Stekker spanningsregelaar en dynamo, los kopen?

KuikenXXL

Die hard MF'er
15 aug 2008
687
0
Alphen aan den Rijn
Hallo,

Ik zoek voor een Kawa ZZR600 losse stekkers.
hoe zou ik die het best op de kop kunnen tikken?
(gaat om een oud beestje uit 1991)

alvast bedankt.

grt,
Rien
 
Of deze:
kroonsteentje.jpg


Schijnt een beetje het gemiddelde MF-ik-doe-mijn-onderhoud-zelf-niveau te zijn :)
 
Thanks voor de tips..Zowel Rick Donkers als Carmo zou ik even moeten bellen/mailen. de foto's bij Rick donkers geven me niet de zekerheid van passen en bij Carmo zie ik het niet op de site.
Robuuster maken is inderdaad mijn bedoeling...

heel eerlijk dacht ik heel even aan kroonsteentjes :-)
 
Thanks voor de tips..Zowel Rick Donkers als Carmo zou ik even moeten bellen/mailen. de foto's bij Rick donkers geven me niet de zekerheid van passen en bij Carmo zie ik het niet op de site.
Robuuster maken is inderdaad mijn bedoeling...

heel eerlijk dacht ik heel even aan kroonsteentjes :-)
Geen kroonsteentjes gebruiken en ook niet solderen.
De kans is dan heel groot dat de deraad gaat breken.
 
Het was meer als grap van dat kroonsteentje.
Ik bel gewoon even Rick Donkers / Carmo en zoek bij elkaar goede kabels Dynamo stekker en SR stekker om het "goed" te doen.
Hopen dan mijn issue bij:"Motor tijdens rit uitgevallen" dan te fixen is.
Elektrische problemen kunnen best drama zijn om de juiste diagnose te stellen..Doe je dit vaker dan wordt je er handiger in.
 
En je hoeft geen origineel spul te kopen hoor. Gewoon even uitleggen hoeveel draadjes je aan elkaar wilt maken, en beide stekkers, mannetje en vrouwtje vervangen.
 
Wie zou er mee willen denken om een boodschappenlijstje te maken om de stekker van de Dynamo (die de draadboom ingaat), 3 kabels richting de SR en stekker van de SR te vervangen?

ik kom zover:
- 1 complete man en vrouw stekkerset waterdicht voor de verbinding van de dynamo kabels naar SR.
- De 3 kabels van de dynamo stekker naar de SR: 3x 1 meter
(De dikte zit ik nog even mee te stoeien)
- de stekker van de SR.
(ik vond http://www.rdae.nl/multis...tekkerhuis-female-6-polig)

alvast bedankt guy's !

grt,
Rien aka Kuiken
 
Dat lijkt me het wel ongeveer. Je hebt nog wel kontakten nodig voor in de stekker. Weet je zeker of die stekker op de SR past?

En misschien hier en daar wat krimpkous en evt. een mantel voor de 3 stukken draad van 1 meter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan