Weer een GS1000

Jaja ik ga heus wel weer aan het werk.
Eerst nog wat dingetjes doen voor iemand anders , dan is de vakantie voorbij.

Ik ga ook naar de classic superbike meeting in noordeloos, maar nog zonder de suz.
 
:]
full
 
JA, er gebeurt soms nog wat,
zaterdag gaat de suz naar pajic toe, voor een uitlaatje.
Komt wel goed schatje.

:W
 
FF mn 2 supermotards bij elkaar,maar
zaterdag ga ik de suz weer halen, MET uitlaat.
Helaas een 4 in 2 in 1, wilde eigenlijk een 4 in 2 , met 2
yoshimura R11 dempers, maar is alleen als 4in1 te krijgen.
Volledig systeem bij Pajic vandaan.

full
 
FF mn 2 supermotards bij elkaar,maar
zaterdag ga ik de suz weer halen, MET uitlaat.
Helaas een 4 in 2 in 1, wilde eigenlijk een 4 in 2 , met 2
yoshimura R11 dempers, maar is alleen als 4in1 te krijgen.
Volledig systeem bij Pajic vandaan.

[afbeelding]

Heb je daar geen keuze in dan? Ze maken daar toch gewoon een systeem zoals jij het wil :?
 
Heb je daar geen keuze in dan? Ze maken daar toch gewoon een systeem zoals jij het wil :?

Dat klopt natuurlijk, maar de R11 demper is er alleen in een rechtse uitvoering.
Voor rechts is dat geen probleem, maar links is het geen gezicht. :} :}
 
Aha....nu ikke begrijp, ga toch eens kijken wat voor demper dat nou is...je kunt bijna rijden!



Edit: wat een demper, gaaaaafff :9~
 
Laatst bewerkt:
Aha....nu ikke begrijp, ga toch eens kijken wat voor demper dat nou is...je kunt bijna rijden!



Edit: wat een demper, gaaaaafff :9~~

Kan bijna rijden!! dacht ik ook, tot ik vd week een lijstje ging maken wat ik nog wil doen.
..................voooooooooooorlopig nog niet rijden.
Maar we gaan weer aan de gang, en het gaat echt wel lukken(al is het met sint juttemis).
 
Bekijk ook de superlichte ophanging van de bekende firma Touw.
Weegt niks en kost niks.
_O- :W
 
Gaaffff :9~ :}

Super ook met die veren die de boel bijeen houden, uitlaatje ligt er zo vanaf!

Qua gewicht zal het trouwens ook best nog wat schelen. (hoewel dat met dit soort motoren niet héél belangrijk is..
Is hij daar ook meteen op een testbank geweest, of doen ze dat niet meteen?


En nu dan op naar een mooie classic racer buddy, laat je die maken, of doe je dat ook zelf?
 
Gaaffff :9~ :}

Super ook met die veren die de boel bijeen houden, uitlaatje ligt er zo vanaf!

Qua gewicht zal het trouwens ook best nog wat schelen. (hoewel dat met dit soort motoren niet héél belangrijk is..
Is hij daar ook meteen op een testbank geweest, of doen ze dat niet meteen?


En nu dan op naar een mooie classic racer buddy, laat je die maken, of doe je dat ook zelf?

Niet op de testbank, zit totaal geen elektronica op.
Buddy wordt niet classic , en maak ik niet zelf,laat ik doen bij de tijger leathers.
Weet eigenlijk helemaalnog niet wat het wordt.
 
Niet op de testbank, zit totaal geen elektronica op.
Buddy wordt niet classic , en maak ik niet zelf,laat ik doen bij de tijger leathers.
Weet eigenlijk helemaalnog niet wat het wordt.

Zorg er maar voor dat ie loopt als je naar Tijger gaat, kun je één of twee keer terug om proef te zitten, heb ik ook gedaan met de 1000.
Kussentje onder je reet en naar Den Haag :P Kale buddy installeren, proefzitten, lijn bekijken, bijwerken, weer proefzitten, weer bijwerken, lijn bekijken, proefzitten, tussendoor eindeloos veel bakkies koffie :} en uiteindelijk eindig je met een buddy naar volle tevredenheid die ook nog vriendelijk voor je kont is ;)

O en die demper... :N Maar gelukkig, smaken verschillen! (4-2 was mooier geweest inderdaad)
 
Terug
Bovenaan Onderaan