Gooische Hooligans Deel 43. Coonie vist weer achter het net!

Plas jij wel eens in het water?

  • ja

    Stemmen: 3 11,5%
  • nee

    Stemmen: 0 0,0%
  • enkel in het zwembad

    Stemmen: 2 7,7%
  • laten we de geraniums van coonie doodpissen :')

    Stemmen: 21 80,8%

  • Totaal aantal stemmers
    26
Status
Niet open voor verdere reacties.
mogguh!

En ook weer aanwezig in deel 43 :P

wat hebben jullie trouwens allemaal zitten ouwehoeren zeg gisteravond.....
 
Laatst bewerkt:

hooiwagen.jpg


})
 
Ik krijg via msn en hyves ook al orgels -O-



Waar heb ik dit aan verdiend? :X





Feli met de kleine S5 ;)
 
Mogguh.

MotoPort Almere

a.s. Zondag TAX FREE SHOPPING!

Zondag 7 juni zijn wij geopend van 11.00 tot 16.00 uur. Je kunt rekenen op diverse zeer spectaculaire aanbiedingen o.a.:

TAX FREE SHOPPING! * De hele dag geven wij de 19% btw als korting weg! Dit geldt op alle kleding, helmen en accessoires (intercom en navigatie uitgesloten) op voorraad!
TAX FREE SHOPPING * op alle Laser uitlaten die deze dag bij ons worden besteld!
Kleding cheque t.w.v. minimaal € 500,-* bij aanschaf van een quaulity occasion of een nieuwe motor!
Motor-op-stap-dag. Heb je zelf nog geen rijbewijs maar wil je ook ervaren hoe geweldig motorrijden is? Oscar van Motorrijschool Experience staat klaar om je mee te nemen op zijn lesmotor!
 
Zeg je toch dat je hem onderweg verloren hebt ? Net nieuwe plaat etc. :z Iets wat X ook wel es doet. :+

Kun je die triple pitter eens goed uittesten. })


Haha you read my mind??? nah doe ik toch maar niet, denk dat de verzekering het ook niet echt leuk vind als er wat gebeurd!! :N
 
:W

Gaat er nog gereden worden ipv. onzinposten ? Begint hier weer te jeuken en d'r moeten nog wat metertjes bij voor de 1k beurt vrijdag as. *D

Ow wat een pech. :') O-)

Vanacht al geroepen, maar is hier zo rustig (of wij zo lekker op tijd wakker ) O-)
zo maar eens op de motor naar Almere naar een helmpje kijken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan