Het 11kw Rijders Topic (IV) - De vier van 4 takt?

De vier van 4 takt?

  • Ja 4 takt, lekker betrouwbaar en een echt motor geluid.

    Stemmen: 50 49,0%
  • nee 2 takt, meer illegaal vermogen en een dikke fun factor.

    Stemmen: 32 31,4%
  • Beide hebben wel wat kan ik dat ook kiezen?

    Stemmen: 12 11,8%
  • Doe mij dan maar een wankel motor!

    Stemmen: 8 7,8%

  • Totaal aantal stemmers
    102
Zo, Ik heb net getekend voor een KTM RC 125! Mijn Honda MSX geef ik over. Ik ging eigenlijk voor een 2dehands Honda CBR maar op de KTM stond 1000 EUR korting dus heb ik die toch genomen. :)
 
Cagiva Mito SP525 heeft een geïnteresseerde koper!
deze jongen wil er €2400,- euro voor geven dus voor dat bedrag mag hij hem ophalen :]
 
Ik heb een extra pekelfietsje erbij gekocht! Zo blijft de CBF in een nette staat en kan ik toch lekker rond tuffen. Het is een Yamaha YBR geworden uit 2007.
 
Hey iedereen,

deze avond heb ik mij een action cam gekocht.. :) morgen eens uitproberen en dan hier een filmpje plaatsen, als dat toegestaan is?! Mijn KTM Duke 125 met Leovince SBK uitlaat ;)
 
Lekker weer de laatste tijd, hou mijn verbruik een beetje bij en kwam er achter afgelopen week 1 op 40.3 gereden, wat is het 11KW leven toch lekker goedkoop en ook nog leuk met zulk mooi weer zo vroeg in het jaar :]
 
Lekker weer de laatste tijd, hou mijn verbruik een beetje bij en kwam er achter afgelopen week 1 op 40.3 gereden, wat is het 11KW leven toch lekker goedkoop en ook nog leuk met zulk mooi weer zo vroeg in het jaar :]
Wauw dat verbruik is echt netjes.
Ooit een keer een leenmotor Honda CBR500R mee gehad, vermogen was een beetje slap in verhouding wat ik gewend ben, maar reed prima en reed gemiddeld ook tegen de 1:30 en ik was niet zuinig bezig die dag :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan