Red Bandit 1250
Rookie
- 4 jul 2023
- 6
- 6
Beste mede Motor fanaten,
Allereerst hartelijk dank voor het toelaten op jullie forum.
Ik heb een technische vraag over mijn Suzuki Bandit GSF 1250 van 2009.
-Wanneer motor wordt gestart en warm gereden is er niets aan de hand en rijdt de fiets perfect.
Wanneer je na circa 20 min de gashendel eens lekker wil open draaien gaat de motor sterk inhouden en pruttelen en pakt dus niet meer lekker op.
Draai je de hendel dan vervolgens een stukje terug dan pakt de motor het wel weer op tot een maximum van circa 3500 rpm, je zult dus snel moeten opschakelen om snelheid te kunnen maken en houden.
-Na het parkeren van de fiets en het afzetten van het contact en je start vervolgens de motor opnieuw dan is de storing verdwenen en rijdt de fiets weer perfect totdat na circa 20 min het euvel zich weer open baart.
Er verschijnt geen melding van een F1 storingslampje o.i.d.
-Tank ontluchting is vrij en tijdens het rijden met het open van de tankdop maakt geen verschil.
Wat er ondertussen is gedaan:
-Nieuwe bougies NGK CR7E
-Brandstof filter pomp vervangen en tank gereinigd.
-Controle van de vacuumslangen rondom het gaskleppenhuis.
Iemand suggesties?
Allereerst hartelijk dank voor het toelaten op jullie forum.
Ik heb een technische vraag over mijn Suzuki Bandit GSF 1250 van 2009.
-Wanneer motor wordt gestart en warm gereden is er niets aan de hand en rijdt de fiets perfect.
Wanneer je na circa 20 min de gashendel eens lekker wil open draaien gaat de motor sterk inhouden en pruttelen en pakt dus niet meer lekker op.
Draai je de hendel dan vervolgens een stukje terug dan pakt de motor het wel weer op tot een maximum van circa 3500 rpm, je zult dus snel moeten opschakelen om snelheid te kunnen maken en houden.
-Na het parkeren van de fiets en het afzetten van het contact en je start vervolgens de motor opnieuw dan is de storing verdwenen en rijdt de fiets weer perfect totdat na circa 20 min het euvel zich weer open baart.
Er verschijnt geen melding van een F1 storingslampje o.i.d.
-Tank ontluchting is vrij en tijdens het rijden met het open van de tankdop maakt geen verschil.
Wat er ondertussen is gedaan:
-Nieuwe bougies NGK CR7E
-Brandstof filter pomp vervangen en tank gereinigd.
-Controle van de vacuumslangen rondom het gaskleppenhuis.
Iemand suggesties?