Barneveld (e.o.) Deel 2; we kakelen door in TokTokCity

Ritje voor donderdag: Google Maps
Gedeelte is al met één van de vorige ritten gereden maar dat mag de pret niet drukken. Mocht iemand anders een leukere route hebben zet hem vooral neer. Mocht het al te vroeg donker worden rijden we al eerder terug na de Mac.

19:00 verzamelen @ de Mac in Barneveld, Rond 19:15 wegrijden met iets uitloop natuurlijk voor eventuele laatkomers :+

leuk ritje!!!!! :]
maar moet deze overslaan,
mevr heeft een kledingkast gekocht en moet donderdag inelkaar :( :(
 
Ritje voor donderdag: Google Maps
Gedeelte is al met één van de vorige ritten gereden maar dat mag de pret niet drukken. Mocht iemand anders een leukere route hebben zet hem vooral neer. Mocht het al te vroeg donker worden rijden we al eerder terug na de Mac.

19:00 verzamelen @ de Mac in Barneveld, Rond 19:15 wegrijden met iets uitloop natuurlijk voor eventuele laatkomers :+
ik ga mijn best doen :Y
 
Eten is €13,35 p.p. Dit mag gestort worden op rekeningnr 427319951 t.a.v. Jorik van de Bilt. Graag bij omschrijving 'MF bbq' + 'je voornaam'

mocht je nog niet op de lijst staan maar wel mee willen eten, schroom niet en stuur ff een bericht!!


Adres is Lunteren, meulunterseweg 66. 16:45-17:00 welkom daar. Om 18:00 gaat de pan aan ( er kan nl uiterlijk 6 uur bezorgd worden! ) drinken is dus exclusief! Dus neem wat mee voor jezeld en desnoods partner!
heb je goed geregeld :Y
ik ga het alleen niet redden heb het nog een beetje druk :+
 
Ritje voor donderdag: Google Maps
Gedeelte is al met één van de vorige ritten gereden maar dat mag de pret niet drukken. Mocht iemand anders een leukere route hebben zet hem vooral neer. Mocht het al te vroeg donker worden rijden we al eerder terug na de Mac.

19:00 verzamelen @ de Mac in Barneveld, Rond 19:15 wegrijden met iets uitloop natuurlijk voor eventuele laatkomers :+
Mss dat ik als Edenaar ook wel aanhaak, e.e.a. is afhankelijk van mn werk enzo :P
 
Patrick
Charlotte
Maarten
Wouter
+1
Michelle
Ischa
Anne-marie
Niels
Jorik + Jorith
Willy
Daisy
Yannick
Andre
Kevin
Christiaan

Dit is de laatste update van de lijst! Controleer het nog een keer en vul hem aan als het niet klopt. Vanavond ga ik alles bestellen!

Jan Hendrik staat er niet bij, klopt dat?
 
Jan Hendrik staat er niet bij, klopt dat?
Patrick
 Charlotte
Maarten
Wouter+1
Michelle
Ischa
Anne-marie
Niels
 Jorik + Jorith
Willy
Daisy
Yannick
 Andre
Kevin 
Christiaan
JanHendrik


zoo die is toegevoegd!

als iemand nog wilt ik kan de bestelling uit vrijdag nog wijzigen!
 
guys en ladies, hoe laat zullen we zondag verzamelen voor de MFMM?
Tussen half 11 en 11 verzamelen @McD te B. en 11 uur vertrekken richting t Veen?
 
guys en ladies, hoe laat zullen we zondag verzamelen voor de MFMM?
Tussen half 11 en 11 verzamelen @McD te B. en 11 uur vertrekken richting t Veen?
Ik ben om 11 uur wel bij de mac. Jullie zien dat gekke ding wel staan *O*
 
Ey leute, hoe is t weer daar voor vandaag/morgen? Gisteren en eergisteren top weer gehad. 33 graden. Vandaag wat minder en morgen ook helaas. Verder niks te klagen hier in de eifel :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan