Yamaha X-max

Ja het spannende/stoute is er zeker af, maar onmogelijk is het niet. Je komt nog steeds goed mee hoor. Maar ik heb dan ook met z'n 2en op een 150cc gereden. DAT is pas afzien.

Hij had een Ninja 250, met daar iemand achterop is het stoute weggedrag er ook van af.
Mijn uitlaat van de X-City ziet er na 10k en pekelritten nog bijna uit als nieuw. Zou ie ondertussen eens vervangen zijn? Zal es navragen bij de dealer.
 
Sjoerd, als je niet te veel door de regen hoeft te rijden blijft het wel een maandje tot anderhalf zitten. Ziet er mooi uit!.
 
Die verf was er sneller af :p.

Monomuis.
Ik heb mijn2e originele uitlaat. in de zomer blijft hij het wel goed doen maar zodra het meer gaat regenen gaat het snel. pekel is de genadeklap. Ik blijf voorlopig lekker smeren. Ik wordt altijd ene beetje emotioneel van zo'n mooie strakke zwarte... uitlaat.
 
Laatst bewerkt:
Ja het spannende/stoute is er zeker af, maar onmogelijk is het niet. Je komt nog steeds goed mee hoor. Maar ik heb dan ook met z'n 2en op een 150cc gereden. DAT is pas afzien.

Hij had een Ninja 250, met daar iemand achterop is het stoute weggedrag er ook van af.
Mijn uitlaat van de X-City ziet er na 10k en pekelritten nog bijna uit als nieuw. Zou ie ondertussen eens vervangen zijn? Zal es navragen bij de dealer.

KLopt,

Ninja 250R is verkocht, en ga morgen een 2009 X-MAX 250 ophalen! (grijs 2600km)

Heb er gister ff op gereden, heerlijk!
 
Neem gelijk een tube kachelpoets mee! hehe flauw, je zal er veel plezier aan beleven! uitlaatjes blijven een probleem. kom je ook op de meeting in april?
 
Toch jammer dat die uitlaten zo slecht zijn van praktisch alle scooters. Normale wegmotoren hebben daar volgens mij echt minder last van. En die Leovince was je ook niet echt van gecharmeerd nadat de boel afbrak toch? Toch zal ik zelf als m'n uitlaat helemaal op is, waarschijnlijk weer een 4road uitlaat kopen... of ik moet voor weinig een goeie originele uitlaat vinden, maar die vind je meestal niet voor weinig.
 
Toch jammer dat die uitlaten zo slecht zijn van praktisch alle scooters. Normale wegmotoren hebben daar volgens mij echt minder last van. En die Leovince was je ook niet echt van gecharmeerd nadat de boel afbrak toch? Toch zal ik zelf als m'n uitlaat helemaal op is, waarschijnlijk weer een 4road uitlaat kopen... of ik moet voor weinig een goeie originele uitlaat vinden, maar die vind je meestal niet voor weinig.

Mono orgineel tegen een scherpe prijs, misschien via Ebay. Of dat te vertrouwen is :?

Maar ook ik neig dan naar de Leo vanwege de goede ervaringen (onder mijn bromscooter heel heel wat jaar terug) :)

Mono we gaan wel de 18e even kijken naar de uitlaten. Ik heb gelukkig weinig problemen met loslatend lak (hier en daar een klein stukje).
 
Laatst bewerkt:
Al zal je hem nu niet nodig hebben is 25 euro niet te veel om hem in reserve te hebben als die uitlaatjes werkelijk zo snel op zijn.
 
Zou die ook op een X-City passen? Qua bevestiging op de cilinder natuurlijk wel, maar op het subframe verder...
 
Geen enkel probleem met trillingen. Rij ook maar voor het plezier sinds ik op brugpensioen ben. Mijn volgende wordt zeker terug een Xmax250.

Veel reisplezier
 
Thanx!

Ik vroeg me eigenlijk af: heeft er iemand toevallig nog zo een rugsteunje voor je passagier liggen?
 
Gefeliciteerd met je X-Max tbuffing! Hoe rijd dat nou vergeleken met de Ninja 250 qua vermogen? Aangezien een Ninja toch een PK of 10 denk ik meer heeft...

Ben nog steeds benieuwd of die X-Max uitlaat op een X-City past, anders is het misschien wel wat voor mij als spare-part.
Ik heb even gekeken, zou moeten passen op het eerste gezicht. Heb 'm al een email gestuurd, Maarssen is niet heel ver weg.
 
Laatst bewerkt:
Als ik al ooit nog een leo koop dan haal ik hem netjes in de winkel, laat hem monteren en lijst mijn bon in. Maar ik koop er geen. het materiaal is flinterdun. en wordt extreem heet. licht 's nachts op bij de bocht. toen ze hem op mijn werk professioneel gelast hadden op punt A brak hij op punt B. Toen heb ik hem regelrecht bij het milieustation over het hek gegooid.
Ik vind de originele pijp ook lekkerder rijden, maar de leo bleef wel mooi. dat beetje bruin poets je er een keer per maand af. nu poets ik er een keer per maand wat bij (leve de kachelpoets)

Ik ga het op de scootermeeting verkopen denk ik (voor een motoport prijs €15 ofzo :P)

Heb al eens een nieuwe pijp via garantie gehad. deze is nu weer net zo ver heen. Ik vind het wel dom dat hij hem verkoopt. Ding is compleet bijna €1000. niet dat iemand dat er voor geeft maar je zal hem ineens toch nodig hebben... ik kan er over mee praten.
 
Mijn Leo werd niet bruin, gloeide niet bij nacht.... maarja, wat weet ik er van, ik heb 'm maar 1200km gereden met die uitlaat erop. MAAR ik heb wel een jaar of 5 rondgereden met een Leovince F.I.M. op mijn DR650SE. Probleemloos. Hele fijne uitlaat (demper eigenlijk, bocht was nog origineel), ik mis het geluid.

Als je eenmaal zon mooie plof eronder hebt zitten, wil je niet snel meer een originele erop legge,n had hetzelfde met mijn Sixteen, daar wilde ik echt geen originele uitlaat meer op toen ik die Leo had, denk dat het voor deze persoon hetzelfde is. Heb 'm in elk geval gemaild, wie weet heb ik 'm binnenkort liggen voor het geval die van mij onder mn kont vandaan rot.
 
Als ik al ooit nog een leo koop dan haal ik hem netjes in de winkel, laat hem monteren en lijst mijn bon in. Maar ik koop er geen. het materiaal is flinterdun. en wordt extreem heet. licht 's nachts op bij de bocht. toen ze hem op mijn werk professioneel gelast hadden op punt A brak hij op punt B. Toen heb ik hem regelrecht bij het milieustation over het hek gegooid.
Ik vind de originele pijp ook lekkerder rijden, maar de leo bleef wel mooi. dat beetje bruin poets je er een keer per maand af. nu poets ik er een keer per maand wat bij (leve de kachelpoets)

Ik ga het op de scootermeeting verkopen denk ik (voor een motoport prijs €15 ofzo :P)

Heb al eens een nieuwe pijp via garantie gehad. deze is nu weer net zo ver heen. Ik vind het wel dom dat hij hem verkoopt. Ding is compleet bijna €1000. niet dat iemand dat er voor geeft maar je zal hem ineens toch nodig hebben... ik kan er over mee praten.

Maandag ochtend pijpje :?
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met je X-Max tbuffing! Hoe rijd dat nou vergeleken met de Ninja 250 qua vermogen? Aangezien een Ninja toch een PK of 10 denk ik meer heeft...

Ben nog steeds benieuwd of die X-Max uitlaat op een X-City past, anders is het misschien wel wat voor mij als spare-part.
Ik heb even gekeken, zou moeten passen op het eerste gezicht. Heb 'm al een email gestuurd, Maarssen is niet heel ver weg.

Thanx!

Je kan t niet echt vergelijken met een sportmotor(tje) Met de ninja knal je naar 13k toeren en was ik wel sneller, maar ik moet zeggen dat hier zat power in zit, zeker in de range va 0-100km/u en meer heb je eigenlijk niet nodig, zeker niet in Amsterdam.
 
Als je een beetje op de snelheid let, is zo'n X-Max 250 inderdaad voldoende om vlot overal te komen... en comfortabel, want ik stap altijd af zonder echt moe te zijn van een rit.

Maargoed, beiden hebben hun charmes.
 
hallo
weet er iemand of je een x-max 250cc iets kan verlagen? ik ben 1,75 meter groot en kan mijn voeten niet plat op de grond zetten
philip
 
Terug
Bovenaan Onderaan