Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten/e.o. 18+! topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bas gecondoleerd.

Net als Bas heb ik ook het vorige topic gevolgd, dus voor mij ook de hoogste tijd om mezelf maar eens voor te stellen.
Robert 32 jaar geboren en getogen in Utrecht
Ik ben vast een aantal van jullie tegengekomen op de lekdijk;) tot voor kort reed ik op een rode monster 796, maar sinds kort toch overgestapt op een drie cilinder.



full
 
Bas gecondoleerd.

Net als Bas heb ik ook het vorige topic gevolgd, dus voor mij ook de hoogste tijd om mezelf maar eens voor te stellen.
Robert 32 jaar geboren en getogen in Utrecht
Ik ben vast een aantal van jullie tegengekomen op de lekdijk;) tot voor kort reed ik op een rode monster 796, maar sinds kort toch overgestapt op een drie cilinder.



[afbeelding]
Welkom :W Steeds meer triples hier

@Martin als jij dan oplet hoef ik dat niet te doen :+
 
Laatst bewerkt:
Hoi Bas, hoi Robert :W

Polski woon je nogsteeds in Utrecht?

(ik vergeet vaak dat iedereen kan meelezen op het grote boze www :X )
 
Als (nog) niet Nieuwegein bewoner maar wel regelmatig bezoeker lees ik ook weer gewoon gezellig mee. Grote kans dat ik me binnen nu en een half jaar weer officieel inwoner van Nieuwegein mag noemen. Tzt zal ik me melden met foto voor de OP *D
 
poeh, durf je het aan? Ik ben geboren en getogen, en vanaf dat ik er enigsinds over kon nadenken vond ik Nieuwegein als een vreselijk troosteloze stad haha!

Ik heb ooit wel eens een berichtjes geplaatst inderdaad, maar ben wel volger, nog niet zo actieve poster dus ik dacht ach zal me eens opnieuw voorstellen.

Gaaf een tripple! Ik overwoog de nieuwe MT-09! Gaat ik nu nog even mee wachten..
 
poeh, durf je het aan? Ik ben geboren en getogen, en vanaf dat ik er enigsinds over kon nadenken vond ik Nieuwegein als een vreselijk troosteloze stad haha!

......

Ik heb er al 4 jaar vertoeft en woon nu al weer 7 jaar in Almere. Van kwaad naar erger zeg maar :P

Nu ben ik niet zo snel gehecht aan omgevingen dus is wat dichter bij familie toe verhuizen voor mij reden genoeg terug te komen.
 
Met de paar nieuwe leden etc, dan moeten we maar eens een mooie zondag uit kiezen en eens de lekstroom meet & greet doen, bij de havens van wijk. ergens in april/mei? even het gezicht weer zien bij de naam.. Goed idee toch? Ik zal wel even kijken voor een datum tegen die tijd!

Ik ben vandaag nog even langs Tovami geweest, de FZ1 is weer wat gekieteld, en ow wat rijd die lekker nu zeg, Soepel door de toeren heen, en in combinatie met de hyperpro vering... Maar goed in mn spiegels kijken weer dit seizoen, Haha })

146,5 pk en 112 nm

large
 
Laatst bewerkt:
Met de paar nieuwe leden etc, dan moeten we maar eens een mooie zondag uit kiezen en eens de lekstroom meet & greet doen, bij de havens van wijk. ergens in april/mei? even het gezicht weer zien bij de naam.. Goed idee toch? Ik zal wel even kijken voor een datum tegen die tijd!

Ik ben vandaag nog even langs Tovami geweest, de FZ1 is weer wat gekieteld, en ow wat rijd die lekker nu zeg, Soepel door de toeren heen, en in combinatie met de hyperpro vering... Maar goed in mn spiegels kijken weer dit seizoen, Haha })

146,5 pk en 112 nm

[afbeelding]
Goed idee :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan