Gsx600F vraag.

Chelle182

Rookie
20 okt 2012
28
0
Hey Iedereen!

Ik ben bezig met een restoratie van een gsx600f van 1988..
nu was ik bezig met de kappen te demonteren.. en ik had een bout los gedraaid, en er viel
langs de binnen kant iets onderuit.. niet aangesloten of dergelijke..
nu had ik het even rechtstreeks aangesloten op een batterij, en blijkt het een motortje te zijn
dat lucht blaast.. nu ik heb echt totaal geen idee waarvoor het zo dienen..
dusja de vraag is dan... ;) help? :)

Groetjes

Michel
 
December272012


of link https://picasaweb.google.com/112241473852063906437/December272012#5826702738829311010
 
Laatst bewerkt:
Wat het was.. Geen flauw idee.. Weet wel dat de claxon verdwenen is.. En paar kabels bij getrokken op een relait.. Het zal zoeken en puzzelen worden.. Maar nu weet ik dat het niets belangrijk was dat pompje.. :)
 
claxon weg, extra relais, pomp die lucht blaast
volgens mij is het een pomp van een luchthoorn.
Dat is het idd :Y
Zou kunnen bananeman100 maar zo'n klein pompje/fan lijkt me te klein als ik zie wat een beetje luchthoorn nodig heeft aan lucht
Voor een kleine luchthoorn is dat pompje voldoende :Y

Feit dat zijn originele claxon weg is zegt genoeg ;)

Ohw ja, en wat betreft dat feit dat een GSXF geen koelingfan heeft ... de USA modellen hebben die wél :Y maar dan is het een Katana ipv GSXF, verder zijn die nagenoeg hetzelfde.
 
Zal wel een amerikaan zijn, sommige modellen hebben daar idd een koelvin achter de oliekoeler.
Maar waarom zal een oliekoeler dan geen koelvin kunnen hebben???
Die kunnen dat zeker hebben :Y
Zoals bij de GSXF'en dus, ale ja, de GSXF heeft het niet, de Katana dan weer wel, maar bij die ontbreken er dan weer enkele onderdelen die het water bij de ontsteking weghouden :P

Maar bij Chelle182 is het wel degelijk een compressortje van een luchthoorn(tje) :Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan