Kroonplaat GSX-F en GSF 600 (Bandit)

Gabbert

MF veteraan
5 jul 2011
1.053
0
Wouw
Gegroet mede-motorrijders!

Aangezien ik bezig ben met het om/verbouwen van mijn GSX-F heb ik wat info nodig over de kroonplaat. Omdat ik een ander stuur wil monteren moet de kroonplaat worden voorzien van risers/clamps. Nu kan ik een dure kit aanschaffen van abm of midi, of zelf gaten gaan boren. maar ik heb vergeleken met een bandit kroonplaat (die helaas nog in elkaar stond) en die schilt niet zo veel met de kroonplaat van mijn GSX-F.

Nu wil ik alleen de maten weten van de GSF (bandit) kroonplaat om er zeker van te zijn dat het gaat passen. De gsx-f is van 1997 (600cc).

Gegroet!

p.s: ik heb meerdere adverteerders op MP en ebay gemaild maar geen reactie helaas '(
 
Dat heb ik juist gedaan maar helaas geen antwoord. Zitten er hier ook geen in de buurt. Ook aanbieders van 2e hands kroonplaten reageren niet :( dus ik had de stille hoop dat iemand van hier er meer over weet.
 
Gewoon boren in de bestaande kroonplaat, heb ik ook gedaan met m'n TRX (en daarna TDM risers erin gezet)
(Hoewel ik ook een LSL kroonplaat uit eigen magazijn had kunnen nemen)
 
Vanwege verstevigingen in de kroonplaat en hoogteverschil op de bovenkant moet ik dan al gaat frezen en dergelijke, dat weegt niet op tegen een andere kroonplaat voor 40 eu :)
 
Beetje slordig van me om dat niet te posten idd.

Ik heb uiteindelijk maar de gsf bandit kroonplaat van ebay afgeplukt maar deze poten staan verder uit mekaar dus past niet 1:1. Toen heb ik bij een metaalbewerkingsbedrijf de klemmen van de gsf bandit op de gsx-f kroonplaat laten zetten, dit is niet aan te raden, je kunt beter gewoon een kit kopen en die erover zetten. ik moet hem zelf nog netjes maken (lassen netjes slijpen e.d) dit project loopt namelijk nog
 
Terug
Bovenaan Onderaan