om de hoeveel uur moet je de blokolie vervangen?

jordymuter

MF'er
15 apr 2013
147
0
klazienaveen
hallo

om de hoeveel uur moet je de blokolie vervangen?
of gewoon als je de zuiger vervangt ook nieuwe blokolie?
het type motor is een suzuki rm 125cc uit 1982

wie kan mij helpen??

grt
 
Laatst bewerkt:
gast, serieus vraag toch gewoon in 1 topic wat voor onderhoud je aan een 125 2 takt crosser hebt :X

of ga je gewoon nog 5 topics openen:
- om de hoeveel uur moet je de bougie vervangen?
- om de hoeveel uur moet je het luchtfilter schoonmaken vervangen?
- om de hoeveel uur moet je het luchtfilter vervangen?
- om de hoeveel uur moet je de cilinder vervangen?
- om de hoeveel uur moet je de krukaslagers vervangen?
 
Humor over de rug van een ander is humor voor simpele zielen. Domme vragen bestonden toch niet? Alleen domme antwoorden.

Wat voor de een dagelijkse kost is, is voor de ander een groot vraagteken. En als je iemand wilt afzeiken om een vraag ben je in mijn ogen een grote stumper.
Mwah, ik geloof niet dat roxio86 TS wil afzeiken, op zo'n vraag krijg je ook antwoorden die je met wat korrels zout moet nemen en moet lezen zoals ze bedoeld zijn. Beetje sarcastisch dus.
Uiteraard komt het op fora voor dat vraagstellers door wannabee pro's antwoorden krijgen en daardoor compleet de mist in kunnen gaan. Lijkt me hier echt niet het geval.
 
Humor over de rug van een ander is humor voor simpele zielen. Domme vragen bestonden toch niet? Alleen domme antwoorden.

Wat voor de een dagelijkse kost is, is voor de ander een groot vraagteken. En als je iemand wilt afzeiken om een vraag ben je in mijn ogen een grote stumper.
Ben jij vroeger veel gepest op school ?
 
Ligt er maar net aan hoe je rijd. Toen ik nog wedstrijden reed ging er om de 10-12 uur nieuwe olie in.
(Honda CR250 1982). Nooit geen problemen met de bak of koppeling gehad. Ik heb 8 jaar met die motor gereden.
 
Humor over de rug van een ander is humor voor simpele zielen. Domme vragen bestonden toch niet? Alleen domme antwoorden.

Wat voor de een dagelijkse kost is, is voor de ander een groot vraagteken. En als je iemand wilt afzeiken om een vraag ben je in mijn ogen een grote stumper.
Vertel eens een grap die niet over de rug is van een ander.
 
Zo is dat. Want sarcastisch doen tegen iemand die je toch niet kent is bijzonder geestig en stoer bovendien :Z
Geestig best wel

stoer ben ik nog nooit geweest

makkelijk is het dan weer wel.

Misschien moet jij ff langs dr. Schoemacher om te vragen of hij een meter van je tampeloeres af kan halen zodat mensen op een internetforum er niet de hele tijd zo makkelijk en snel op gaan staan ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan