Bougies cbr 600rr uit 2004

bkoppejan

MF'er
16 apr 2010
132
0
Klaaswaal
Beste forumleden,

Ik wil graag nieuwe bougies bestellen voor mijn honda cbr 600rr uit 2004, zit alleen te twijfelen of ik normale bougies moet nemen of iridium bougies?

Kan iemand mij daar meer over vertellen en adviseren welke type ik moet nemen?

Bedankt!
 
Iridiumbougies kosten maar iets meer en gaan veel langer mee. Ze zijn dus in het gebruik goedkoper.

Ik heb al vaker een behoorlijke verbetering bemerkt bij mijn eigen motoren. Dat gaan dan wel om 1 cilinders van 500 en 600cc.

edit: ik zie dat ze voor jouw motor 26 euro per stuk zijn, die ik zelf gebruik zijn 12 euro, wel een verschil.
 
Laatst bewerkt:
Wat prestaties van de motor betreft denk ik niet dat je het hoeft te doen. ik merk vergeleken met normale bougies geen verschil. als je veel rijdt zou je het kunnen doen voor de levensduur van de iridium bougies.

2004 of 2005 staat in je vorige post dat het om een 2005 model gaat :]

Gelukkig nieuwjaar
 
Laatst bewerkt:
Beste forumleden,

Ik wil graag nieuwe bougies bestellen voor mijn honda cbr 600rr uit 2004, zit alleen te twijfelen of ik normale bougies moet nemen of iridium bougies?

Kan iemand mij daar meer over vertellen en adviseren welke type ik moet nemen?

Bedankt!

Heb er al 5 tot 6 jaar de zelfde iridium in, de Virago startte altijd slecht met het weer zoals nu, maar dat is over, betaalde er geloof ik € 11,= p/st voor. Het geld heb je er zo uit en ik zeg doen.
 
Ook ik heb iridium bougies in mijn blok zitten, maar die koste maar zo'n euro of 3 méér als de gewone...
Wel moet ik erbij vertellen dat ze besteld waren in Groot-Brittannië waar de prijzen van die dingen echt een stuk lager liggen/lagen dan in ons eigen kikkerlandje!
Of anders bij onze oosterburen.... bij Louis hebben ze die dingen óók! Maar ook bij Polo en bij Gerieke krijg je ze naar alle waarschijnlijkheid

gr. Boud
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de er ook de IMR9C-9HES inzitten. Lekker in Engeland bestellen via Ebay..nog geen 70 euro per 4 stuks. Hier ben je 130 euro kwijt. Zoals al eerder gezegd..vergeet niet dat vervangen een teringwerk is en deze bougies 50000 km meegaan..dus alleen dat is al de meerprijs waard vind ik..
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Op de site van ngk productkiezer moest ik de hes versie nemen, heb ze idd via eBay gekocht voor 67 euro incl versturen uit Engeland! Geen geld😉

Is een cbr overjarig model in 2005 geregistreerd

Ben nu nog aan het twijfelen mbt filter of een kn of een bmc filter, wat denken jullie?

Bedankt
 
Terug
Bovenaan Onderaan