Vraag over carburateurs gsxr 750w 1993

mousbakhuizen

Rookie
15 jun 2014
4
0
Hallo Ik heb dit forum net ontdekt en gelijk al een vraag: Mijn 750 gsxrW houdt in bij lage toeren bij het optrekken. De moter heeft 35k gelopen en ik heb al veel dingen geprobeerd: gesynchroniseerd, schoongemaakt, kleppen gecontroleerd.

De motor is standaard, op een open uitlaat na.

Hopelijk heeft iemand wat ideeen zodat ik weer verder kan.

Ook zoek ik een goede site om onderdelen te bestellen

Groeten, Wim
 
Hallo Ik heb dit forum net ontdekt en gelijk al een vraag: Mijn 750 gsxrW houdt in bij lage toeren bij het optrekken. De moter heeft 35k gelopen en ik heb al veel dingen geprobeerd: gesynchroniseerd, schoongemaakt, kleppen gecontroleerd.

De motor is standaard, op een open uitlaat na.

Hopelijk heeft iemand wat ideeen zodat ik weer verder kan.

Ook zoek ik een goede site om onderdelen te bestellen

Groeten, Wim
Vraag 1: stationair sproeiers ook schoongemaakt?
Vraag 2: stationair mengelsel afgesteld?
 
Hallo Ik heb dit forum net ontdekt en gelijk al een vraag: Mijn 750 gsxrW houdt in bij lage toeren bij het optrekken. De moter heeft 35k gelopen en ik heb al veel dingen geprobeerd: gesynchroniseerd, schoongemaakt, kleppen gecontroleerd.

De motor is standaard, op een open uitlaat na.

Hopelijk heeft iemand wat ideeen zodat ik weer verder kan.

Ook zoek ik een goede site om onderdelen te bestellen

Groeten, Wim
Is dat zomaar ineens gekomen?
 
Vraag 1 : ja schoongemaakt en vraag 2: ja afgesteld op anderhalve slag.
1 hoe is het schoongemaakt?
2 stond het voorheen ook op 1,5 uit? (volgens mij is 1,25 volledige draai uit de basis instelling)? Hen je deze mengselschroeven ook schoongemaakt? En is bij jou 1,5 uit ook 1,5 volledig rondje uitgedraaid?
 
nee, het is niet in eens gekomen.Heeft dit altijd al wat gedaan, maar wordt steeds erger. Heb alle gaatjes en sproeiers schoongemaakt met forte spuitbus.
Mengselschroeven inderdaad 1,5 volledig rondje rond gedraaid,en schoongemaakt.
Benzinekraan al los gehaald en schoongemaakt, dit was geheel schoon....

We puzzelen nog maar weer even verder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan