Sabre span krijgt een 2e leven

JFJ op een BeeMWee :?
ook een viskoffer achterop?

K zal je helpen!
Yamaha MT01
Yamaha_mt01.jpg

Suzuki Bking
suzuki-b-king.jpg

KTM 990 Super duke
KTM%20990%20Super%20Duke%20R%2007%20%201.jpg

Moto Morini Corsaro
Moto%20Morini%20Corsaro%201200%20Veloce%20%2007.jpg

Ducati Monster
monster696_front.jpg

Kawasaki Z1000
w544h408_0000034049BE8AA5.jpg

Triumph Speed triple
Triumph%20Speed%20Triple.jpg

en als je dan toch de vreemde eend in de bijt zoekt...
heb je hier een mooie Laverda SFC1000
Laverda%20SFC%201000%2004%20%201.jpg
 
Bij die Griso weet je zeker dat de remmen het doen, brembo´s doen het echt goed.
Ze zitten ook op een Duc en ik heb met die van ons nog nooit met meer als 2 vingers moeten remmen, zelfs de achterkant van onze monster komt omhoog bij ruig remmen.

Klopt, ik heb ze ook op de Aprilia zitten. We gaan het eerst eens even rustig in het echt bekijken.
 
Allemaal leuke motors hierboven maar als JFJ er ooit een zijspan aan wil hangen zijn ze toch echt te nieuw. Volgens de RDW mag je tot bj 1993(als ik het goed heb) zonder veranderingen op je kentekenbewijs en zonder herkeuring er een zijspan aan hangen.
 
Allemaal leuke motors hierboven maar als JFJ er ooit een zijspan aan wil hangen zijn ze toch echt te nieuw. Volgens de RDW mag je tot bj 1993(als ik het goed heb) zonder veranderingen op je kentekenbewijs en zonder herkeuring er een zijspan aan hangen.

Aan jongere motoren mag je ook een zijspan hangen hoor. :Y
 
Allemaal leuke motors hierboven maar als JFJ er ooit een zijspan aan wil hangen zijn ze toch echt te nieuw. Volgens de RDW mag je tot bj 1993(als ik het goed heb) zonder veranderingen op je kentekenbewijs en zonder herkeuring er een zijspan aan hangen.
dat was de oude regeling waarbij je een inlegvel aan moets vragen.
tegenwoordig mag je alles weer zelf weten. je mag dus rustig een velorexje aan een hayabusa 2008 hangen.
 
Allemaal leuke motors hierboven maar als JFJ er ooit een zijspan aan wil hangen zijn ze toch echt te nieuw. Volgens de RDW mag je tot bj 1993(als ik het goed heb) zonder veranderingen op je kentekenbewijs en zonder herkeuring er een zijspan aan hangen.

:/ :/ VFR is '97 ;) ;)
 
En ook dit project loopt alweer lekker door. Tijdens het treffen in april zal hij zeker klaar zijn. We hebben de bak ontmanteld en deze kan naar de spuiter. De ruit is niet meer heel, maar hier komt een vervangende op. Deze heb ik al als uitslag op papier. De plekjes die veroorzaakt zijn door stoeptegels als gewicht in de bak worden vakkundig gerepareerd en de bak krijgt een nieuw laagje verf.

De aanbouwdelen liggen nog bij de coater en zullen deze week wel klaar zijn.
We zijn nog op zoek naar een paar veertjes voor de schommelarm. 320mm hoh.

Tips zijn welkom..
 
Terug
Bovenaan Onderaan