Motor-Forum Boetepot V - Nieuwe poging!

Niet, maar er staan regelmatig Citroen Jumpy's (zwart, blauw en groen hebben ze)
a zo'n 1 die staan geregeld bij de brandweer kazerne in oldenzaal
en het apparaat staat dan achter het info bord _O-
 
Laatst bewerkt:
En vermoedelijk flitst hij opkomend en afgaand.
Dit omdat hij aan de ene zijde van de weg staat maar Catastrofus aan de andere kant reed.
 
a zo'n 1 die staan geregeld bij de brandweer kazerne in oldenzaal
en het apparaat staat dan achter het info bord _O-

Jup, enkele hotspots in de regio zijn:

- Brandweerkazerne Oldenzaal
- Wegtersweg Hengelo thv waterzuivering
- Oldenzaalsestraat Lonnker thv nieuwbouw wijkje
- Zuid Esmarkerrondweg Enschede thv Het Stroink
- Vliegveldstraat Deurningen thv Wilthuisstraat
- Mozartlaan Hengelo
- A35 vanaf Almelo naar Hengelo (net voordat de A1 erbij komt achter het viaduct)
- A35 Hengelo naar Enschede achter geluidswal

En voor motorrijders: Beuningerstraat, daar staan ze elke mooie dag te laseren op het rechte stukje thv van Hanhofweg (en ik heb daar 1150 euro verdient :+ )
 
Laatst bewerkt:
Jup, enkele hotspots in de regio zijn:

- Brandweerkazerne Oldenzaal
- Wegtersweg Hengelo thv waterzuivering
- Oldenzaalsestraat Lonnker thv nieuwbouw wijkje
- Zuid Esmarkerrondweg Enschede thv Het Stroink
- Vliegveldstraat Deurningen thv Wilthuisstraat
- Mozartlaan Hengelo
- A35 vanaf Almelo naar Hengelo (net voordat de A1 erbij komt achter het viaduct)
- A35 Hengelo naar Enschede achter geluidswal

En voor motorrijders: Beuningerstraat, daar staan ze elke mooie dag te laseren op het rechte stukje thv van Hanhofweg (en ik heb daar 1150 euro verdient :+ )
Verdient nog wel hoe? :P
 
Daar bij de Wegtersweg zijn het niet alleen snelheidscontroles maar soms ook volledige politiecontroles: papieren, rbw, apk & kentekenmeuk enz...

Jup, vorige week nog. Heerlijk dat ik voor m'n werk er dan soms 6 keer langs kom in 2 uur :r tijdsverspilling
 
Ongeveer €350,- van mijn kant voor het rijden zonder rijbewijs. '( Omdat m'n motor is begrenst zonder dat het begrensde vermogen op m'n kentekenbewijs staat.
 
157km/h waar je 120 mag op de A9. Tunnel bij beverwijk.
Met correctie dus 32 km/h te hard.
Is €302 inc. Administratiekosten.

1e boete met de motor..
 
Ongeveer €350,- van mijn kant voor het rijden zonder rijbewijs. '( Omdat m'n motor is begrenst zonder dat het begrensde vermogen op m'n kentekenbewijs staat.

is dat de boete voor alleen 'zonder rijbewijs' te rijden of ook dat de kentekenpapieren niet in orde waren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan