Het Voorne-Putten Topic Deel 40 "Enjoying the summer"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah, oke :) Moet zeggen dat ik wel met een beetje tegenzin start maar na een kwartier lekker bezig ben en als ik dan weer thuis ben blij ben dat ik geweest ben. Ik moet er wel voor zorgen dat ik niet langer dan 4 dagen niet ga, want dan komen er heel makkelijk smoesjes om niet weer te beginnen -O-

Ik zal mijn rondje boulevard maar eens groter maken of eens richting de Hartelbrug lopen, misschien maakt dat het wat interessanter :)
 
Rijden er nou nog mensen (vrije tijd) motor of gaat het alleen nog maar over mountainbiken en hardlopen. :P

Nog maar een keer vragen.
Gaan er nog mensen rijden dit weekend ?
 
Ah, oke :) Moet zeggen dat ik wel met een beetje tegenzin start maar na een kwartier lekker bezig ben en als ik dan weer thuis ben blij ben dat ik geweest ben. Ik moet er wel voor zorgen dat ik niet langer dan 4 dagen niet ga, want dan komen er heel makkelijk smoesjes om niet weer te beginnen -O-

Ik zal mijn rondje boulevard maar eens groter maken of eens richting de Hartelbrug lopen, misschien maakt dat het wat interessanter :)
Dat heb ik dus ook, maar de laatste paar keren was de tegenzin groter dan normaal. Zat er toevallig ook laatst aan te denken om eens richting de Hartelbrug te lopen, rijd die route iedere keer voor woon-werk.
 
Wel een fijn vooruitzicht, lekker een weekje vrij! Heerlijk relaxed, tijd genoeg om Floortje haar kamer te voorzien van een make-over, woensdagavond BHV training, donderdagmorgen school en vrijdag met Lin naar het Maasstad voor haar 8-weekse medicijnenshot en een bezoekje aan New York Barbershop.

Morgen eerst maar eens in de week met 2 groende muren om te vormen naar roze :+
 
Dat heb ik dus ook, maar de laatste paar keren was de tegenzin groter dan normaal. Zat er toevallig ook laatst aan te denken om eens richting de Hartelbrug te lopen, rijd die route iedere keer voor woon-werk.

Afwisselen met fietsen misschien een idee? Of intervaltraining om het leuker te maken?
 
Rijden er nou nog mensen (vrije tijd) motor of gaat het alleen nog maar over mountainbiken en hardlopen. :P

Nog maar een keer vragen.
Gaan er nog mensen rijden dit weekend ?
Ik wil morgen wel een rondje doen tussen11 uur mac? :P naar dat strandje bij Middelharnis daar? Niet een al te groot rondje iig wil een uur of 2 wel weer terug zijn.
 
Ik zag je ook eigenlijk te laat :X in een flits met langs lopen
Het is echt een prachtig theater! Echt een aanwinst voor Spijk. Heb nog 9 voorstellingen geboekt dus ik ga er optimaal van genieten

Fanatiek hoor. Wij hebben er maar 4 in de stoep en dan nog 1 in het nieuwe Luxor en 1 in de koningshof in Maassluis. Ik blijf toch de voorkeur houden voor de stoep dus volgend seizoen probeer ik weer zoveel mogelijk in de stoep te boeken, ondanks dat het dan niet meer op loopafstand is. *D
 
Rijden er nou nog mensen (vrije tijd) motor of gaat het alleen nog maar over mountainbiken en hardlopen. :P

Nog maar een keer vragen.
Gaan er nog mensen rijden dit weekend ?
Te laat :P ik ben zaterdag naar hvh geweest. Hopelijk was dit niet het laatste mooie weekend
 
Vanmorgen toch bijna achterop een auto :( ...
2 baans weg. komt uitvoeg naar links bij. Dus "3 baans",,, Ik zit op de middelste. verzind de opel rijder op de rechter baan vol op de rem te gaan en naar de linker uitvoeg te gaan zo'n 6/8 meter voor me. :( :( :( (Ik kwam aan met 70.)
Ja iets te hard ik weet het. Maar damn het was 1 metertje tot z'n bumper...

En dan boos worden op mij dat ik toeter! Wilde eigelijk even naar um toelopen maar goed. maar niet doen denk ik zo. :')

Met een hartslag die te hoog is maar wel me hart even uittest weer verder gereden :Y

:W
 
tussen 11 uur :? Ik probeer aan te haken, moet ff wat oppikken in Voorburg om 10:00.

hele groep bejaarde gespot zondag middag iets na 11.00 achter Abbenbroek richting Nieuwenhoorn :+ , ZX10 voor een R6 achter met een slakengang over de dijkjes ;) , netjes hoor
 
Middag :W

iedereen zijn/haar motor al in de winterstand want het gaat stormen morgen ( hehe, eindelijk! )


@marco en total loss?
 
Zolang de wegen droog zijn en zonder pekel, dan blijf ik met lekker weer ook gewoon nog lekker stukkies rijden :]
Al wordt het wel minder, maar ach, heb ook nog de scootah })
 
Laatst bewerkt:
Zag vanmiddag een Z1300 rijden in Spijk, zo'n 6-cilinder :9~

Jummiejummie :Y

471_z1300_dfi.jpg
 
Zoveel tijd om te poetsen heb ik niet meer, ik moet het nu wel van het rijden hebben :P

Maar ik rijd iedere dag hoor Bert, maar dan op mijn scootah :] })
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan