Het Ten Kate Yamaha Raceteam topic

Dit tekent toch echt wel de sfeer binnen het Ten Kate Team!
Ik vermoed de sfeer bij Kawasaki iets anders is... :+

B1rMVfWIEAEoCvS.jpg:large
 
Laatst bewerkt:
Ik vermoed de sfeer bij Kawasaki iets anders is... :+

[afbeelding]

:Y _O-

Ik las ergens dat Rea en Sykes elkaar ook getrold hebben op Twitter? Indien ja, dan beloofd dat wat voor volgend jaar inderdaad _O-

Gaaf doek zeg :}
 
Laatst bewerkt:
Is de opvolger van vdM eigenlijk al bekend bij Ten Kate?
 
Is de opvolger van vdM eigenlijk al bekend bij Ten Kate?

Nee is nog niet bekend. Ik heb het afgelopen weekend ook gevraagd op fb aan Ten Kate via Facebook. Kreeg netjes antwoord: "Daar zullen we nog even op moeten wachten, wordt vast mooi ;) "

Uit mijn vraag en hun antwoord, denk ik dat er een reële kans is dat er wellicht weer een Nederlander aan de start van de Supersport bij Ten Kate komt.
 
Nee denk ik niet gezien zijn leeftijd. Wayne Tessel acht is de grootste kansen toe.

Maar Bryan Schouten kan ook nog wel eens. Hij gaat naar 600cc.... maar we weten niet of het Superstock of Supersport gaat worden.

Ik zie Schouten idd ook wel bij TKR, hij heeft tenslotte ook al wat historie met TKR uit de moto3 dus die link lijkt logischer als Tessels ?
In de Stock600 beginnen lijkt me dan wel het beste gezien zijn leeftijd en nieuw type motor ?

Voor de Supersport ben ik echt benieuwd waar ze mee aankomen, Tessels zou kunnen, heeft een goed seizoen in de Stock gereden maar nou ook weer niet echt dominant zoals vdM of zo dus zou wel een gok zijn ??
Zanetti word ook regelmatig met MV in contact gebracht dus vraag me af of die blijft en er dus 1 of 2 coureurs nodig zijn ?
PJ Jacobsen lijkt me wel wat voor TKR, prima eerste seizoen achter de rug in de SS en weet nu een beetje hoe het er aan toe gaat in SBK dus klaar voor een stapje omhoog ?
 
Schouten zou wel eens naar de Stock 600 kunnen gaan voor Ten Kate. Het EAB Racing Team werkt echter niet meer met Ten Kate samen maar met Ducati, dus Ten Kate Honda is niet meer in de Stock 600 vertegenwoordigd. Wat ik me goed zou kunnen voorstellen, is dat Ten Kate besluit om één motor in de Stock 600 in te zetten voor Schouten en één motor in te zetten in het WSS kampioenschap. Dit spaart kosten uit die vervolgens weer in het WSBK team gestopt kunnen worden, ik vermoed dat er namelijk wel enige druk achter zit om (met twee wereldkampioenen in je team, waarvan één Nederlander) resultaten te behalen in het WSBK kampioenschap.

Wie dan die ene fiets in het WSS gaat bemannen? Ik gok dat Wayne Tessels, PJ Jacobsen of Jack Kennedy de hoogste ogen gooien voor dat zitje.
 
Laatst bewerkt:
Misschien kenan weer terug op de SS? heeft wel laten zien dat die nog goed mee kan, alleen zijn kwaak niet!
Maar zou zanetti weg gaan? die ging ook echt steeds meer stappen vooruit zetten.
 
Laatst bewerkt:
Misschien kenan weer terug op de SS? heeft wel laten zien dat die nog goed mee kan, alleen zijn kwaak niet!
Maar zou zanetti weg gaan? die ging ook echt steeds meer stappen vooruit zetten.
Kenan heeft een contract voor volgend jaar bij Puccetti Racing Kawasaki en Zanetti wordt sterk aan MV Agusta gekoppeld.

Iemand hier nog behoefte aan Ten Kate Racing posters? 4 posters MotoGP/WSBK/0/1415281652

Ik heb ze ooit eens gekregen ergens maar heb er zelf echt de ruimte niet voor om ze ergens op te hangen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb begrepen dat er in de deal tussen Patta en Ten Kate een Italiaan of zelfs specifiek Zanetti in de WSS een eis was.
 
Ik heb begrepen dat er in de deal tussen Patta en Ten Kate een Italiaan of zelfs specifiek Zanetti in de WSS een eis was.
In de geruchten neemt Zanetti Pata dus ook mee als sponsor naar MV, wat dat voor gevolgen heeft/zou hebben voor het SS600 team van ten Kate weet ik niet (de Pata sponsoring voor het SBK-team staat hier los van denk ik) maar lijkt me niet fijn, begrijpelijk dat ten Kate Zanetti ook best aan boord wil houden...
 
Laatst bewerkt:
Nee is nog niet bekend. Ik heb het afgelopen weekend ook gevraagd op fb aan Ten Kate via Facebook. Kreeg netjes antwoord: "Daar zullen we nog even op moeten wachten, wordt vast mooi ;) "

Uit mijn vraag en hun antwoord, denk ik dat er een reële kans is dat er wellicht weer een Nederlander aan de start van de Supersport bij Ten Kate komt.

Dat zou echt mooi zijn. En ga er maar aan staan: Een wereldkampioen opvolgen :)
Een beter resultaat kan de opvolger al niet halen.
 
Wat zou dit zijn..... Project X bij Ten Kate?! Ook Michael vd Mark bracht dit op fb onder de aandacht.

Ik ben benieuwd.

R43ubhW.png
 
Wat zou Rea denken nu...... :P
Tenminste als het refereert naar een motor....project X is lately in het nieuws als het om feesten gaat :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan