "Nickske" er zitten toch DB killer in de Termi's? Zit er nou veel geluid verschil in met of zonder? En rijd de motor anders met de Termi's? Of zaten ze er bij jou al van af het begin erop?

Gr Mario
 
Terug
Bovenaan Onderaan