[centraal] MF-er gespot post het hier deel 49

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist rond half vijf gespot, je ging van de a13 naar de a4 richting delft, op de a4 reed je ong 140. Ik reed voor je, rode motor, xwart pak en zwart paarse tas.

Gespot!
 
Heb jou ook gezien!
De Z1000-rijder:-)
Foto-DNIMOGVX.jpg

Had je niet eerst 46 stickers erop?

Gespot, tijdens terug komdag stage.
Nu in de parkeergarage HvA leeuwenburg

Rode Fire storm

[afbeelding]


Rode Kawa Z1000

[afbeelding]

Blauwe R6 is van moi :W
 
Zojuist gespot door iemand in het zwart, op een zwarte motor (R1?) op de A50 richting knpt Ewijk. Net voor de Waalbrug.

Begreep je in eerste instantie niet. Rijdt al 2 maanden dat traject en nog nooit gespot, en om dan zo eens gespot te worden was een verrassing.
 
Zojuist, winkelcentrum "in de Bogaard" (Rijswijk) vlakbij de Kijkshop

Die heb ik ook al eens gespot hier. Diezelfde keer ook een briefje met verwijzing naar het forum erbij gelegd. Geen reactie, vermoed dat het gevalletje 'heb m zo gekocht en die sticker nog nooit gezien' is.
 
Vandaag gespot om 17.20 op de v. Randwijcklaan in Amersfoort. Je draaide rechtsaf de Ringweg Kruiskamp op. Ik was zo aan het kijken naar wat je achterop had (grote zak kattenvoer/kattengrid :? ) dat ik ben vergeten om te kijken naar andere details :$
Je had in ieder geval een sticker en er kwam een lekker geluidje uit je uitlaat *O*
 
Gespot :
rode kawasaki toermotor met zijkoffers van de oudere krauser soort

Bestuurder had een dikke snor

Ik reed in een blauwe volkswagen caddy met de naam van mijn werkgever er op

waar :

A2 ter hoogte van Boxtel jij nam daarna de afslag boxtel

Een gespot groet van ome biglift *O* *O* *D
 
Vandaag 2 spotjes:

Omstreeks 17.30 in 's graveland. Jij ging richting Hilversumse Meent, ik richting Weesp. Je wees nog naar je plaat :W

En omstreeks 18.20 in Hoorn op de Provinciale weg t.h.v. het Ziekenhuis. Jij (met je zwarte SuperSport) stond netjes te wachten en ik ging nog even snel tussen de auto's door. :W
 
Die heb ik ook al eens gespot hier. Diezelfde keer ook een briefje met verwijzing naar het forum erbij gelegd. Geen reactie, vermoed dat het gevalletje 'heb m zo gekocht en die sticker nog nooit gezien' is.

Oke, was mij nog niet eerder opgevallen. Ben jij daar trouwens ook te spotten? Jouw briefje op mijn motor was trouwens weggewaaid, niet vreemd, daar op de hoek staat altijd veel wind.
 
Vanmorgen rond kwart voor 11, zag ik een vrij nieuwe groene Kawa rijden op de A9/A4 oprit.
Kwam buitenlangs pozij zetten (op een rode NTV)

Jij had een Dainese pak aan (kenteken met -88 eindigend). Jij moest ook in de buurt van de VUMC zijn, aangezien jij paar keer naast me bij het stoplicht stond :W
 
Yes, dan toch de 1e echte spot! Woensdag op de A50 richting Nijmegen iemand gespot (met sticker deze keer ;)) met kenteken 81-MB-HH ter hoogte van het tankstation.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan