Het 11kw Rijders Topic (IV) - De vier van 4 takt?

De vier van 4 takt?

  • Ja 4 takt, lekker betrouwbaar en een echt motor geluid.

    Stemmen: 50 49,0%
  • nee 2 takt, meer illegaal vermogen en een dikke fun factor.

    Stemmen: 32 31,4%
  • Beide hebben wel wat kan ik dat ook kiezen?

    Stemmen: 12 11,8%
  • Doe mij dan maar een wankel motor!

    Stemmen: 8 7,8%

  • Totaal aantal stemmers
    102
Hi allen,

Zijn er 125cc'ers die interesse hebben in een toer? Verzamelpunt zou rond Schiedam/Rotterdam zijn, route is nog niet gemaakt. Ben erg benieuwd naar wat de opkomst zou zijn.

Zelf heb ik een YZF-R125, foto's zal ik ergens deze week proberen te uploaden. ;)

-Edwin

Leuk idee! Hopelijk komen er veel 125cc berijders op af. Voor mij helaas te ver! :+
 
Hi allen,

Zijn er 125cc'ers die interesse hebben in een toer? Verzamelpunt zou rond Schiedam/Rotterdam zijn, route is nog niet gemaakt. Ben erg benieuwd naar wat de opkomst zou zijn.

Zelf heb ik een YZF-R125, foto's zal ik ergens deze week proberen te uploaden. ;)

-Edwin

Lijkt me leuk! Ik ben ook aanwezig met m'n Honda XR125 *D
 
Ben wel beetje jaloers dat jij zulke motoren zo even mee mag voor een test review, dat zou ik ook wel willen. :9

Wat let je? Je hebt toch ook een motorsite?
Het enige is wel dat het gewoon erg veel vrije tijd kost. Maar goed, daar kies je voor. Het voordeel is dat je dan wel elke keer de nieuwste motoren een week onder je kont hebt.
 
Voor degene die geïnteresseerd zijn in 125cc toer, in de loop van de week horen jullie hier meer over. Mocht je mee willen helpen aan de plannen, dan is dat uiteraard geen probleem.
 
Gelukkig een foto kunnen maken toen het zonnetje scheen, duurde helaas niet lang..

m9689t.jpg
 
Voor degene die geïnteresseerd zijn in 125cc toer, in de loop van de week horen jullie hier meer over. Mocht je mee willen helpen aan de plannen, dan is dat uiteraard geen probleem.
Leuk idee! Had wel heen gewild maar moet ik het halve land door met mijn brommert, dus dat wordt hem helaas niet. '(
 
Hi allen,

Zijn er 125cc'ers die interesse hebben in een toer? Verzamelpunt zou rond Schiedam/Rotterdam zijn, route is nog niet gemaakt. Ben erg benieuwd naar wat de opkomst zou zijn.

Zelf heb ik een YZF-R125, foto's zal ik ergens deze week proberen te uploaden. ;)

-Edwin

als ik tijd heb zal ik er bij zijn!
 
Mocht je interesse hebben, dan kan ik je toevoegen in de Whatsapp groep. Daar worden de updates ook als eerst vermeld
 
Hee gasten!

Ik ben nieuw hier, ik heb vorige week mn theorie en AVB gehaald nu nog een paar lesjes voor mijn AVD. En dan de yamaha mt of de yzf 125 importeren vanuit België!
 
Dit weekend een 'nieuw' pak gekocht + helm (als ik zeg voor hoeveel, vallen jullie vast en zeker van jullie stoel!) :) :)

Helm van HJC, vest van Richa en broek van Rev'it!

plaatje bij het praatje

10xd73p.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heerlijk weer vandaag, precies goed zo :D In de ochten lekker motor gewassen, later stukje gereden voor leuk plaatje :]

had alleen de velgen niet gewassen :X

cWbR9SP.jpg
 
Laatst bewerkt:
Weer een kleine update aan de Hyosung: de originele koplamp is vervangen voor een ronde!

temporary_zpsp62pfobx.jpg


De schuur is overigens uitgebreid met een tweede Hysosung. Beetje moderner, (klein) beetje sneller. Een GT250 Comet.

temporary_zpsir2uqf7t.jpg


temporary_zpsbffqvtpe.jpg
 
Je blijft bij Hyosung. :) Je ziet ze niet zoveel, die GT250 Comet's. Ik heb er wel eens op gereden. Geinig spul, maar de neutraalstand was heel lastig te vinden als de motor draaide. Ook de remmen voelden wat sponzig aan... maar dat kan exemplarisch zijn geweest.
 
Je blijft bij Hyosung. :) Je ziet ze niet zoveel, die GT250 Comet's. Ik heb er wel eens op gereden. Geinig spul, maar de neutraalstand was heel lastig te vinden als de motor draaide. Ook de remmen voelden wat sponzig aan... maar dat kan exemplarisch zijn geweest.

Ik had je rij-impressie gelezen ja ;) Tests (voor zover ze te vinden zijn) zijn allemaal behoorlijk positief. Vandaag een beetje op rondgetufd, het valt me tot nu toe niks tegen! De GS125 wil ook nooit zo makkelijk in z'n neutraal, dus daar heb ik aan kunnen wennen *D
 
Is wel lang geleden hoor, die impressie. Inmiddels zijn de tests ook beter, al zeg ik het zelf. :P Kan zo rond 2007 zijn geweest. Was wel een heel kort tekstje. :+

Maar goed, die GT250 gaat ook moeilijk in neutraal als de motor loopt?
 
Ik vond het toch fijn er iets over te kunnen lezen voor de aanschaf :) Neutraalstand valt mee. Heb er tot nu toe met de GT250 geen last mee gehad. De GS125 wel, daar zie je het lampje opfloepen en dan ben je er al voorbij...
Vandaag de eerste 100 km op de teller gezet. Tot nu toe bevalt hij erg goed, komt lekker mee en is feller en sneller dan ik van een 250cc had verwacht. Maar goed, dit is natuurlijk eigenlijk het 11kw forum... :$
 
Terug
Bovenaan Onderaan