Het Grote Nijmegen e.o. Topic Deel XIV: Natuurplaatjes topic

Dit is mijn manier van fitness. Lekker werken aan je conditie vanachter je laptop... hehe... :Y

Laat die andere uitslovers hier maar betalen, op en neer reizen en klagen. _O- :W

full
 
Als je nog een verse weet...? :Y

we hebben beide mooie gehad, dat soort gaan we niet meer vinden. Ik miste de lol wel
toen er sneeuw lag, maar ik zou er nu met al dat ijs voor de deur gegarandeerd binnen 1 meter mee op mijn platte muil liggen. Er ligt hier meer ijs dan in het triavium!
 
we hebben beide mooie gehad, dat soort gaan we niet meer vinden. Ik miste de lol wel
toen er sneeuw lag, maar ik zou er nu met al dat ijs voor de deur gegarandeerd binnen 1 meter mee op mijn platte muil liggen. Er ligt hier meer ijs dan in het triavium!

Hier bij mij in de woonwijk ligt ook alleen maar ijs..... -O-

En het gaat heel hard vriezen hoorde ik vanmiddag op de radio, -17 in Duitsland en dat komt onze kant op.

Ik zit ook wel eens te fantamasturberen over een mooi Beta trial motorfietsje. Lijkt me heerlijk om op een bosterreintje lekker te spelepielen met zo'n ding dat niks weegt. Lekker over omgevallen boomstammetjes en andere uitdagende obstakels friemelen.

Maar ja, ik zou niet weten waar ik dat bij mij in de buurt kan doen, en ver kan je niet weg met zo'n trial fietsje want je kan er niet op zitten, het tankje bevat 5 liter of zo....

Maar dat lijkt me reuze gaaf. Kunnen we niet een trial clubje oprichten, allemaal een speelfietsje kopen en dan die dingen op een aanhangertje zetten en 1 dag per maand ff een leuk bos opzoeken en daar lekker aanklooien met dat speelgoed. Mannendagje.

Iemand serieuze interesse? *O*

onk_baarlo28-3-10%20013.jpg


start
 
Hier bij mij in de woonwijk ligt ook alleen maar ijs..... -O-

En het gaat heel hard vriezen hoorde ik vanmiddag op de radio, -17 in Duitsland en dat komt onze kant op.

Ik zit ook wel eens te fantamasturberen over een mooi Beta trial motorfietsje. Lijkt me heerlijk om op een bosterreintje lekker te spelepielen met zo'n ding dat niks weegt. Lekker over omgevallen boomstammetjes en andere uitdagende obstakels friemelen.

Maar ja, ik zou niet weten waar ik dat bij mij in de buurt kan doen, en ver kan je niet weg met zo'n trial fietsje want je kan er niet op zitten, het tankje bevat 5 liter of zo....

Maar dat lijkt me reuze gaaf. Kunnen we niet een trial clubje oprichten, allemaal een speelfietsje kopen en dan die dingen op een aanhangertje zetten en 1 dag per maand ff een leuk bos opzoeken en daar lekker aanklooien met dat speelgoed. Mannendagje.

Iemand serieuze interesse? *O*

[afbeelding]

start
:Y
 
En weer een topic volgespamd, hoewel het nu iets langer duurde, dan het vorige.
 
Vandaag met het koekblik van vrouwlief, 'even' op en neer naar westerbork...
Heen, een uur en drie kwartier, terug, 3 uur...
En ja, met slicks voorop, niet mee te rijden.
Auto, heel thuis neergezet en op de brommer boodschappen gedaan, da's veiliger als met de koekieblik...

Ik ga dinsdag kijken voor een kawasjaki zx6r (636), dus mocht jullie een 'nieuwe'groene zien rijden in de stad, dan weet je wie dat is....

gr Jim

Die nog elke dag op twee wielen naar het werk gaat, 50cc ;-)

leuk cactusdude en dan meteen een nieuwe *O*

Gasten met een MT weten tenminste waar het WC papier hoort



[afbeelding]

_O- _O-

Er is een nieuwe flitskast gesignaleerd. Daarbij wordt direct afgerekend met (te) hardrijders.

[afbeelding]

typisch Blue_eyes!!! _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

zoo dat is weer even geleden!!

Hoest met iedereen?

daar is ze dan :W
hoe is het? hoe bevalt je nieuwe baan?

Vandaag maar een andere auto aangeschaft, maar een andere dan de Dodge die ik reeds eerder bedoelde was er toch niet helemaal tevreden onder.

nieuwe car? niet gezien vandaag toch maar even stalken :p

en dan blauw met creme leren interieur

[afbeelding]

toch wel gezien.. nice alleen creme interieur?? ;(

en dan blauw met creme leren interieur

[afbeelding]
prima, maar heb je al een nieuwe topic naam dan?? -O-

de in nijmegen rijdende motorrijders bij de kachel :}


op zich een leuke naam :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan