Het Grote Nijmegen e.o. Topic Deel XIV: Natuurplaatjes topic

ja.. daar was en ben ik nog steeds bang voor.. schiet grage vrouwtjes :+

die moet je niet boos maken, anders krijg je van die duitse taferelen

machine%2Bgun%2Bgirl
 
Laatst bewerkt:
Als ik wederom het internet mag geloven blijft het t/m donderdag goed weer! Het weekend lijkt dus ruk te worden :( Dus ik zou snel vroeg in de avond afspreken. Jammer alleen is dat ik woensdag en donderdag niet kan dus dat gaat m niet worden voor mij.

trouwens:
"Trouwens als je uitlaat al 1 Db teveel geluid produceert kost t je al 180 euro. Tot 4 Db teveel is het 180 euro. Bij 5 of meer Db's beslist de officier de boete"
Neem aan dat de pakkans in NL niet zo groot is maar toch, wist niet dat die boete zo hoog was :N
 
@Erwin: heb jij enig idee hoe de begrenzing op een YZF 750 werkt? Blijkt dat de mijne 98pk heeft (geleverd in Duitsland) en dat ik daardoor 27 nog nooit aangesproken paardjes mis. :(

Met de zoekfunctie kom ik wel een stuk tegen over begrenzing met rubbers op de luchtinlaat..

Even contact opnemen of PBen via het YZF forum met Thomvis, die haalt hele motoren in en uit elkaar , die zal het best wel weten.
 
ach fuck! als ik weer post dan wordt ik gespankt *D

nee joh mallerd... ben gewoon in een melige bui en wilde iets posten waar jullie viezeriken meteen on orthodoxe ideeën krijgen _O- _O-

dus toen maar dat stukje tekst gepost _O- _O-

maarreh hier het natuurpiccie van de dag : :}

[afbeelding]

leuke blaadjes maar mag dat groen hier wel

:9 krijg gelijk zin om tegaan stappen met dat lekkers.....hee maar ik drink niet :+
 
@Erwin: heb jij enig idee hoe de begrenzing op een YZF 750 werkt? Blijkt dat de mijne 98pk heeft (geleverd in Duitsland) en dat ik daardoor 27 nog nooit aangesproken paardjes mis. :(

Met de zoekfunctie kom ik wel een stuk tegen over begrenzing met rubbers op de luchtinlaat..

even google'n een idee?

Komt wel vaker voor dat motoren op die manier begrensd worden via de inlaten.

in duistland heb je ook r1's rijden met 110 pk :Y

en mijn sradje was ook via de inlaat begrensd

hoe ben je der achter gekomen hoeveel vermogen die had neem aan gewoon aan de hand van het kenteken ;)
 
ja ik... ik heb woensdag vrij genomen om wat klussen aan huis af te maken want ik wil dit mooie weekend niet voorbij laten gaan zonder een x aantal kilometers te verslijten :N

gewoon een heerlijk zondagsritje met bestemming waalkade of zaterdag??
op de kade is/zijn die harley dag(en)

wordt een lekkere rit adi :Y

harley dag :? pfff was da nou......
 
even google'n een idee?

Komt wel vaker voor dat motoren op die manier begrensd worden via de inlaten.

in duistland heb je ook r1's rijden met 110 pk :Y

en mijn sradje was ook via de inlaat begrensd

hoe ben je der achter gekomen hoeveel vermogen die had neem aan gewoon aan de hand van het kenteken ;)

He Pipo :+
Wanneer ga jij je eens schamen en je avatar aanpassen :] :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan