Ducati 750 ss naar café racert

Er heeft hier ook wel zo'n Duc gestaan,ook een mooi compact alu kontje voor gemaakt.Zou hier ook goed bij staan.(Even op de link hieronder klikken,staat die wel bij)
 
Jaa die is ook erg gaaf! Maar niet helemaal mijn smaak helaas.

Die andere met de 1000 ds achterbrug, is daar ook een topic van? Inspiratie opdoen :9~
 
Stuurkuip vind ik hem erg goed staan. Als je voor een komplete 70's look wilt gaan moet je eens bij Kustombart kijken voor wat spuitwerk. Lekker opvallend voor zo'n zelfgebouwde machine;
12066005_849448788511540_823455536004818987_n.jpg
 
Jaa die is ook erg gaaf! Maar niet helemaal mijn smaak helaas.

Die andere met de 1000 ds achterbrug, is daar ook een topic van? Inspiratie opdoen :9~~

Geen echt topic volgens mij nee,maar volgens mij heb ik genoeg inspiratiepics op mijn site staan. :)
 
Laatst bewerkt:
Stuurkuip vind ik hem erg goed staan. Als je voor een komplete 70's look wilt gaan moet je eens bij Kustombart kijken voor wat spuitwerk. Lekker opvallend voor zo'n zelfgebouwde machine;
[afbeelding]


Hmmmm niet echt mijn ding maar zijn site heeft me wel een idee gegeven, een zitje met leer zoals deze:

AdHoc_Ducati_750SS_1.jpg


Maar.... dan de achterkant van hout! En dan schuin naar boven achter hout en achterin het licht in het hout. Kan het niet goed verwoorden :P Zou wel gaaf zijn
 
Kssst oma! :W

Lekker bezig Silvijn, het wordt al wat zo :)

Even een opmerking van mijn kant, misschien is het mooi om het zitje precies aan te laten sluiten op de onderkant van de tank. Het zitje ligt dan zo goed als horizontaal, volgens mij komt dat de lijn behoorlijk ten goede. Ik vind 'm nu een beetje "doorgezakt" lijken. Die overgang is een beetje rommelig. ;)

Is ie al straatlegaal? :+
 
Kssst oma! :W

Lekker bezig Silvijn, het wordt al wat zo :)

Even een opmerking van mijn kant, misschien is het mooi om het zitje precies aan te laten sluiten op de onderkant van de tank. Het zitje ligt dan zo goed als horizontaal, volgens mij komt dat de lijn behoorlijk ten goede. Ik vind 'm nu een beetje "doorgezakt" lijken. Die overgang is een beetje rommelig. ;)

Is ie al straatlegaal? :+


Klopt inderdaad! En dat was mijn gevoel ook al, ik wilde daarom de bekleding van het zitje hoog en wat naar voren laten steken. Maar aangezien ik het zelf ga proberen van volledig leer zal dat niet nodig zijn en komt hij gelijk op 1 lijn met de tank. *O*

Straatlegaal nog niet, moet d'r nog uit de schorsing halen :P

Afgelopen weekend de oliekoeler en klein spul gespoten, en ondertussen heeft ze een set mooie handvaten en bar ends gekregen 8-)
Foto's volgen.
 
720.jpg


Nieuwe bar ends en handvaten!

Tevens de oliekoeler mooi gemaakt en gespoten.

En bezig geweest met een zitje... alu plaat etc gemaakt, schuim in de weer... maar het word toch de imola zit. Het oogt gewoon natuurlijker op een of andere manier. Maandag weer verder, dan het zitje bijwerken, de onderkant eraf en bekleden.

Ook het probleem met de teller is opgelost, clip on omhoog en teller ook dus zit nu mooi.

Ze zit alweer in de verzekering en het eerste rondje door het dorp was al een feit!
 
Kssst oma, We zijn wederom een stap verder!

Aanschouw het u zelf

720.jpg


720.jpg


720.jpg


720.jpg


720.jpg


720.jpg


720.jpg


720.jpg


720.jpg


720.jpg



Het duurde even... proef kleur, net niet, andere kleur, net niet, en zo door. Maar ik durf nu wel te zeggen dat het perfect is.

Dus de volgende stap, een zitje maken en ik zit nog te denken aan een bizier als de s2r of een nummer op de kont.
 
Wellicht een stomme vraag, maar ben je niet bang dat opspattend gesteente e.d van de voorband je koelradiatordinges beschadigt?
 
Wellicht een stomme vraag, maar ben je niet bang dat opspattend gesteente e.d van de voorband je koelradiatordinges beschadigt?


Geen stomme vraag hoor, dat ben ik inderdaad wel, maar estethisch gezien moest het spatbord er gewoon van af, dus tja, dan neem ik dat risico maar even voor lief. Wellicht is zo'n aluminium spatbordje als op de sport classic een optie
 
..Of een soort cool beschermdinges ervoor, wat niet te veel de luchtstroom inhibeert..
Zijn die duc 750 blokken een beetje goed?
 
..Of een soort cool beschermdinges ervoor, wat niet te veel de luchtstroom inhibeert..
Zijn die duc 750 blokken een beetje goed?


Opzich, misschien een roostertje uit laten frezen.

Jaa die zijn behoorlijk bullit proof, eigenlijk alle 2 kleppers wel, zijn genoeg die het klokje rond gaan.
 
Cool, is er een site waar je terecht kan als je wat tech. info en zwakke plekken wil weten van de oudere duc's?
 
Terug
Bovenaan Onderaan