r1100gs span 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik het mij goed herinner heeft Halflive ervaring met die ringen en de stempels. Je zou hem even kunnen vragen.
 
Ik heb dit soort touniquet ringen meestal met een bolkop hamertje omgefelst. Het moeilijkste is de steunring aan te blijven drukken.
Ik denk dat je de 15mm op een verkeerde plaats meet. Ik ken namelijk maar 1 maat tourniquet.
Het tourniquetje zelf is wel 15, maar de ring is vanzelfsprekend iets ruimer, anders zit hij er klemvast overheen.

tourniquet-tekening.jpg


Maar je kan er toch eerst een paar gebruiken om te oefenen? Die dingen kosten een habbekrats, je doek verpesten is duurder.
En een naaimachine is geen wijfending, bekleders en zeilenmakers zijn over het algemeen geen nichten en zitten heel vaak achter de naaimachine. Misschien voel je je een beetje ongemakkelijk omdat je moet denken aan mensen die bloesjes en kinderkleding maken.
 
Ik heb dit soort touniquet ringen meestal met een bolkop hamertje omgefelst. Het moeilijkste is de steunring aan te blijven drukken.
Ik denk dat je de 15mm op een verkeerde plaats meet. Ik ken namelijk maar 1 maat tourniquet.
Het tourniquetje zelf is wel 15, maar de ring is vanzelfsprekend iets ruimer, anders zit hij er klemvast overheen.

[afbeelding]

Maar je kan er toch eerst een paar gebruiken om te oefenen? Die dingen kosten een habbekrats, je doek verpesten is duurder.
En een naaimachine is geen wijfending, bekleders en zeilenmakers zijn over het algemeen geen nichten en zitten heel vaak achter de naaimachine. Misschien voel je je een beetje ongemakkelijk omdat je moet denken aan mensen die bloesjes en kinderkleding maken.


Die maat kom ik op internet tegen. Vandaar mijn verwarring.
Ik kan wel gaan oefenen om het met een bol hamertje te proberen.
Ik zie het lijk alleen al drijven dat ik met het "echte" werk er toch weer een paar zal verkloten. En dat zou toch jammer zijn.

En ik heb het prima naar mijn zin achter de naaimachine hoor. Veel nieuwe techniken leren en oefenen. Ik kan via mijn werk volop aan bootzeil komen en daar ben ik nu op aan het oefenen. :Y :Y

Wie weet maak ik straks nog wel een bloesje. :P
 
Ik ben nog druk aan het oefenen met de "nieuwe" naaimachine.
Het lukt steeds beter. *O*

Vandaag een afspraak gemaakt met JD shocks.
Donderdag gaan alle drie de schokbrekers die kant op voor een revisie en zwaardere veren.
Ik kan er nu dus niet meer onderuit. :P

Toen ik ze vanmorgen aan de lijn had kreeg ik te horen dat ze momenteel mooie demomodelletjes hebben liggen. En dat ze me die donderdag even laten zien. Dit zou dan goedkoper uitvallen dan mijn eigen schokbrekers laten reviseren. *O* *O*

Vorige week mijn lawaaimakers geweest om de electra in de bak en naar de trekhaak aan te sluiten. *O* *O*

Ik hoop van de week de rollbar te kunnen voorbereiden op de tourniketjes. Ik wil de gaatjes geboord en getapt hebben voor het naar de coater gaat. :Y
 
Heheheheh, Thanks!! :Y :Y


Wedstrijdje doen? :+


Euhm............... :9


Na aanhoudende rugklachten vorige week een MRI gehad, en vandaag de uitslag.
Ik heb mijn eerste hernia. '(
Nou moet ik zeggen dat ik het verdom om me hierdoor tegen te laten houden.
En zal wanneer ik kan toch verder werken aan het span.
 
Heheheheh, Thanks!! :Y :YEuhm............... :9


Na aanhoudende rugklachten vorige week een MRI gehad, en vandaag de uitslag.
Ik heb mijn eerste hernia. '(
Nou moet ik zeggen dat ik het verdom om me hierdoor tegen te laten houden.
En zal wanneer ik kan toch verder werken aan het span.
Dat gaat je tegenvallen vriend.
Ik raad je aan bij last gelijk stoppen.
En proberen met sleutelen niet te bukken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan