Motor-Forum Boetepot V - Nieuwe poging!

Heren, hoe lang duur het normaal Gesproken een boete binnenkomt (na het flitsen) ik hoop 10km te hard maar misschien is het 40...

Die van mij was binnen 2 weken binnen maar het kan volgens mij soms nogal verschillen qua tijd. :9
 
Laatst bewerkt:
3 tot 6 weken.
De boetes die ze bij ons kregen zat vaak 3 weken of meer tussen.
Heb er zelf nog nooit een gehad
 
Laatst bewerkt:
Ligt aan het soort boete. Muldertjes heb je binnen 6 weken (meestal 3) wel binnen. Strafrecht kan zomaar 6-8 maanden duren voor je uberhaupt voor het eerst iets hoort.
 
1 maart 18 te hard in Uddel ( of all places!) of ik even 137 euro in de staatskas wil storten. Binnen een week in huis....
 
Yes,
07-03-2013 om 10:31
70 waar je 60 mocht.
na correctie 7 te hard = 48 euro.

Ben allang blij dat ze geen 500 meter verderop stonden.
ik heb niks gezien, maar 500 meter verderop was de snelheid 80 te snel :)
 
Laatst bewerkt:
Nog eentje erbij, gister binnen gekregen
30 minuten voordat ik onderuit ging, dus de spreekwoordelijke kers op de taart.
109 waar 80 is toegestaan, gecorrigeerd 26 te hard..
€227 en wat kleingeld :(
 
Boetes worden steeds gekker. Lag hier net een envelop uit Leeuwarden op de deurmat en daarbij is het leuke dat mijn vader en ik dezelfde initialen hebben. Gelijk open gemaakt en eerst naar het kenteken gekeken en dat was gelukkig niet van mijn motor, maar die van mijn vader. Voor een overschrijding van 11km/h moet hij even €98,- aftikken.
 
Aj,

98 gemeten, 95 gecorrigeerd, 70 toegestaan, ongeveer € 248,- boete...
Pijnlijkste was dat het mijn eerste eigen motor was, uur daarvoor laten overschrijven. Was het ritje naar huis...

Op de foto zie je een lege vierbaansweg waar ik op de rechter rijstrook rij...
 
Laatst bewerkt:
Count me in!
Vandaag op de koffie geweest bij meneer en mevrouw de rechter en ovj...
Zoals al eerder gemeld in dit topic:144 waar 80 toegestaan.. 740 keiharde eutjes!
 
Count me in!
Vandaag op de koffie geweest bij meneer en mevrouw de rechter en ovj...
Zoals al eerder gemeld in dit topic:144 waar 80 toegestaan.. 740 keiharde eutjes!

Wat heb je gezegd dan? Tips en truucs? Wacht nog altijd op m'n dagvaarding (135 waar 80 toegestaand)
Waarom heb je geen rijontzegging btw?
 
Verhaal zzp gezin en een vrouw die niet werkt voor de verzorging van de kids.. Ik had een vrouwelijke rechter.. Mischien beetje mazzel maar ik probeerde haar menselijke kant te vinden ;).... Verwierp met een lieve lach mijn kant op de eis van de ovj met betrekking op 2 maanden rij ontzegging.. Dit is tegenwoordig ook de standaard eis is mij verteld.. In ieder geval succes
 
ik zal mn bijdrage ook maar even noemen
81 waar je 70 mocht binnen, gecorrigeerd 8 km/h te snel
€51 en €7 administratie kosten
totaal dus een bijdrage van €58 voor de boetepot
 
Terug
Bovenaan Onderaan