Het Grote Nijmegen e.o. Topic Deel XII: A Waalbridge Too Far

Status
Niet open voor verdere reacties.
:)

.
full
 
ja mensen vanmddag 1 uur anac, mits het droog blijft ben ik er bij! het heeeft hier net heel licht gestippeld en het is nu al weer bijna opgedroogd!

gr steve
 
ja mensen vanmddag 1 uur anac, mits het droog blijft ben ik er bij! het heeeft hier net heel licht gestippeld en het is nu al weer bijna opgedroogd!

gr steve

Ramon reageert vanaf het werk....

hier stippelde het net ook een beetje nu is het droog net op buien radar gekeken ziet er naar uit dat het droog blijft!
 
He nou dat was een lekker ritje, ben jullie kwijtgeraakt.
Ramon en ik hadden het net over beestjes in de helm en ja hoor er vloog er bij mij eentje in de helm. Eerst kroop hij op mijn zonnenbril en nog voor ik kon stoppen achter de bril, ik mijn rechter oog dicht gedaan liep ie naar mijn linker oog en zo verder.
Maar ik dus gestopt en dat ding uit mijn helm gehaald, kon ik weer verder dus jullie zoeken.
Ik alle maar rechtdoor gereden, uit eidelijk in hamburg uit gekomen toen dacht ik ik ga maar eens terug richting nijmegen rijden. Ach was een leuk ritje. Tot snel
 
He nou dat was een lekker ritje, ben jullie kwijtgeraakt.
Ramon en ik hadden het net over beestjes in de helm en ja hoor er vloog er bij mij eentje in de helm. Eerst kroop hij op mijn zonnenbril en nog voor ik kon stoppen achter de bril, ik mijn rechter oog dicht gedaan liep ie naar mijn linker oog en zo verder.
Maar ik dus gestopt en dat ding uit mijn helm gehaald, kon ik weer verder dus jullie zoeken.
Ik alle maar rechtdoor gereden, uit eidelijk in hamburg uit gekomen toen dacht ik ik ga maar eens terug richting nijmegen rijden. Ach was een leuk ritje. Tot snel

He frank

We dachten al dat je op weg was naar berlijn immer graden aus whahahha , we hebben
nog wel op je staan wachten , ramon heeft je nog een paar maal gebeld.
Leuk ritje verder gehad, nog ff langs een motorkleding zaak geweest en bijna allemaal een Moffenhelm gekocht voor Niels :}
Nick ben je ook goed aangekomen in cuick :+
Adis een motor heeft geen 4 wielen maar 2 wielen hoor, dus volgende keer graag een ander vervoermiddel :+
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor, ben weer goed aangekomen.

Maareh, ik houd van mijn rijbewijs dus mijn excuses als ik telkens achterop reed! Heb nog maar een beginnend rijbewijs dus moet wel rustig doen (25kw ook nog eens..).

En R-twin, bedankt voor het tonen van de weg!
 
Ja hoor, ben weer goed aangekomen.

Maareh, ik houd van mijn rijbewijs dus mijn excuses als ik telkens achterop reed! Heb nog maar een beginnend rijbewijs dus moet wel rustig doen (25kw ook nog eens..).

En R-twin, bedankt voor het tonen van de weg!

Je hebt helemaal gelijk :P , heb het zelfde probleem en ook nog een auto erbij dus me roze papiertje is me heilig. :+

En zie je nou wel dat je geen tomtom nodig hebt :} , misschien komen we volgende keer wel jou kant op :] , richting brabant kun je ook mooi rijden. :]
 
Volgende keer ga ik ook wel mee, maar ook bij mij is dat papiertje heilig.
Ik sluit ook wel achteraan, hoop alleen dat ik weer niet zo raar beest in mijn helm krijg.

Was blijkbaar niet de enige die vandaag iets in zijn helm heb gekregen wat er niet in thuis hoort.

Ach ik hou het visier wel dicht de volgende keer.
 
He frank

We dachten al dat je op weg was naar berlijn immer graden aus whahahha , we hebben
nog wel op je staan wachten , ramon heeft je nog een paar maal gebeld.
Leuk ritje verder gehad, nog ff langs een motorkleding zaak geweest en bijna allemaal een Moffenhelm gekocht voor Niels :}
Nick ben je ook goed aangekomen in cuick :+
Adis een motor heeft geen 4 wielen maar 2 wielen hoor, dus volgende keer graag een ander vervoermiddel :+

hej jongens jullie zijn weer gelukkig en terug :W
Ja, was vandaag 3 keer naa mileustraat geweest toen ik even de bandenspanning wilde controleren. Zag jullie staan dus wilde even zwaaien :W

Volgende keer een tweewieler! :Y
 
ja,maar keilomp raggen met nieuwe banden op een motor die niet van jou is en die je niet kent vind ik niet zo prettig...

Maar, je zult er vast en zeker lekker mee kunne scheuren,maar om daar nou 7k voor neer te tellen...
Had er iets meer van verwacht. Ben gisteren ook nog weze proefzitte op een sv650 en een hornet,maar om nou te zeggen dat ik daarop mijn lange stelten goed kwijt kan, nee niet echt.
Monster valt ook al af. Ja, een hypermotard,dat zou misschien wel weer interessant zijn,maar niet voor de portomonnee.
Kijk es hier: http://link.marktplaats.nl/361225972
ook € 7.000 maar veel meer ooohmpf.
 
Ik stond vandaag trouwens wel versteld hoe gemakkelijk sommigen hun knie op de grond krijgen.. ik krijg dat niet voor mekaar. Waarschijnlijk te bang om onderuit te gaan denk ik...

Is er niet ergens een grote parkeerplaats waar je zoiets kunt oefenen? :P

Om nu constant rondjes op de rotonde te rijden is ook niet je van het, plus andere weggebruikers vinden je dan niet aardig.
 
hee mensen was weer een gezellig ritje!

poser: heerlijk om nog ff al die afslagen te pakken werd weer warm aan de voetjes, rechter laars nu ook kapot van de week toch echt ff nieuwe teen sliders halen en een nieuwe achterband!

lordluud: heeft allemaal met je zit houding te maken en een beetje lef!
kijk anders hier ff
Het Knee-Down topic, voor alle tips en trucs deel VIII

oja de overtonde bij lent is de plek in nijmgen! ga daar zondag of door de weeks sávonds na 8 uur langs dan is het er rustig!

succes gr steve
 
hee poser is het die mat zwarte K5 1000 van de MSL instructuur? daar zit wel alles op en aan he die is meteen af!!

zie je .

gr steve
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan