Den Bosch e.o deel 22: Bijna toe aan een (ASO) bestuursraad

Status
Niet open voor verdere reacties.
-O- :N

dan sta je op de brand klaar om mee te gaan naar zeeland.....

gaat die k*t telefoon van de zaak, heb ik schijnbaar vandaag nog storingsdienst.... B|

gvd ga ik nu wel hier in de buurt van den bosch ff rond knorren :] |(

sry jongens en dame :+
 
-O- :N

dan sta je op de brand klaar om mee te gaan naar zeeland.....

gaat die k*t telefoon van de zaak, heb ik schijnbaar vandaag nog storingsdienst.... B|

gvd ga ik nu wel hier in de buurt van den bosch ff rond knorren :] |(

sry jongens en dame :+

Soms moet je de telefoon niet afnemen :Y :Y
Maar ge hed er wel goei weer op *O* *O* *O* *O*
 
Ga nu ff mijn huishoudelijke taken doen -O- -O- -O-
Staat hier een afwas die net zo groot is als dat ikzelf ben _O- _O- _O-
Krijg ik ook weer van die oude mensen handen :o :o :o
 
Das best lullig ja.. Ach wees blij dat je kunt rijden, ik ben gvd bezig met lessen.
Hee ik heb trouwens ff advies nodig.. Denken jullie dat ik mn verrichtingen op een lichte motor kan doen, en afrijden op een zware? Ik wil namelijk op een zware afrijden omdat ik anders 2 jaar op een 25Kw moet. En nee, ik doe niet net als Maurits want ik heb altijd pech en zul je zien dat ik juist aangehouden wordt door onze vrind, de wout
 
Das best lullig ja.. Ach wees blij dat je kunt rijden, ik ben gvd bezig met lessen.
Hee ik heb trouwens ff advies nodig.. Denken jullie dat ik mn verrichtingen op een lichte motor kan doen, en afrijden op een zware? Ik wil namelijk op een zware afrijden omdat ik anders 2 jaar op een 25Kw moet. En nee, ik doe niet net als Maurits want ik heb altijd pech en zul je zien dat ik juist aangehouden wordt door onze vrind, de wout

Waarom niet alles op een zware :? :?
 
Goede middag !


@ LULU..

Beter doe je alles op een zware heb je dat ook gehad ? je zal je er toch aan moeten wennen .
En wettelijk bijzondere verrichtinge met en 25 kw en afrijden met zwaar model kan toch niet eens ?
idd dat dacht ik haha ..

te warm eigen lijk he om te gaan rijden jonges ....
 
Goede middag !


@ LULU..

Beter doe je alles op een zware heb je dat ook gehad ? je zal je er toch aan moeten wennen .
En wettelijk bijzondere verrichtinge met en 25 kw en afrijden met zwaar model kan toch niet eens ?
idd dat dacht ik haha ..

te warm eigen lijk he om te gaan rijden jonges ....

Jep
Goei weer voor te lamballen *O* *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan