Het Ten Kate Yamaha Raceteam topic

Het eerste waar ik aan dacht toen ik de foto zag, was James Bond. :Y geen gein!

Nou heb ik een vrij rijke fantasie, en deel deze dus graag.

Die 0,0 geeft natuurlijk het alcoholpercentage aan... Want alc. kan anno nu écht niet
meer! (Vind overheid en commercie) :')
Dus geen 'shaken not stirred' gedoe! :P

James hebben we vaker op een motor zien rijden... En aangezien er volgend jaar een 'nieuwe' Bond uitkomt, en hij in z'n laatste films aan meerdere Heineken's zat te lurken
(Nederlands dus)
Hebben ze voor nu, TenKate gekozen om een mooie motor neer te zetten voor de nieuwe
James Bond! *O* :]

Zo... 🍻 ik pak er nog één! :W
 
Laatst bewerkt:
0,0 staat dat niet voor Estrella Galicia 0,0??
Een nieuwe sponsor nadat Zanetti Pata meeneemt?
 
0,0 staat dat niet voor Estrella Galicia 0,0??
Een nieuwe sponsor nadat Zanetti Pata meeneemt?

Hmmmm dat ik die 0,0 niet heb gezien. O-)

Wel een optie :Y Ze uitbreiden duidelijk hun sponsoring. Straks ook bij Redding en Tito.

4422014_V%C3%ADdeo-Etiquetas-EG00_v04.png
 
Laatst bewerkt:
Dat Zanetti zou vertrekken was al eerder bekend dan de verlenging met Pata
 
Het zou zomaar kunnen dat Canepa deze week bekend gaat maken dat hij voor Ten Kate gaat uitkomen. Hij gaat zo goed als zeker naar WSS 600
Hij kan wellicht het nodige geld meebrengen.
 
En dan dus het SS en SBK allebei met andere sponsors? Dat wordt snel van jasje wisselen dan voor Ronald en Gerrit tussen de races door.
 
Het zou zomaar kunnen dat Canepa deze week bekend gaat maken dat hij voor Ten Kate gaat uitkomen. Hij gaat zo goed als zeker naar WSS 600
Hij kan wellicht het nodige geld meebrengen.

Die Canepa heeft ook zo ongeveer wel elke klasse gehad he :X
En dan niet via de weg die de wegracebijbel voorschrijft zegmaar.
 
Zaterdag Ronald en Gerrit maar een biertje geven denk ik,misschien geven ze mij wel een plekkie op zo`n wss fiets. :+
 
Zaterdag Ronald en Gerrit maar een biertje geven denk ik,misschien geven ze mij wel een plekkie op zo`n wss fiets. :+

Leuk als je ook gaat. Wij zijn ook van de partij :Y
 
Gezellig,het zal mij benieuwen wat ze allemaal uit de kast trekken om er een mooi feest van te maken.
Ik zal mijn Pata honda jas aantrekken,kun je me herkennen. :+ ;)

Mooi jassen :}
't Is dat ik geen Honda rijd, anders had ik er ook een gekocht.
Ik trek t kampioensshirt wel aan.
 

Een paar posts naar boven was hier idd al melding van gemaakt. Maar het moet wel heel zuur zijn om wereldkampioen in een klasse te worden en vervolgens geen sponsorbudget rond te krijgen voor het seizoen erop. Het hoort blijkbaar bij deze crisis tijd.

En dan maar hopen dat men met het extra budget de WSBK Honda wat sneller kan krijgen of meer test uren kan maken. Maar men wed, gedwongen door deze situatie dadelijk nog maar op 1 paard eigenlijk, dus dan kunnen de successen tegen gaan vallen.
 
:+
We gaan gewoon ons best doen om het budget rond te krijgen vanavond,kunnen ze in ieder geval niet zeggen dat het aan ons lag. ;)

We kunnen ook met een emmer rondgaan: Team Ten Kate Honda crowdfunding :)
 
We kunnen ook met een emmer rondgaan: Team Ten Kate Honda crowdfunding :)
Mochten ze dat doen, heb ik daar best een donatie voor over mits er met een Nederlander gereden gaat worden. Aan hun talent voor tuning en organisatie zal het niet liggen. :)

Danny Webb probeert door middel van crowdfunding ook een plaatsje in het WSS bemachtigen, vind ik fantastisch. :Y Snap dan ook niet dat in 'die andere sport' ene Ecclestone er faliekant op tegen is... De fan betaald toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan