Leeuwarden e.o. deel 4

Welkom nieuwelingen! *O*

Wat betreft mijn motor, zelfde foto:
Suzuki GSXR750 1990
*Aftermarket tuinslangontluchting

:+

Godver ik verging bijna, dat ding stond aan en ineens allemaal rook of damp bij je achterlicht. Kijken we nog eens goed...huh een tuinslang :')
 
Ja ik heb alles wel gezien, maar krijg er nog niet heel goed beeld van en waarom jullie dit allemaal zo leuk vinden..
 
Volgens mij gaan wheelies tegenwoordig (of binnenkort) ook schuil onder de recidive regeling. Ik doe wel wat voorzichtig met me rbw :')
 
Laatst bewerkt:
Jongens hebben jullie dat ook?
Dat als je een vrouw hoort zeggen: ik ga liever wheelies oefenen
Dat je denkt: hellll yeahhh! ;)
 
Laatst bewerkt:
VRO cursus leek mij wel een goed idee. Ze houden jou dan ook in de gaten hoe jij in het verkeer rijdt, of dat ook op een ander manier dat beter kan. Filmpjes worden er ook gemaakt e.d. Het lijkt mij echt leerzaam zo'n dag. In dat filmpje van omrop fryslan is er ook 1 die al 25 jaar rijdt. Het gaat niet alleen om onzekerheid maar dat je ook een veilige weggebruiker wordt op de motor. Ik zeg alleen ook niet verplicht om aan mee deel te nemen, het mag :p

Hille als jij denkt dat je goed rijdt, kan je wel instructeur worden!! Ik denk wel dat ze jou wel wat kunnen leren aan jou rijgedrag. (Over jou opmerkingen in vorige posts) ;) :p
 
Laatst bewerkt:
Wheelies oefenen lijkt me best gaaf! Maar als de politie het maar niet ziet.. gnagna
 
I eigen terrein mag dat best...ik ben vant zomer een dagje naar Amsterdam gegaan om daar samen met wat dames wheelies te oefenen op een grote bus parkeer terrein...paar x politie langs gereden en deden niks. .Zolang je het maar niet op de openbare weg doet :p
 
Laatst bewerkt:
Btw Ebert....was jij dat Vanmorgen op de motor samen met je vriendin? Bij de Shell valeriusstraat/kruising rond 8.15 ?
 
Btw Egert....was jij dat Vanmorgen op de motor samen met je vriendin? Bij de Shell valeriusstraat/kruising rond 8.15 ?
Jup! M'n vriendin d'r eerste ritje vandaag en dan moet er natuurlijk wel genoeg lucht in de bandjes ;) en ik kon zelf ook wel wat gebruiken.

Volgende week woensdag even nieuw rubber uit Joure halen. Zou eerst vanavond maar hij had de voorband niet liggen. Daarna weer lekker :] want het rijdt nu echt bagger, banden zijn verkeerd gesleten...
 
Jup! M'n vriendin d'r eerste ritje vandaag en dan moet er natuurlijk wel genoeg lucht in de bandjes ;) en ik kon zelf ook wel wat gebruiken.

Volgende week woensdag even nieuw rubber uit Joure halen. Zou eerst vanavond maar hij had de voorband niet liggen. Daarna weer lekker :] want het rijdt nu echt bagger, banden zijn verkeerd gesleten...

Gaat daarom misschien niet een beetje zwabberen in de bochtjes..?? Of was het echt omdat er te weinig lucht in zat..???
 
Heb op boonstraparts een paar onderdelen op het oog, kun je daar nog wat onderhandelen over de prijs? Iemand ervaring met ze? Heb de naam hier wel eens voorbij zien komen
 
Heb op boonstraparts een paar onderdelen op het oog, kun je daar nog wat onderhandelen over de prijs? Iemand ervaring met ze? Heb de naam hier wel eens voorbij zien komen
Gewoon langsrijden een een mooi prijsje maken...
Bij mij is een keer de stelschroef waar je koppelingskabel doorheen loopt naar de hendel afgebroken, bij motoport bestellen was gewoon 35,- :o

Naar Boonstra gereden en kreeg er zo 1 gratis mee *O*
Denk dat ze zelf ook niet wisten wat het waard was :]
 
Gaat daarom misschien niet een beetje zwabberen in de bochtjes..?? Of was het echt omdat er te weinig lucht in zat..???
Ja absoluut, merk wel dat het nu met voldoende spanning minder erg is maar nog steeds belabberd. Toch maar wat sportiever woon/werk rijden ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan