Old School WSBK topic

Had ook zijn uiterlijk wel mee -O-
full
 
Phil mellor,ook genoten van deze man.Helaas ook niet meer onder ons.Vond het een beetje de Kevin Schwantz uit GB.[afbeelding]

Klopt. Zijn ongeluk tijdens de IOM TT was ook rechtstreeks aanleiding tot het schrappen van de +1000 cc klasse in die tijd. Met een standaard rijwielgedeelte en dat vermogen toen, waren die dingen ook echt scary op IOM.
 
Laatst bewerkt:
:Y :Y , Yep en special gemaakt aluminium frame voor t MT-01 blok. Motor is een paar jaar
geleden gebouwd door OVER Racing om mee te rijden in de 8 uren van Suzuka. :9~~
Toen reed OVER Racing nog met gave dingen *D

Aprilia+RSV4+by+Over+8+Hours+Suzuka+2012+10.jpg


Een RSV4 is megastoer, maar als je die MT-01 racer ziet, is die Noalees behoorlijk lafjes -O-
 
_O- _O- , Ik dacht eerst dat er misschien per ongeluk een vakantie foto van jouw en je gezin tussen door zat, maar toen ik t beter bestudeerde, herkende ik de gezichten van diverse coureurs. _O-
Hhmm, moet ook zeggen dat meneertje Hodgson zich helemaal niet ongemakkelijk lijkt te voelen in zn maillot. :r
Altijd mooi Chili, altijd in killer mode. })
 
Oldschool wordt nog ouder nu haar ontwerpers overlijden:

Massimo Tamburini, de ontwerper van o.a. de Ducati 916 en de MV Agusta F4 is gisteren op 70-jarige leeftijd overleden.
 
Hallo Oma :W

Iemand nog plaatjes geschoten tijdens de Superbike revival bij de Ducati Clubraces :?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan